Pinkpop 2026

Ook wel afsluiter denk ik. Of minstens head Noord.
Nee natuurlijk geen afsluiter. Sub of Noord head kan, maar eigenlijk gewoon een spot daarvoor vind ik. Net als Dean Lewis als sub, dat sloeg ook dood op dat tijdstip.

Maar wel gewoon goede songs, toch? Nuja, dat vind ik dan. Vind haar vorige album gewoon een heel sterk popalbum.
Vooral veel generieker dan andere hete popnamen vind ik. Wat ik hierboven al las: die songs kunnen echt van eender welke popartiest komen, weinig eigen smoel. Zou ik het tof vinden op Pinkpop? Zeker. 10x liever Sabrina dan Lewis Capaldi als headliner iig. Laat staan Mumford en Sonszzzz.

Nee natuurlijk geen afsluiter. Sub of Noord head kan, maar eigenlijk gewoon een spot daarvoor vind ik. Net als Dean Lewis als sub, dat sloeg ook dood op dat tijdstip.
Die laat zo twee Ziggo's vollopen en heeft nu het momentum. Zou het wel tof vinden eigenlijk.

Florence and the machine in februari naar Ziggodome, zou dit nog een optie voor pinkpop zijn aangezien deze ‘zaal’ tour maar tot Maart duurt?

Ja, zal augustus festivaltour worden naar mijn aanvoelen. Heeft ook nog wat in te halen dan

Florence and the machine in februari naar Ziggodome, zou dit nog een optie voor pinkpop zijn aangezien deze ‘zaal’ tour maar tot Maart duurt?
hope so!
Florence naar Pinkpop, Sabrina naar lowlands...
Het begint nu toch allemaal wat los te komen!

Linkin Park staat op de Pinkpop zondag (21 juni) op Rock in Rio (Lissabon) geprogrammeerd. Is dan nog wel kans dat die in hetzelfde weekend Pinkpop aandoen?

Linkin Park staat op de Pinkpop zondag (21 juni) op Rock in Rio (Lissabon) geprogrammeerd. Is dan nog wel kans dat die in hetzelfde weekend Pinkpop aandoen?
Zeker, maar ik acht de kans intussen niet meer zo groot

Toen ik ging nadenken over welke bands ik graag nog eens zou willen zien, kwam Live naar boven. Maar die schijnen nogal met elkaar overhoop te liggen. Zonde.

Voor hen die niet meelezen in de topics over metalfestivals: The Gathering heeft voor volgend jaar al twee festivalshows aangekondigd met hun Mandylion 30-year anniversary shows. Het is volgend jaar ook precies 30 jaar geleden dat ze hun legendarische debuut maakten op Pinkpop. En dus lijkt me de kans heel groot dat ze komend jaar weer op Pinkpop staan.

16 juni in Lyon Frankrijk en dan 21 juni Lissabon. Daar past vrijdag 19 juni toch prima tussen?

Voor hen die niet meelezen in de topics over metalfestivals: The Gathering heeft voor volgend jaar al twee festivalshows aangekondigd met hun Mandylion 30-year anniversary shows. Het is volgend jaar ook precies 30 jaar geleden dat ze hun legendarische debuut maakten op Pinkpop. En dus lijkt me de kans heel groot dat ze komend jaar weer op Pinkpop staan.
Ik hoop met je mee. Ze zullen sowieso op Dynamo Metal Fest staan volgend jaar (heb ik vernomen).

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread