Lowlands 2025

Heeft er iemand al een gaatje gevonden in het drukke blokkenschema voor een festileaks meeting?
Nu ben ik zelf nog nooit aangehaakt bij zo'n meeting, omdat ik of geen tijd had, of pas sinds een jaar actief berichten post en het een beetje awkward vond om aan te haken.
Als iedereen op donderdag naar de camper camping komt heb ik wel koud bier 😜

Het zal hooguit om 24 blikken bier en een fles sterk gaan, de gouden hulp krijgt natuurlijk ook wat van me :)
Die fles sterk zal je al moeten verstoppen die pakken ze af. Caravans en campers worden bij binnenkomst grondig gecontroleerd op contrabande.

Is het niet een idee om ons
Nieuwe Directeurtje..... een beetje te ondersteunen wat er leeft voor de LL Line up voor 2026?? Ben benieuwd wat jullie er bij gaan zetten.

Ik trap af met
Turnstile
Suede
No Cigar
Slope

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Zijn al heel veel opties gedeeld in dit topic.
- wie betaald wat
- speciale apps die hiervoor gemaakt zijn.
- je kan een pas aanschaffen op het LL terrein en die gebruiken met je groep.
Ik heb een vierde optie: erop vertrouwen dat iedereen ongeveer evenveel haalt. Ja, in elke groep heb je wegduikers. Maar die zullen eeuwig boeten in het vagevuur. :giggle:

OP de plattegrond staat het Heineken Lage Landen Cafe. Wellicht is dat die houten boogconstructie op de foto laatst. Benieuwd wat ze daar gaan doen. Bruin cafe? Nederlandstalig?

Ik heb een vierde optie: erop vertrouwen dat iedereen ongeveer evenveel haalt. Ja, in elke groep heb je wegduikers. Maar die zullen eeuwig boeten in het vagevuur. :giggle:
Of je spreekt ze gewoon aan. Of eerst heel opzichtig vragen wie er aan de beurt is voor een rondje en meteen daaropvolgend: volgens mij ben jij aan de beurt.(Wijzend naar de duiker)

Of je spreekt ze gewoon aan. Of eerst heel opzichtig vragen wie er aan de beurt is voor een rondje en meteen daaropvolgend: volgens mij ben jij aan de beurt.(Wijzend naar de duiker)
Ik ben de duiker!

Maar niet bewust, er zijn een aantal in onze groep die wat sneller drinken en wat eerder een rondje geven, maar dat trek ik snel wel weer vlot door zelf een paar rondjes achter elkaar te doen de volgende dag.

Users who are viewing this thread