Alcatraz Open Air 2025

Hallo allemaal. Mijn eerste keer naar Alcatraz en ik ben zo enthousiast! Ik reis donderdag van de luchthaven naar Kortrijk en maandag terug. Moet ik van tevoren treinkaartjes boeken? Ik verblijf in Eagle Plaza en op de website staat dat beddengoed inbegrepen is. Zijn dit lakens? Een warme deken? Moet ik een slaapzak meenemen?
Je hoeft op voorhand geen treinticket te kopen. Je kan dat gewoon doen aan de automaten in het station van de luchthaven. Kom je van Brussels Airport?

Met Eagle Plaza heb ik geen ervaring dus dat laat ik aan de rest over.

• Leuk
Waarderingen: Hooty Boots
Hallo allemaal. Mijn eerste keer naar Alcatraz en ik ben zo enthousiast! Ik reis donderdag van de luchthaven naar Kortrijk en maandag terug. Moet ik van tevoren treinkaartjes boeken? Ik verblijf in Eagle Plaza en op de website staat dat beddengoed inbegrepen is. Zijn dit lakens? Een warme deken? Moet ik een slaapzak meenemen?
Welkom op het forum en op Alcatraz.

Welke tent optie heb je geboekt op Eagle Plaza? Afhankelijk van de optie is er beddengoed (lakens, deken en kussen) of slaapzak inbegrepen.
Alleen bij de tip up is dat niet inbegrepen geloof ik.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Hooty Boots
Je hoeft op voorhand geen treinticket te kopen. Je kan dat gewoon doen aan de automaten in het station van de luchthaven. Kom je van Brussels Airport?

Met Eagle Plaza heb ik geen ervaring dus dat laat ik aan de rest over.

Welkom op het forum en op Alcatraz.

Welke tent optie heb je geboekt op Eagle Plaza? Afhankelijk van de optie is er beddengoed (lakens, deken en kussen) of slaapzak inbegrepen.
Alleen bij de tip up is dat niet inbegrepen geloof ik.

We hebben een Luxe Lodge geboekt, inclusief beddengoed. Mijn vriendin denkt dat dit een laken is en dus koud!

We reizen vanuit Brussel Zaventem. Het is verstandig om kaartjes in het station te kopen. Geen enorme drukte zoals in Wacken. :D

We hebben een Luxe Lodge geboekt, inclusief beddengoed. Mijn vriendin denkt dat dit een laken is en dus koud!

We reizen vanuit Brussel Zaventem. Het is verstandig om kaartjes in het station te kopen. Geen enorme drukte zoals in Wacken. :D
Bij een luxe lodge is inderdaad beddengoed inbegrepen. Lakens, (dons)deken en kussen. Ze voorspellen goed weer dus dat gaat zeker voldoende zijn.

• Leuk
Waarderingen: Hooty Boots en Joslittel
Bij een luxe lodge is inderdaad beddengoed inbegrepen. Lakens, (dons)deken en kussen. Ze voorspellen goed weer dus dat gaat zeker voldoende zijn.
en als er echt een probleem is dan is er nog altijd crew aanwezig op de camping die je kan helpen

• Leuk

Voor jullie terugreis zal je ook de Diablo-toeslag moeten betalen via de automaat of aan het loket. Dit is een specifieke toeslag voor Brussel Zaventem.
Nu, mogelijks gaat dit automatisch bijgevoegd worden, maar een zevental jaar geleden moest je dit nog manueel toevoegen. ๐Ÿ˜‰

• Thinking
Maar ik lees weinig enthousiasme over het Primus bier.. Met de zomerse voorspellingen moet dit wel goedkomen. Toch?
Twee dingen die totaal los staan van elkaar. Primus bier smaakt onder alle omstandigheden smerig. Ik beperk me weer tot het aanbod van El Presidio. Al is dat bijna alleen maar gevuld met dezelfde rotzooi ui Haacht. Des te blijer ben ik met de toevoeging van Omer!

Ik ben ontzettend benieuwd. Ben niet heel kieskeurig over het algemeen. Maar er is gelukkig best wat te kiezen. Groot voordeel van Belgische evenementen normaal gesproken. Zal me verder netjes gedragen voor degene die daar aan mochten twijfelen ;)

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: duck en Jamel
Ik vind die opmerking inderdaad ook niet heel netjes richting zwangere merries.
Vind jij Maes Pils lekker? Persoonlijk vind ik Primus toch een pak beter, maar zoals gezegd, 't is een kwestie van persoonlijke smaak. Mocht niemand iets lekker vinden, verkoopt het ook niet.

Ik vind die opmerking inderdaad ook niet heel netjes richting zwangere merries.
Vind jij Maes Pils lekker? Persoonlijk vind ik Primus toch een pak beter, maar zoals gezegd, 't is een kwestie van persoonlijke smaak. Mocht niemand iets lekker vinden, verkoopt het ook niet.

