Alcatraz Open Air 2025

Een dag die tor nu toe minder gevuld is dan de vorige twee. Maar wat ik heb gezien maakt ruzie op de absolute topplekjes deze editie. De loftrompet voor Gaerea hebben we al gestoken maar Kerry King vond ik ook meesterlijk (Disciple en Repentless in de set, mijn favo Slayer songs!) en dan daarna Borknagar met eindelijk!! Een keer goed geluid. Wat een schoonheid hebben die nummers.

En dan hebben we Cult of Luna, Dimmu, Emperor en Machine Head nog te gaan..

Een dag die tor nu toe minder gevuld is dan de vorige twee. Maar wat ik heb gezien maakt ruzie op de absolute topplekjes deze editie. De loftrompet voor Gaerea hebben we al gestoken maar Kerry King vond ik ook meesterlijk (Disciple en Repentless in de set, mijn favo Slayer songs!) en dan daarna Borknagar met eindelijk!! Een keer goed geluid. Wat een schoonheid hebben die nummers.

En dan hebben we Cult of Luna, Dimmu, Emperor en Machine Head nog te gaan..
En Rotting Christ! 😱

De tijden bij Prison worden niet gerespecteerd vandaag. Ik sta nu tussen Prison en Swamp. 22 h 25. Emperor heeft een half lege tent want Dimmu Borgir, grotendeels zelfde publiek, is nog steeds bezig

Daarstraks Forbidden ook al 10 minuten uitgelopen

(Per ongeluk eerst in 2026 topic geplaatst en dan daar verwijderd en hier gekopieerd 😵‍💫)

Zijn de eet- en drink standjes nog open morgen voormiddag op de camping?
Kwestie of ik daar nog terecht kan als ik nog bonnekes over heb.

Users who are viewing this thread