Lowlands 2025

Ik snap de MOJO propaganda voor Goldkimono echt niet. Prima leuke muziek voor de achtergrond hoor, maar man man man wat wordt hij gepusht op hoge plekken. Sorry maar ik vond het echt zo matig vorig jaar op DTRH.
Precies dit. Vorig jaar ook gezien op Dauwpop, slaapverwekkend gewoon, terwijl de muziek prima is tijdens het werken.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Stond die niet een paar jaar geleden in de lima, wel een sprong. Ik weet niet wie die blokkenschema heeft in elkaar geknutselt naar z’n eigen smaak, misschien mocht EvE wel als afscheidscadeau 😀, maar de line up is geweldig!
Stond ook wel op het hoofdpodium van DTRH vorig jaar als opener. Echt een nietszeggende act maar de menigte wil hier prima bij ontwaken.

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Wat ik mis op Lowlands en ken van Paaspop en pinkpop is Mission Masala. Komen uit België en maken echt meesterlijk lekkere indiaase wraps
JA! Die curry met paneer is zo lekker! (meerdere dagen gegeten) Ze stonden dit jaar op zowel Pinkpop als DTRH, dus ik heb hoop dat ze nu ook op Lowlands zullen staan.

edit:

zooooo lekker, heb t ook op bks en op solar gegeten.
die chutney wat je op je broodje kan gooien!!, damn daar verheug ik me nu al op, want ze staan ook op pukkelpop

oh als ze op Pukkelpop staan dan zullen wij ze helaas missen!

Laatst bewerkt:
Ik heb sinds het blokkenschema is uitgekomen nog zoveel meer zin gekregen in lowlands dan ik al had. Geen waardige vervanger voor ASAP Rocky? Who gives a fuck. Mooie oplossing met FKA Twigs. Zo ontzettend veel zin in een weekend lang feesten en mooie dingen zien en ontdekken. Kan niet wachten.

Je neemt het Lowlands kwalijk dat twee headliners na elkaar afzeggen vanwege ziekte?
Beetje een aparte opmerking. Ik neem ze de iedere keer aangeboden oplossingen kwalijk. Dat is wat anders. En ja, ik ken de verhalen over beschikbaarheid, een jaar van te voren etc. Maar heel simpel cash = king en als jij betaald als festival dan is er echt wel meer mogelijk. Mojo maakt duidelijk de keuze om dit niet te doen omdat het niet nodig is. De tickets zijn al verkocht. Luxe positie. Alles wordt duurder, tickets en parkeren etc. Maar hebben ze jou weten te verrassen met de geboden oplossingen na het cancelen van FATM, QOTSA en nu ASAP? Slechts 1 x met Justice en dat vind ik als leading Major in NL en grootste moneymaker van Mojo ronduit zwak. Tel daarbij op de headliners als Goldband en Opposites van de afgelopen jaren dan houdt het op dat vlak niet over. Echt serieus, ziekte kwalijk nemen…… 🤷🏼‍♂️

Chris stussy in de Heineken wordt ook gevalletje Fred again paar jaar terug.

Had graag Olivia Dean in die laatste drop gezien. Wat vind ik haar goed!

Verder mis ik wat techno voor in de nacht a la 9x9/Kobosil/Amelie lens of iets dergelijks.

Vind Sammy virji echt heel dik maar pakt dat uit in de nacht?

Ik vermaak me wel weer👌

• Leuk
Waarderingen: Arndb en mgbss
Beetje een aparte opmerking. Ik neem ze de iedere keer aangeboden oplossingen kwalijk. Dat is wat anders. En ja, ik ken de verhalen over beschikbaarheid, een jaar van te voren etc. Maar heel simpel cash = king en als jij betaald als festival dan is er echt wel meer mogelijk. Mojo maakt duidelijk de keuze om dit niet te doen omdat het niet nodig is. De tickets zijn al verkocht. Luxe positie. Alles wordt duurder, tickets en parkeren etc. Maar hebben ze jou weten te verrassen met de geboden oplossingen na het cancelen van FATM, QOTSA en nu ASAP? Slechts 1 x met Justice en dat vind ik als leading Major in NL en grootste moneymaker van Mojo ronduit zwak. Tel daarbij op de headliners als Goldband en Opposites van de afgelopen jaren dan houdt het op dat vlak niet over. Echt serieus, ziekte kwalijk nemen…… 🤷🏼‍♂️
Mark reageerde toch op dat jij zei dat 1x toevallig kan zijn, maar 3x structureel? Dat is iets anders dan dat je de aangeboden oplossingen mager vindt. Overigens vond ik Justice een waardige vervanger en nee, Froukje was niet wereldschokkend, maar wél als je in acht neemt dat FATM letterlijk het weekend van Lowlands zelf cancelde. Dan kan ik wel waarderen dat er alsnog wat geregeld wordt. En voor ASAP is geprobeerd om Charli XCX of Doechii te regelen, maar als die niet kunnen en je komt bij een FKA Twigs uit vind ik dat wel echt prima geregeld!

