Lowlands 2025

Ik dacht dat Mula B van die slechte Nederlandstalige rap was met veel autotune en slechte wannebe gangster teksten?

Das toch niet bepaald muziek waarbij je een moshpit verwacht. Misschien dat ik wat gemist heb.

Bij de meeste is die vooral bekend door zijn Kech uitspraak :ROFLMAO:
Narcopop is oprecht een heel goed hiphop album

• Leuk
Waarderingen: Novis95, daily en rrr
Net 3voor12 interview met EvE geluisterd. Grootste takeaways voor mij:

- alle vlaggen zijn toegestaan (help, zit ik niet op te wachten. Zit voor mij in dezelfde hoek als voetbalshirtjes ( en ja ik snap de totaal andere belangen)
- wat Bob Vylan deed op Glastonbury, mag niet op LL. Jammer dat ze deze vraag niet stelden
- dancemuziek is wat makkelijkere (simpelere, sorry wil niemand beledigen) muziek
- EvE lag nog een beetje voor de dance en bewaakte nog het bandjesdeel. Tenminste zo wil hij het over doen laten komen. Interessant hoe zich dat gaat ontwikkelen onder de nieuwe directeur. Gaat het nog meer verschuiven naar dance?
- Billie de eerste keer voor weinig kunnen inkopen. Hoe gaaf is dat.

Zeker de moeite waard om te luisteren.

• Leuk
Waarderingen: eva84
Net 3voor12 interview met EvE geluisterd. Grootste takeaways voor mij:

- alle vlaggen zijn toegestaan (help, zit ik niet op te wachten. Zit voor mij in dezelfde hoek als voetbalshirtjes ( en ja ik snap de totaal andere belangen)
- wat Bob Vylan deed op Glastonbury, mag niet op LL. Jammer dat ze deze vraag niet stelden
- dancemuziek is wat makkelijkere (simpelere, sorry wil niemand beledigen) muziek
- EvE lag nog een beetje voor de dance en bewaakte nog het bandjesdeel. Tenminste zo wil hij het over doen laten komen. Interessant hoe zich dat gaat ontwikkelen onder de nieuwe directeur. Gaat het nog meer verschuiven naar dance?
- Billie de eerste keer voor weinig kunnen inkopen. Hoe gaaf is dat.

Zeker de moeite waard om te luisteren.
Als het een vlaggen parade wordt en nog meer richting de dance gaat dan ik haak ik af. En dat na 25+ jaren.
We gaan het zien wat het wordt de aankomende editie en het progamma voor volgend jaar.

Eigenlijk teveel waar we goede herringeringen aan hebben. Kan eigenlijk niet alles meer zo opnoemen. Maar als ik soms weer wat voorbij hoor komen denk ik ....ja dat was ook LL. En dat is ongelooflijk veel . Maar heb dat wel meer met de indie/rock richting .
Blijft bij mij toch langer hangen in mijn breintje 🤔
Heeft niemand goede herinneringen aan de food fights bij de vreetschuur van Ron Koebrugge, bekend van het Stardish menu?

• Leuk
Waarderingen: minicooper7 en @Marc
alle vlaggen zijn toegestaan (help, zit ik niet op te wachten. Zit voor mij in dezelfde hoek als voetbalshirtjes ( en ja ik snap de totaal andere belangen)
Dit ging toch meer over of mensen een vlag van Palestina mochten meenemen? Ik heb ook totaal niet het idee dat het ooit de kant van een Tommorowland op gaat waar iedereen een vlag meeneemt. Zo internationaal is het niet dus ik snap je reactie niet helemaal. Overigens, wat is er mis met een voetbalshirt aantrekken? Ik bekijk dat los van de club en het voetbal: als ik het een mooi shirt vind trek ik die aan.

Heeft niemand goede herinneringen aan de food fights bij de vreetschuur van Ron Koebrugge, bekend van het Stardish menu?
Zeker! Kan je je voorstellen dat wij gewoon vuurwerk afstaken op de eerste edities op de camping? Sowieso kampvuur maken. Hangen in de toiletten met geconfisqueerde banken….. geen idee waar we die vandaan haalden. De meest mooie en hilarische gesprekken gehad met mensen die dan wel al geslapen hadden of totaal in de war even kwamen meechillen. Mooie herinneringen.

Laatst bewerkt:
Ik bekijk dat los van de club en het voetbal: als ik het een mooi shirt vind trek ik die aan.
Vind een retroshirt of zo’n bandshirt zoals Fontaines DC en Oasis (doe ik dit jaar ook zelf aan) hebben ism Bohemian FC heel tof.

Maar snap heel goed dat je als organisatie geen zin hebt in veel Ajax en Feyenoord shirtjes op je terrein. Je ziet dat laatste overigens best veel op de camping. Toch altijd even een duimpje geven naar de mede Feyenoorders op Lowlands ;)

Dit ging toch meer over of mensen een vlag van Palestina mochten meenemen? Ik heb ook totaal niet het idee dat het ooit de kant van een Tommorowland op gaat waar iedereen een vlag meeneemt. Zo internationaal is het niet dus ik snap je reactie niet helemaal. Overigens, wat is er mis met een voetbalshirt aantrekken? Ik bekijk dat los van de club en het voetbal: als ik het een mooi shirt vind trek ik die aan.
Of Rusland of Oekraïne of …..
hoeveel nationaliteiten komen er dan?