Het gaat me niet om of het netjes is tegenover merries of dat ik iets wel of niet lekker vind. Ik vind het gewoon een nutteloze en smaakloze opmerking, zeg gewoon dat je het niet te zuipen vind.

Ik ben ontzettend benieuwd. Ben niet heel kieskeurig over het algemeen. Maar er is gelukkig best wat te kiezen. Groot voordeel van Belgische evenementen normaal gesproken. Zal me verder netjes gedragen voor degene die daar aan mochten twijfelen ;)
Mocht die kliek van Het Forum om god weet welke reden jou tegenvallen, dan is er nog altijd dit initiatief waarop je kan terugvallen:

Back by popular demand: the Lone Wolf meetup is back at Alcatraz!
Coming solo to the fest? Youโ€™re not the only one. And you wonโ€™t stay alone for long.
๐Ÿค˜

๐Ÿ“
Every day (except Thursday)
๐Ÿ•’
3:00 โ€“ 4:00 p.m.
๐Ÿบ
At The Hacienda โ€” the bar to the right of The Swamp (the correct right
๐Ÿ˜‰
)
Pick up your free ๐—Ÿ๐—ผ๐—ป๐—ฒ ๐—ช๐—ผ๐—น๐—ณ ๐—•๐—ฎ๐—ฑ๐—ด๐—ฒ and spot others who came solo but are ready to connect. Whether youโ€™re hunting for new friends, pit buddies or someone to rant about riffs with โ€” this is your moment.
๐—ฆ๐˜๐—ถ๐—น๐—น ๐—ต๐—ฒ๐˜€๐—ถ๐˜๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—ป๐—ด ๐˜๐—ผ ๐—ด๐—ฟ๐—ฎ๐—ฏ ๐—ฎ ๐˜๐—ถ๐—ฐ๐—ธ๐—ฒ๐˜ ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฐ๐—ฎ๐˜‚๐˜€๐—ฒ ๐˜†๐—ผ๐˜‚'๐—ฟ๐—ฒ ๐—ฐ๐—ผ๐—บ๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ฎ๐—น๐—ผ๐—ป๐—ฒ?
Forget the doubt. At Alcatraz, even the lone wolves leave as part of the pack.
๐Ÿ–ค

So what are you waiting for?

• Haha
Waarderingen: nikita
Het gaat me niet om of het netjes is tegenover merries of dat ik iets wel of niet lekker vind. Ik vind het gewoon een nutteloze en smaakloze opmerking, zeg gewoon dat je het niet te zuipen vind.
Wat jouw persoonlijke mening inhoudt, laat mij eigenlijk Siberisch koud, want ze is niet relevant. Zet mij anders gewoon op mute ipv er, herhaaldelijk dan nog, in een kramp over te schieten.

Mocht die kliek van Het Forum om god weet welke reden jou tegenvallen, dan is er nog altijd dit initiatief waarop je kan terugvallen:

Back by popular demand: the Lone Wolf meetup is back at Alcatraz!
Coming solo to the fest? Youโ€™re not the only one. And you wonโ€™t stay alone for long.
๐Ÿค˜

๐Ÿ“
Every day (except Thursday)
๐Ÿ•’
3:00 โ€“ 4:00 p.m.
๐Ÿบ
At The Hacienda โ€” the bar to the right of The Swamp (the correct right
๐Ÿ˜‰
)
Pick up your free ๐—Ÿ๐—ผ๐—ป๐—ฒ ๐—ช๐—ผ๐—น๐—ณ ๐—•๐—ฎ๐—ฑ๐—ด๐—ฒ and spot others who came solo but are ready to connect. Whether youโ€™re hunting for new friends, pit buddies or someone to rant about riffs with โ€” this is your moment.
๐—ฆ๐˜๐—ถ๐—น๐—น ๐—ต๐—ฒ๐˜€๐—ถ๐˜๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—ป๐—ด ๐˜๐—ผ ๐—ด๐—ฟ๐—ฎ๐—ฏ ๐—ฎ ๐˜๐—ถ๐—ฐ๐—ธ๐—ฒ๐˜ ๐—ฏ๐—ฒ๐—ฐ๐—ฎ๐˜‚๐˜€๐—ฒ ๐˜†๐—ผ๐˜‚'๐—ฟ๐—ฒ ๐—ฐ๐—ผ๐—บ๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ฎ๐—น๐—ผ๐—ป๐—ฒ?
Forget the doubt. At Alcatraz, even the lone wolves leave as part of the pack.
๐Ÿ–ค

So what are you waiting for?
Ontzettend tof initiatief! Kan me voorstellen dat het voor mensen een hele mooie toevoeging is om mensen te ontmoeten die daar alleen zijn.

Verder uitsluitend leuke mensen hier op het forum, dus ik verwacht ook geen problemen op het festival zelf. Ik heb erg goed gezelschap mee! Maar zal zeker op de camping wat contacten leggen. En wie weet ook op het terrein. Mn gezelschap heeft vaak de nodige aanspraak wat naast gezellig ook soms hilarisch is.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Dr. Hannibal

Users who are viewing this thread