Stem nu op de Festivalacts Top 100 van 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
1000197356.jpgEen goed jaar met 3.5 festival voor mij. Sziget, Rock Werchter en Best Kept Secret. Lowlands in de avonden na het werken meegepakt en toch nog FKA Twigs, Fontaines D.C en Chappell Roan voor de 2e keer dit seizoen kunnen zien.

Enkel naar Lowlands en DTRH geweest. Mezelf dit jaar ook wat meer laten leiden door wat 'de groep' wilde doen omdat er wat goede vrienden voor het eerst meegingen. Daardoor wel wat namen gemist die anders vermoedelijk in dit lijstje gestaan hadden, zeker als ik de verhalen en bovenstaande lijsten mag geloven.

1756824015972.png

• Leuk
Waarderingen: gretz
Ik mis Sisso & Maiko op de stemlijst :(

Niet dat die ooit in de gedeelde lijst zouden raken, maar had oprecht een kans om in mijn lijst te geraken

Ook staan Oceanic en Greetje Bijma met twee verschillende entries in de stemlijst

1756888824271.png
Honorable mentions: Olivia Rodrigo (voor het op het podium brengen van Robert Smith), Oceanic en Greetje Bijma, Voices from the Lake, Objekt, Floating Points, Raye (te kort gezien)

• Leuk
Waarderingen: gretz
Geen plek meer voor o.a. Charli (& Troye Sivan), Sabrina, Nilüfer Yanya, Turnstile, Japanese Breakfast, Model/Actriz, Waxahatchee, Caribou en Ichiko Aoba 😭

Schermafbeelding 2025-09-03 140020.png

Users who are viewing this thread