Lowlands 2025

Op DTRH had mijn vriendin lemon Gig mee, en ik moet zeggen dat dit erg lekker was. Het blijft echt verassend verfrissend na 3á4 dagen, en het is totaal niet zoet. Ik neem weer een traytje daarvan mee.

• Leuk
Waarderingen: bksdtrhll
Op DTRH had mijn vriendin lemon Gig mee, en ik moet zeggen dat dit erg lekker was. Het blijft echt verassend verfrissend na 3á4 dagen, en het is totaal niet zoet. Ik neem weer een traytje daarvan mee.
Die Stëlz Ice Tea is ook een dikke aanrader. Is eigenlijk gewoon wat ik zelf mix (wodka + ice tea green), maar dan in een blikje

• Leuk
Waarderingen: bksdtrhll
God forbid a man has a hobby.
Ik moet nog de eerste wijnsnob tegen komen die niet pretentieus overkomt, doe het zelf ook als ik over wijn begin 🤓. Maar kan hem wel goed hebben, is best wel charismatisch en neemt zichzelf niet zo serieus. Maar er zijn er ook genoeg die ik dan weer slecht trek (Tobias, Sjoerd kist)

• Leuk
Waarderingen: mgbss
Ik moet nog de eerste wijnsnob tegen komen die niet pretentieus overkomt, doe het zelf ook als ik over wijn begin 🤓. Maar kan hem wel goed hebben, is best wel charismatisch en neemt zichzelf niet zo serieus. Maar er zijn er ook genoeg die ik dan weer slecht trek (Tobias, Sjoerd kist)
Ja ik vind Cesar ook een hele fijne "wijninfluencer", je merkt aan hem dat hij ook oprecht heel enthousiast is over wat hij verteld, wat bij mij aanstekelijk werkt.

• Leuk
Waarderingen: bksdtrhll en mgbss
--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 29-7-2025, 18:22:32

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1725
• Laagste Prijs: €265.20
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €341.64
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 806
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 919
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €265.20, €274.88, €275.40, €279.48, €280.50, €283.56, €284.35, €284.58, €285.60, €290.70
1753858776077.png

Was op JOA erg gaaf. Had van mij eerder mogen komen dan o.a. Tramhaus, The Chats, Soapbox of Wodan Boys etc. Duitse band, waren echt wel voor een losse show gekomen.
Ze spelen op 27 september al op Coffey Fest, denk dat ze daarom niet komen. Wel volledig mee eens, was echt een superleuke show op Jera

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Nou heb ik een account aangemaakt bij slinger maar ik kan nergens een rit aanbieden? Vage site.

Nou ik heb mn rit er op gezet. Kan er alleen geen opmerking bij zetten dat ik dus via de camper ingang ga. Ik ga mensen dan niet eerst afzetten bij de reguliere ingang.

• Geweldig
Waarderingen: koekebakker
Die 24 munten kom ik doorgaans tegen in de wasmachine...
Haha, na de eerste paar keer ben ik ze gaan sparen, van ieder festival wat muntjes heb er minstens eentje. Jammer dat deze traditie nu echt stopt maar scheelt wellicht een hoop kapitaal! Maat van mij probeert ze altijd de volgende keer tussen de nieuwe oude alsnog te gebruiken, afhankelijk van de kleur van de muntjes heeft hij gewisseld resultaat!

• Leuk
Waarderingen: eva84
Ooit zei Lowlands (bij monde van EvE) op te willen komen voor betaalbaarheid voor iedereen. Die tijd is natuurlijk al lang voorbij, want met de huidige prijzen zijn festivals alleen toegankelijk voor een geprivilegieerd laagje (relatief) rijke mensen. Voor een groot deel van de mensen is dit allemaal volstrekt onbetaalbaar. Die mensen houden ook van muziek en cultuur en feest. Pijnlijke gedachte, in het licht van de machtsconcentratie van festivals bij slechts een handjevol venture capital gedreven multinationals.

Users who are viewing this thread