Sowieso vind ik dat er met voetbal heel veel mis is, maar dat is weer een totaal ander gesprek.

Ik zou willen dat iedereen dat los van de club kan bekijken zoals jij dat doet. De realiteit is helaas anders. Weet niet of het nog in de huisregels staat. Vroeger waren voetbalshirts van Ajax en Feyenoord expliciet verboden, wat ik overigens een goede zaak vind / vond. Dat doen ze maar lekker aan in de Kuip of Arena.

Edit: https://lowlands.nl/media/documents/LL25_huisregels_NL.pdf

Zie 38

• Leuk
Waarderingen: eva84
Vind een retroshirt of zo’n bandshirt zoals Fontaines DC en Oasis (doe ik dit jaar ook zelf aan) hebben ism Bohemian FC heel tof.

Maar snap heel goed dat je als organisatie geen zin hebt in veel Ajax en Feyenoord shirtjes op je terrein. Je ziet dat laatste overigens best veel op de camping. Toch altijd even een duimpje geven naar de mede Feyenoorders op Lowlands ;)
Zou ook zo moeten zijn en kunnen….. helaas

Laatst bewerkt:
Na 9 keer met de auto naar LL, ga ik toch maar eens zo een touring bus proberen.

Is er een soort van limiet aan spullen die je mag meenemen?
Ik zag staan dat er ruimte is voor 3 items pp. Maar als ik een tentje, slaapmat, slaapzak, rugzak en tas voor eten en drinken meeneem zit ik daar al overheen natuurlijk.

Iemand ervaring met die bussen? Gaan ze ook beetje op tijd?
Wij zijn al een aantal keren met de touringcar gegaan.

Ze staan er vaak wel op tijd maar voordat iedereen zit en alle spullen zin geladen, duurt wel ff. Opstappunt op Amsterdam Sloterdijk is bijv. veel drukker dan Zaandam.

Dus instap tijd staat niet altijd gelijk aan vertrektijd.

Ene keer reden we met een omleiding / kortere route naar de dijk, de andere keer gewoon in de file.

Op papier zijn de regels wat bagage betreft iets stricter geworden, in de uitvoering was t gewoon creatief inpakken. Een tas bij je voeten en ook op lege stoelen en in t gangpad werden tenten en ingeklapte bolderkarren geladen.

De ene bus rijdt met een aanhanger, de andere weer niet, voor mij onvoorspelbaar hoe ze dat regelen.

Wij nemen dit jaar de touringcar met aankomst 8u, dat is voor t eerst, voorheen was de aankomst rond 11u. Ophaaltijd is nog niet bekend.

Even een vraagje. Er was een tijd terug een app(apk) waarmee je heel handig (live) je locatie op het hele terrein kon aaangeven. Met schematisch overzicht van iedere tent. Kan iemand die nog vinden?

Ik verwacht niet dat er heel streng gehandhaafd gaat worden op die voetbalshirtjes. Mogelijk dat ze zich meer richten op de sterk rivaliserende Nederlandse voetbalclubs en die weren van het festivalterrein. De vintage voetbalshirtjes zie je tegenwoordig op iedere braderie veelvuldig gedragen worden.

Ik verwacht niet dat er heel streng gehandhaafd gaat worden op die voetbalshirtjes. Mogelijk dat ze zich meer richten op de sterk rivaliserende Nederlandse voetbalclubs en die weren van het festivalterrein. De vintage voetbalshirtjes zie je tegenwoordig op iedere braderie veelvuldig gedragen worden.
Ik mocht mijn Bohemians x Oasis shirt niet aan op Dekmantel, twee uur later liep er een groep met Man U shirtjes langs en heb ik m maar weer aangedaan haha

Kijkend naar wat beelden van Little Simz op Sziget blijft het toch jammer dat dat niet gelukt is. Had echt een van de shows van het weekend geworden

Jeetje, zeg dat je je niet in muziek verdiept zonder te zeggen dat je je niet in muziek verdiept 🤣

1) Narcopop vorig jaar Edison gewonnen voor beste hiphop album 2) die uitspraak was van Boef

Meer dan terechte boeking die gaat zorgen voor een uitpuilende Bravo. Ik ga er staan in ieder geval!

Het is inmiddels wel bekend dat je de boomer bent van het forum, maar iets positiever reageren mag wel zonder overal met flauwe meningen te strooien (zie ook je vorige comments over Chappell Roan).

Dat het je smaak niet is prima, maar Narcopop is wel een iconisch album in de scene.

