Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als je zon grote backpack rugzak hebt kun je daar misschien je slaapzak in proppen en je slaapmat bij je tent er in geen idee. Maar je eten/drinken wordt al lastiger.
Hoor met name Pixies en The Smiths in veel nummers terug, misschien doel je daar op? Ze hebben op Spotify een playlist staan met inspiratiebronnen voor A Hero's Death. Die gaat muzikaal alle kanten op, maar dingen als Happy Mondays en Sonic Youth zijn wat mij betreft ook zeker te herkennen bij Fontaines.
Verder is dit een hele vette video over de inspiratie van drie leden van de band. Is het al duidelijk dat ik fan ben?
Dat ga ik eens even kijken straks! En je hebt gelijk, Sha Sha Sha is heel erg Smiths, en begrijp precies wat je zegt met Pixies. Haha zie je voorraan dan. Op Primavera vond ik ze misschien wel de allerbeste van allemaal, al zullen de vele aanwezige Ieren daar bij geholpen hebben. Benieuwd of de sfeer op Lowlands ook zo is, vermoed eigenlijk van wel.
Warm wordt het wel, maar hoé warm is nog wel de vraag (onderstaand voorspelling van het KNMI wat ik wel echt tien keer liever heb dan die van Buienradar).
Warm wordt het wel, maar hoé warm is nog wel de vraag (onderstaand voorspelling van het KNMI wat ik wel echt tien keer liever heb dan die van Buienradar).
Inderdaad, buienradar notoir onbetrouwbaar. Wordt donderdag en vrijdag rond de 27/28 graden en zaterdag en zondag 25/26 ongeveer. Warme kant wmb maar dikke priem
Het is inmiddels wel bekend dat je de boomer bent van het forum, maar iets positiever reageren mag wel zonder overal met flauwe meningen te strooien (zie ook je vorige comments over Chappell Roan).
Dat het je smaak niet is prima, maar Narcopop is wel een iconisch album in de scene.
Gisteren onze jaarlijkse Lowlands vergadering gehad en er zijn nog nooit zoveel namen op het blokkenschema gearceerd, dat belooft wat!
En waar ik dacht in m’n eentje naar London Grammar te gaan, is blijkbaar de hele groep enthousiast die normaliter vooral van de stevige rock en dance zijn. Extra leuk