Lowlands 2025

Ik vind 350 euro voor het programma wat er geboden word nog altijd een topdeal. Dit is realistisch met hoe duur de industrie geworden is. Probeer maar eens 5 concerten mee te pakken voor 115 euro per dag wat je betaald, en dan heb je ook nog eens de donderdag met silent disco etc(toch?). Daarnaast al het andere mooie wat er te doen is.
Eetprijzen vind ik ook meestal prima, een goede maaltijd kost nou eenmaal 15-20 euro, is bij jou om de hoek toch ook niet anders?

Drankprijzen zijn gewoon kut.

Over studenten: ik verdiende 10-6 jaar geleden iets van 9 tot 11 euro per uur. Inmiddels is het super gemakkelijk om 15+ per uur te verdienen en liggen de baantjes echt voor het oprapen. En om even de olifant in de kamer te benoemen, een avondje gebruiken is goedkoper dan een avond zuipen.

Uhhh naar mijn idee is de helft van de bezoekers op Lowlands student?
Dan hebben wij een heel andere ervaring, en waarschijnlijk een verschil in leeftijd;)
Doe de aanname dat wat jij bestempeld als ''studenten'', mensen zijn net onder de 30 die allang een fulltime baan hebben en dit ook kunnen betalen.

Ik zie echt niemand van een jaar of 20 op het terrein.

Ik denk dat de Heineken net na de vormgeving van de app op het to-do lijstje staat. Volgend jaar misschien!
Er is ooit een interview geweest met EvE(vgm het slotinterview van afgelopen jaar) waarin hij aangeeft dat hij de unieke tenten als usp ziet van LL. Om die reden is hij ooit gestopt met die circustenten rond 2017 en overgeschakeld naar nieuwe tenten. Hij gaf ook aan dat inmiddels bijna alle festivals zijn overgestapt naar tenten zoals de India en Heineken en daarom dus nu bezig zijn met bijvoorbeeld een nieuwe India. Als de nieuwe directeur ook dezelfde visie heeft, zou een nieuwe Heineken volgend jaar best denkbaar zijn. Vergeet trouwens niet dat wij op LL echt enorm verwend zijn en een tent zoals de Heineken op bijvoorbeeld Pukkelpop totaal niet buiten de boot zou vallen!

Dan hebben wij een heel andere ervaring, en waarschijnlijk een verschil in leeftijd;)
Doe de aanname dat wat jij bestempeld als ''studenten'', mensen zijn net onder de 30 die allang een fulltime baan hebben en dit ook kunnen betalen.

Ik zie echt niemand van een jaar of 20 op het terrein.
Ik ga natuurlijk geen welles-niettes spelen met wat jij ziet, maar de groep 18-25 jarigen is op Lowlands echt wel prominent aanwezig hoor. Dat het gedaald is de afgelopen jaren geloof ik direct, maar ik vermoed dat het nog altijd zo rond de 20% schommelt. Harde cijfers worden helaas nergens gedeeld, maar ik geloof niet dat er 'niemand van een jaar of 20' is.

Voor veel mensen is het niet te duur, maar hoeveel mensen van een jaar of 20 of studenten zie je nou een weekend naar lowlands gaan?

Hoest dan maar eens 700 euro op voor een weekend als je nog wat andere plannen hebt in de zomer.
Mijn dochter gaat dit jaar met haar hele studentenhuis (14 personen)….. en ze zijn zeker niet de enige

Leeftijd zegt ook niet alles. Als ik één groep heb zien groeien op LL, is het de 'welgestelde, niet snel tevreden, dus eigenlijk best verwende begin twintiger'.
Als ik één groep heb zien groeien op LL, is het de 'welgestelde, niet snel tevreden, dus eigenlijk best verwende begin twintiger festileak forumbezoeker'.

Heeft er iemand al een gaatje gevonden in het drukke blokkenschema voor een festileaks meeting?
Nu ben ik zelf nog nooit aangehaakt bij zo'n meeting, omdat ik of geen tijd had, of pas sinds een jaar actief berichten post en het een beetje awkward vond om aan te haken.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en eva84
Ik ga natuurlijk geen welles-niettes spelen met wat jij ziet, maar de groep 18-25 jarigen is op Lowlands echt wel prominent aanwezig hoor. Dat het gedaald is de afgelopen jaren geloof ik direct, maar ik vermoed dat het nog altijd zo rond de 20% schommelt. Harde cijfers worden helaas nergens gedeeld, maar ik geloof niet dat er 'niemand van een jaar of 20' is.
Maakt verder ook niet uit, zullen vast een aantal mensen van 20 rondlopen. Kan me echter zomaar voorstellen dat je rond die leeftijd even overslaat met deze prijzen.

Heeft er iemand al een gaatje gevonden in het drukke blokkenschema voor een festileaks meeting?
Nu ben ik zelf nog nooit aangehaakt bij zo'n meeting, omdat ik of geen tijd had, of pas sinds een jaar actief berichten post en het een beetje awkward vond om aan te haken.
Ja, ergens begin middag op donderdag heb ik wel een plekje!

• Haha
Waarderingen: eva84, MarkD en Joris

Users who are viewing this thread