Lowlands 2025

Ik heb geen idee hoe dat zit met de bussen. De beperkte ruimte leek mij ook altijd onmogelijk.

Als je zon grote backpack rugzak hebt kun je daar misschien je slaapzak in proppen en je slaapmat bij je tent er in geen idee. Maar je eten/drinken wordt al lastiger.

Fontaines D.C. en met name Grian Chatten heeft goed gekeken naar Mark E. Smith van the Fall, een van de grootste postpunkpoëten aller tijden.

• Leuk
Waarderingen: 1-2-3-4
Hoor met name Pixies en The Smiths in veel nummers terug, misschien doel je daar op? Ze hebben op Spotify een playlist staan met inspiratiebronnen voor A Hero's Death. Die gaat muzikaal alle kanten op, maar dingen als Happy Mondays en Sonic Youth zijn wat mij betreft ook zeker te herkennen bij Fontaines.

Verder is dit een hele vette video over de inspiratie van drie leden van de band. Is het al duidelijk dat ik fan ben?

Dat ga ik eens even kijken straks! En je hebt gelijk, Sha Sha Sha is heel erg Smiths, en begrijp precies wat je zegt met Pixies. Haha zie je voorraan dan. Op Primavera vond ik ze misschien wel de allerbeste van allemaal, al zullen de vele aanwezige Ieren daar bij geholpen hebben. Benieuwd of de sfeer op Lowlands ook zo is, vermoed eigenlijk van wel.

Mula B is denk ik beuken in de Moshpit, Gotu Jum is in een groepje naast elkaar omhoog springen

Ik dacht dat Mula B van die slechte Nederlandstalige rap was met veel autotune en slechte wannebe gangster teksten?

Das toch niet bepaald muziek waarbij je een moshpit verwacht. Misschien dat ik wat gemist heb.

Bij de meeste is die vooral bekend door zijn Kech uitspraak :ROFLMAO:

Ik dacht dat Mula B van die slechte Nederlandstalige rap was met veel autotune en slechte wannebe gangster teksten?

Das toch niet bepaald muziek waarbij je een moshpit verwacht. Misschien dat ik wat gemist heb.

Jeetje, zeg dat je je niet in muziek verdiept zonder te zeggen dat je je niet in muziek verdiept 🤣

1) Narcopop vorig jaar Edison gewonnen voor beste hiphop album 2) die uitspraak was van Boef

Meer dan terechte boeking die gaat zorgen voor een uitpuilende Bravo. Ik ga er staan in ieder geval!

😉 ik kan mijn gebitsbeschermer dus thuislaten, niet zoals bij Sunami in de pit dus…..

Die ga je niet nodig hebben nee :P

Wakker geworden in 2016? Haha

Het is inmiddels wel bekend dat je de boomer bent van het forum, maar iets positiever reageren mag wel zonder overal met flauwe meningen te strooien (zie ook je vorige comments over Chappell Roan).

Dat het je smaak niet is prima, maar Narcopop is wel een iconisch album in de scene.

Users who are viewing this thread