Graspop Metal Meeting 2026

Chicago Med Agree GIF by One Chicago

;)

Ik begrijp je punt, maar normaal gezien loop je niet 4 dagen rond op een luchthaven of pretpark :). (Tenzij het Disneyland ofzo is)
In mijn ervaring is 4 dagen Disney qua eten/drinken een stuk goedkoper dan 4 dagen Graspop. En dan heb ik het over Disney Shanghai, Hong Kong en Tokyo.

Anyway, wat Jamel aangaf; ik zie ook liever alleen de prijs in skullies dan de euro's erachter. Te confronterend. Terwijl ik juist ook van de girl math ben: Het geld is al lang en breed uitgegeven, dus nu is het gratis :LOL:

Is het eten duur: Ja
Ligt de kwaliteit vaak te laag: Ja
Do I care? Not really
Ik denk daar eerlijk gezegd ook nooit zo veel over na, dat verpest het toch een beetje.
Voor mij zijn festivals letterlijk vakanties (wij gaan verder niet vaak op reis ofzo), en dan mag/moet het geld gewoon rollen. ;)
Ik kijk dan ook niet echt naar wat alles kost, maar eerder naar het totaalplaatje.
Van tevoren weet ik al wel ongeveer wat een festival gaat kosten, aangezien vrijwel alles al vooraf is betaald.
Tijdens een festival ga ik niet zitten rekenen, als ik op de laatste dag nog skullies/munten tekort kom, koop ik ze bij (zeker met de terugbetaaloptie op GMM tegenwoordig).

Voor lekker eten en bijhorende dranken ga ik naar een goed restaurantje met mijn vrouw. Voor goeie live muziek ga ik naar een festival of concert.
En ja thuis is alles goedkoper in beide gevallen.
Maar dan is de sfeer en beleving ver te zoeken.
Maar dat heeft misschien (deels) te maken met het feit dat ge aan Jan en alleman vertelt dat de sfeer nihil is thuis? 🤣🤣

Nu pas op, mijn vriendin zingt ook gratis en dan hoor ik Axl Rose toch een beetje.

Maar dat heeft misschien (deels) te maken met het feit dat ge aan Jan en alleman vertelt dat de sfeer nihil is thuis? 🤣🤣

Nu pas op, mijn vriendin zingt ook gratis en dan hoor ik Axl Rose toch een beetje.

Ik bedoel restaurant sfeer en festivalsfeer is niet te vergelijken met de huiselijke sfeer. Ben gelukkig getrouwd en tussen de lakens niet te klagen 🤪🤫🫢

• Haha
Waarderingen: bassisandro
Ik denk daar eerlijk gezegd ook nooit zo veel over na, dat verpest het toch een beetje.
Voor mij zijn festivals letterlijk vakanties (wij gaan verder niet vaak op reis ofzo), en dan mag/moet het geld gewoon rollen. ;)
Ik kijk dan ook niet echt naar wat alles kost, maar eerder naar het totaalplaatje.
Van tevoren weet ik al wel ongeveer wat een festival gaat kosten, aangezien vrijwel alles al vooraf is betaald.
Tijdens een festival ga ik niet zitten rekenen, als ik op de laatste dag nog skullies/munten tekort kom, koop ik ze bij (zeker met de terugbetaaloptie op GMM tegenwoordig).
Exact dit dus! Copy Paste naar Piebe😝

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Dat heb ik dus ook en precies daarom vind ik het irritant dat die prijzen er nu naast staan. Ik probeer daar niet naar te kijken en al helemaal niet mijn plezier erdoor te laten vergallen. Maar het kost me gewoon net iets meer moeite om het van me af te laten glijden dan wanneer ik met munten betaal. Ik vind het ook iets heel belerends hebben dat festivals daar door de overheid toe verplicht zijn, zogenaamd uit bescherming voor de consument. We zijn toch geen kleuters, kom op. Maar goed, het is wat het is. Uiteindelijk is het ook weer niet zo belangrijk dat het mijn weekend verziekt ofzo, natuurlijk.

Voor lekker eten en bijhorende dranken ga ik naar een goed restaurantje met mijn vrouw. Voor goeie live muziek ga ik naar een festival of concert.
Tsja, hier ben ik het dus ook niet mee eens. Lekker en goed eten is voor mij onderdeel van de totale festivalervaring. Gelukkig weet ik op Graspop inmiddels ook steeds beter de goeie dingen te vinden na de grote shift van Melis naar Bevers. Vooral het broodje Indische Saté, waar @Piebe71 ook dol op is, was ontzettend lekker.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: MetalLimbo en Piebe71
1000020173.jpg
Zouden ze daar klaar voor zijn? Gaat misschien voor het geluid wel beter zijn dan binnen?

Bekijk bijlage 15350
Zouden ze daar klaar voor zijn? Gaat misschien voor het geluid wel beter zijn dan binnen?
Parkway drive is mijn favoriete band maar een stadionband zijn ze zeker niet, weet ook verder de context van het artikel niet maar neem aan dat het niet over de europese markt gaat? Hier verkopen ze de grote concertzalen (ziggo/vorst) nog niet uit

Volgens mij is een stadion ook juist het slechtste geluid dat je mogelijk kunt krijgen dus die opmerking begrijp ik niet helemaal? In welk opzich bedoel je beter voor het geluid?

Users who are viewing this thread