Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik merk dat hoe meer ik inluister, hoe strakker en overlappender mijn blokkenschema wordt. En als klap op de vuurpijl is de zondag wat rustiger. Wat perfect bij mijn gemoedstoestand dan past.
Ik ga zeker even in de Hacienda kijken. Er is op dit forum altijd iets tegen de Hacienda maar ik zou niet weten wat. Gezellige mensen, dak gaat eraf en vaak goeie DJ's.
Dit jaar heb ik er zeker een paar op het lijstje: Jahwin b2b Rockefellababe, Tonno Disko, Cincity, Jolani Jhones en natuurlijk The Flexican.
Ik zal er misschien 3 zien op het hele weekend, al is het een stukje
Ik ga zeker even in de Hacienda kijken. Er is op dit forum altijd iets tegen de Hacienda maar ik zou niet weten wat. Gezellige mensen, dak gaat eraf en vaak goeie DJ's.
Dit jaar heb ik er zeker een paar op het lijstje: Jahwin b2b Rockefellababe, Tonno Disko, Cincity, Jolani Jhones en natuurlijk The Flexican.
Ik zal er misschien 3 zien op het hele weekend, al is het een stukje
Het zit voor mij ook een beetje in een dode hoek. Dus zit niet echt op mijn netvlies als ik even een half uurtje niks te doen heb. Wellicht dat het daar ook door komt.
Bierprijs is natuurlijk absurd voor wat je krijgt, maar nu we cashless gaan en iedereen van alles de directe prijs ziet, vraag ik me af of de dingen die normaal 4-5 munten kosten (14-17,50 euro) nu nog wel die prijs gaan kosten. Denk dat men makkelijker 4 munten uitgeeft voor een kleine maaltijd of een cocktail dan 14 eu.
Bierprijs is natuurlijk absurd voor wat je krijgt, maar nu we cashless gaan en iedereen van alles de directe prijs ziet, vraag ik me af of de dingen die normaal 4-5 munten kosten (14-17,50 euro) nu nog wel die prijs gaan kosten. Denk dat men makkelijker 4 munten uitgeeft voor een kleine maaltijd of een cocktail dan 14 eu.
Het zit voor mij ook een beetje in een dode hoek. Dus zit niet echt op mijn netvlies als ik even een half uurtje niks te doen heb. Wellicht dat het daar ook door komt.
Ik vloek iedere keer gewoon even binnensmonds. Je moet toch iets binnenkrijgen...
Verder lijken de prijzen me inderdaad hetzelfde te blijven. Als ze nu opeens naar beneden gaan, ben je sowieso jarenlang belazerd (alleen wordt dat dan nu officieel duidelijk).
Ik denk dat ik vorig jaar vaker in die LP-store naast de Haciënda ben geweest dan in de Haciënda..
Op donderdagavond toen we nog geen koptelefoon hadden wel even gekeken in de Haciënda, maar toen was het nog een uitgestorven boel. Staat ook bij mij dus nooit echt op mijn vizier.
Ik vond dit op DTRH inderdaad erg confronterend en dan vooral met die voorgemixte drankjes in blik zoals Absolut Sprite en Jack&coke ofzo. Ik bestel dat (gelukkig) nooit, maar om daar te zien dat één zo'n blikkie dus gewoon 10+ euro kost, deed zelfs mij pijn.
Ben hier ook benieuwd naar, zouden ze echt durven om voor 6 sushi stukje 14,50 euro te vragen? Het zal toch niet. Hoop dat ik het los kan laten op het moment dat ik over de brug loop maar ben wel bang dat ik vaak geconfronteerd ga worden met de realiteit van de prijzen
Ben hier ook benieuwd naar, zouden ze echt durven om voor 6 sushi stukje 14,50 euro te vragen? Het zal toch niet. Hoop dat ik het los kan laten op het moment dat ik over de brug loop maar ben wel bang dat ik vaak geconfronteerd ga worden met de realiteit van de prijzen
Ga er maar vanuit dat als je voorheen 3,5 muntjes betaalde voor sushi, dit nu gewoon (3,5 * 3,90 =) 13,65 gaat zijn. Ik had bij DTRH niet het idee dat de prijzen omlaag zijn gegaan omdat het mensen zou afschrikken. Vergeet ook niet dat de prijzen hoog zijn omdat foodstands/-trucks een fee betalen om er te mogen staan en een stuk van de omzet af moeten staan. Die fees gaan nu niet ineens lager zijn omdat mensen geen muntjes meer hebben.
Ben 4 keer op lowlands geweest en heb hooguit 1 minuut in de Bravo gestaan 's nachts. Die drukte en/of wat hardere genres trek ik vrij slecht, loop dan ook graag rondjes en blijf vaker hangen bij kleinere podia. Snap het wel.
Ga er maar vanuit dat als je voorheen 3,5 muntjes betaalde voor sushi, dit nu gewoon (3,5 * 3,90 =) 13,65 gaat zijn. Ik had bij DTRH niet het idee dat de prijzen omlaag zijn gegaan omdat het mensen zou afschrikken. Vergeet ook niet dat de prijzen hoog zijn omdat foodstands/-trucks een fee betalen om er te mogen staan en een stuk van de omzet af moeten staan. Die fees gaan nu niet ineens lager zijn omdat mensen geen muntjes meer hebben.