Ik ken ze ook alleen van naam, en dat ze een paar keer in Paradiso hebben gedraaid. Heb echt geen idee wat ik kan verwachten maar met zo’n prominente plek spreekt de boeker van veel vertrouwen. Zeer benieuwd naar!Iemand een idee wat we kunnen verwachten van die Bravo-closing van BSS? Vond zijn set vorig jaar in de Armadillow echt een hoogtepunt, vind zijn EPs heel tof, maar kan me niet voorstellen dat zo draaien gaat werken in de Bravo toch?
Hij is natuurlijk wel een Nederlander, dus denk opzich wel dat hij weet/een idee heeft wat moet werken in de Bravo. Maar hoe dat nou echt gaat klinken... geen idee. Een gedeelte van zijn closing set in de School klinkt wel alsof het zou kunnen werken in de Bravo:Iemand een idee wat we kunnen verwachten van die Bravo-closing van BSS? Vond zijn set vorig jaar in de Armadillow echt een hoogtepunt, vind zijn EPs heel tof, maar kan me niet voorstellen dat zo draaien gaat werken in de Bravo toch?
Herkenbaar gevoel in al die jaren. Alleen 2005 gemist, dus dat zegt wel watAls ik niet naar Lowlands zou gaan voor de totaal beleving zou ik mn kaartje verkocht hebben waarschijnlijk dit jaar.
Op vrijdag 2 acts als favoriet aangemerkt
Op zaterdag idem. 2 acts
Op zondag 5 acts waarvan ik er 3 sws niet ga meemaken (heel vroeg of heel laat geprogrammeerd)
Maar goed Lowlands is voor mij meer dan alleen het blokkenschema dus ik heb er zin in. Ik hoef me iig dit jaar geen zorgen te maken dat ik vrijdag en zaterdag mn favorieten lijstje niet kan afwerken.
Klopt, dus ook niet best gedaanHier totaal anders; die zaterdag is bijvoorbeeld niet te doen: rennen van The Beaches naar Vampire Weekend dan Royel Otis, Raye, FKA Twigs, Chappell Roan en dan mis ik nog Squid, The Joy en Papa Roach!
Dit gaat de Bravo oprecht moeilijk accepteren denk ik. Vind dit heel tof hoor, begrijp me niet verkeerd maar voor een grote tent is dit wel wat te 'alternatief'? Maar zoals je zegt, die weten vast wel hoe je het grote publiek moet kunnen bespelen.Hij is natuurlijk wel een Nederlander, dus denk opzich wel dat hij weet/een idee heeft wat moet werken in de Bravo. Maar hoe dat nou echt gaat klinken... geen idee. Een gedeelte van zijn closing set in de School klinkt wel alsof het zou kunnen werken in de Bravo:
Hehe ik zag ook al geen Fiesta Macumba. Geeft mij weer gelegenheid om mijn vriendin de bravo in te sleuren ipv Heineken op zondag nachtGeen fiesta macumba dit jaar of kijk ik er overheen. Encore staat er wel bij ook altijd wel lekker voor de avond in de Heineken vind ik
Op Primavera kreeg ie 75 minuten en dat voelde al kort.Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat hij het moeilijk gaat krijgen. Muziek is toegankelijk en dansbaar. Hij krijgt er juist eerder fans bij. Echter snap ik niet dat hij een uurtje krijgt. Dat is toch voor zo’n slot belachelijk kort? Ook zal het qua productie niet veel spannender worden dan een scherm en discobal.
Ja klopt, maar tov zijn EP's is dit al meer richting clubsound. Zeker de laatste twee uur is het nog wel alternatief, maar gaat het wel meer richting een 4x4Dit gaat de Bravo oprecht moeilijk accepteren denk ik. Vind dit heel tof hoor, begrijp me niet verkeerd maar voor een grote tent is dit wel wat te 'alternatief'? Maar zoals je zegt, die weten vast wel hoe je het grote publiek moet kunnen bespelen.
Ik ben groot fan van elektronische muziek en met name house, maar kun jij of iemand anders misschien uitleggen wat er precies zo speciaal is aan Chris Stussy?Chris stussy in de Heineken wordt ook gevalletje Fred again paar jaar terug.
Had graag Olivia Dean in die laatste drop gezien. Wat vind ik haar goed!
Verder mis ik wat techno voor in de nacht a la 9x9/Kobosil/Amelie lens of iets dergelijks.
Vind Sammy virji echt heel dik maar pakt dat uit in de nacht?
Ik vermaak me wel weer![]()
Mee eens, money is leading, je moet er maar van uitgaan dat de penningmeester er boven op zit. Het budget van een festival zonder dagkaarten is sowieso kleiner ( is een keuze) maar je moet wel 65000 mensen tevreden houden. Daar zit het spanningsveld tussen concurerende hoge verwachtingen en relatief weinig budget. Lowlands slaagt met het weinige geld wat ze hebben er toch in om een festival neer te zetten die inventief, fris, creatief oogt, maar moet roeien met de riemen die ze hebben.Dat schrijf ik toch ook mbt Twigs, dus dat is voor mij geen argument. Dan vond ik de oplossing met Justice sterker. Twigs stond ook al op DTRH. Toch vanuit dezelfde vijver. Het gaat er niet alleen om wat je dit jaar kan doen, maar ook als compensatie in de jaren erna en dat blijft al tijdje structureel achter. Zou mooi zijn als Mojo aangeeft omdat ??? niet gekomen zijn hebben we er dit jaar voor gekozen om extra te investeren in de line up voor onze bezoekers.
Geld wat je niet hoeft uit te geven dat hou je toch in je eigen zak. Wat denk je dat als ze 40.000 kaarten verkocht zouden hebben dat ze dan ook zouden vasthouden aan dezelfde strategie? I don’t think so….
Vette set, thanks voor het delen!Hij is natuurlijk wel een Nederlander, dus denk opzich wel dat hij weet/een idee heeft wat moet werken in de Bravo. Maar hoe dat nou echt gaat klinken... geen idee. Een gedeelte van zijn closing set in de School klinkt wel alsof het zou kunnen werken in de Bravo:
Dat is echt een beledeging voor BSS ;pVette set, thanks voor het delen!
Ik vind dit ook nog wel een beetje lijken op hoe Young Marco soms draait. Het zal wel goedkomen, in ieder geval spannender dan wat er tegelijkertijd in de andere tenten staat qua elektronische muziek denk?
Dit ging over BSS.Heb zijn show gezien in de AFAS volgend jaar, daar kreeg hij een uitverkochte zaal op dinsdagavond bijna nonstop aan het dansen. Als dat je lukt komt Lowlands ook wel goed. Wel jammer dat hij nu in de Alpha staat in plaats van de Bravo, mocht hij een vergelijkbare lichtshow doen als in de AFAS volgend jaar komt dat in een dichtere tent beter tot zijn recht.