Haha Boomer, je hebt geen idee :)

Wel mooi dat rrr hem zo goed kent maar het bewuste fragment niet eens kent

Dus "hoe zeg je dat je de artiest niet kent zonder dat je de artiest niet kent" daarnaast op Meestervoorspeller heeft die ook nog een nummer over "Kech"

Een Edison zegt toch geen ene reet. Marco Borsato heeft er 15

Mijn smaak niet is? Hoe kom je er bij :) Ben een fan van rap / hip hop enkel verwacht ik wel enig niveau. Sef zal ik te vinden zijn hoor. Toen vorig jaar Stitch was ik er ook :)

Maar goed ik zal de moshpits wel zien bij Mula B.....

En Chapell Roan vind ik nog steeds niks. Het gaat er meer over dat ze zo geweldig over is voor de queer gemeenschap dan de kwaliteit van de muziek. Bij alles wat ik lees gaat het daar ook over. Conservatief Amerikaans gezin en dan zo open minded. I.p.v. over de muziek. Trouwens Billie Ellish vind ik prima te pruimen hoor dus past prima in mijn "smaak" zulke muziek.

Voetbalshirts zijn volgens de regels verboden. Net als alle andere uitingen van voetbal clubs.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en @Marc
Narcopop is oprecht een heel goed hiphop album
Ik ken vooral zijn oudere album. Dat vond ik echt niks. Luister hem nu, beter dan verwacht (nog steeds niet hoogstaand) En dat van een "boomer" :)
Voetbalshirts zijn volgens de regels verboden. Net als alle andere uitingen van voetbal clubs.
Ondanks dat ik een voetbal fan ben is dat ook veruit het beste. Te veel debielen die niet normaal kunnen doen!

Alhoewel voetbalshirtjes (voor de retro) tegenwoordig wel gewoon hip zijn. Betaal je ook grof voor.

Als het een vlaggen parade wordt en nog meer richting de dance gaat dan ik haak ik af. En dat na 25+ jaren.
We gaan het zien wat het wordt de aankomende editie en het progamma voor volgend jaar.
Vlaggenparade aan van die hengels heb ik dus echt geen zin in. Maar goed heb ook nooit begrepen dat je alles staat te filmen. Je wilt toch gewoon het concert zien?

Nog meer dance hoeft van mij ook niet. Hoop dat ze vooral iets meer naar de alternatievere kant gaan zoals het was.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Ik dacht dat Mula B van die slechte Nederlandstalige rap was met veel autotune en slechte wannebe gangster teksten?

Das toch niet bepaald muziek waarbij je een moshpit verwacht. Misschien dat ik wat gemist heb.

Bij de meeste is die vooral bekend door zijn Kech uitspraak :ROFLMAO:

Jeetje, zeg dat je je niet in muziek verdiept zonder te zeggen dat je je niet in muziek verdiept 🤣

1) Narcopop vorig jaar Edison gewonnen voor beste hiphop album 2) die uitspraak was van Boef

Meer dan terechte boeking die gaat zorgen voor een uitpuilende Bravo. Ik ga er staan in ieder geval!

Het is inmiddels wel bekend dat je de boomer bent van het forum, maar iets positiever reageren mag wel zonder overal met flauwe meningen te strooien (zie ook je vorige comments over Chappell Roan).

Dat het je smaak niet is prima, maar Narcopop is wel een iconisch album in de scene.
Ik vind het wel onnodig op de man gespeeld dit. Ik moet zeggen dat ik hetzelfde beeld had van Mula B, eerlijkheidshalve ken ik hem persoonlijk zelf niet zo goed.
Haha Boomer, je hebt geen idee :)

Wel mooi dat rrr hem zo goed kent maar het bewuste fragment niet eens kent

Dus "hoe zeg je dat je de artiest niet kent zonder dat je de artiest niet kent" daarnaast op Meestervoorspeller heeft die ook nog een nummer over "Kech"

Een Edison zegt toch geen ene reet. Marco Borsato heeft er 15

Mijn smaak niet is? Hoe kom je er bij :) Ben een fan van rap / hip hop enkel verwacht ik wel enig niveau. Sef zal ik te vinden zijn hoor. Toen vorig jaar Stitch was ik er ook :)

Maar goed ik zal de moshpits wel zien bij Mula B.....

En Chapell Roan vind ik nog steeds niks. Het gaat er meer over dat ze zo geweldig over is voor de queer gemeenschap dan de kwaliteit van de muziek. Bij alles wat ik lees gaat het daar ook over. Conservatief Amerikaans gezin en dan zo open minded. I.p.v. over de muziek. Trouwens Billie Ellish vind ik prima te pruimen hoor dus past prima in mijn "smaak" zulke muziek.
Vind deze take ook helemaal niet zo gek. Anders dan dat ik de show van Chapell Roan op Primavera wel echt groots vond aanvoelen. Die kan zich (binnenkort) echt wel meten met de groten der aarde op dat gebied. Is ook niet gelijk mijn muziek, maar het gaat wat mij betreft wel wat verder dan 'een inspiratie zijn in de queer gemeenschap'. Die meet zich moeiteloos de headlineposities van de allergrootste festivals aan en zal daarna waarschijnlijk alleen nog in stadions te vinden zijn.

• Leuk
Waarderingen: Cooklu en CVS

Users who are viewing this thread