Blijven ze alsnog afhankelijk van dat wat er tourt. Dat ze nu Twigs hebben kunnen boeken is noemenswaardig en valt te prijzen.
Dat schrijf ik toch ook mbt Twigs, dus dat is voor mij geen argument. Dan vond ik de oplossing met Justice sterker. Twigs stond ook al op DTRH. Toch vanuit dezelfde vijver. Het gaat er niet alleen om wat je dit jaar kan doen, maar ook als compensatie in de jaren erna en dat blijft al tijdje structureel achter. Zou mooi zijn als Mojo aangeeft omdat ??? niet gekomen zijn hebben we er dit jaar voor gekozen om extra te investeren in de line up voor onze bezoekers.

Geld wat je niet hoeft uit te geven dat hou je toch in je eigen zak. Wat denk je dat als ze 40.000 kaarten verkocht zouden hebben dat ze dan ook zouden vasthouden aan dezelfde strategie? I don’t think so….

• Leuk
Waarderingen: rrr
Mark reageerde toch op dat jij zei dat 1x toevallig kan zijn, maar 3x structureel? Dat is iets anders dan dat je de aangeboden oplossingen mager vindt. Overigens vond ik Justice een waardige vervanger en nee, Froukje was niet wereldschokkend, maar wél als je in acht neemt dat FATM letterlijk het weekend van Lowlands zelf cancelde. Dan kan ik wel waarderen dat er alsnog wat geregeld wordt. En voor ASAP is geprobeerd om Charli XCX of Doechii te regelen, maar als die niet kunnen en je komt bij een FKA Twigs uit vind ik dat wel echt prima geregeld!
Prima is goed als de prijs ook prima is en die is gewoon hoog. Mooi dat ze dit geprobeerd hebben, maar er is op voorhand al gekozen om geen of een lager bod uit te brengen op de genoemde artiesten vanuit de al eerder genoemde luxe positie. Want ze staan wel in Europa, alleen niet op LL. Regeren is vooruit zien. Enne dat ASAP cancelt mag geen verassing zijn

• Leuk
Waarderingen: Froyo
Wordt weer een lekkere editie.
Been Stellar erbij. En Soapbox. Zijn wel mijn dingetjes. En de rest die we al hadden.
Heb er weer onwijs veel zin in.
Hopelijk wordt er niet veel gecanceld
Tot over paar weekjes. Aftellen is begonnen.🤘🥳🥳🥳🥳
Leuke tips! Kan ik ook wel wat mee. Zie alleen net dat ze overlappen met respectievelijk Joep Beving en BCNR 😏

Misschien nog een stukje meepakken 🤩

Als ik niet naar Lowlands zou gaan voor de totaal beleving zou ik mn kaartje verkocht hebben waarschijnlijk dit jaar.

Op vrijdag 2 acts als favoriet aangemerkt
Op zaterdag idem. 2 acts
Op zondag 5 acts waarvan ik er 3 sws niet ga meemaken (heel vroeg of heel laat geprogrammeerd)

Maar goed Lowlands is voor mij meer dan alleen het blokkenschema dus ik heb er zin in. Ik hoef me iig dit jaar geen zorgen te maken dat ik vrijdag en zaterdag mn favorieten lijstje niet kan afwerken.

• Leuk
Waarderingen: daily, sjoeske en @Marc
Geen fiesta macumba dit jaar of kijk ik er overheen. Encore staat er wel bij ook altijd wel lekker voor de avond in de Heineken vind ik

• Leuk
Waarderingen: Neinonein
Als ik niet naar Lowlands zou gaan voor de totaal beleving zou ik mn kaartje verkocht hebben waarschijnlijk dit jaar.

Op vrijdag 2 acts als favoriet aangemerkt
Op zaterdag idem. 2 acts
Op zondag 5 acts waarvan ik er 3 sws niet ga meemaken (heel vroeg of heel laat geprogrammeerd)

Maar goed Lowlands is voor mij meer dan alleen het blokkenschema dus ik heb er zin in. Ik hoef me iig dit jaar geen zorgen te maken dat ik vrijdag en zaterdag mn favorieten lijstje niet kan afwerken.
Hier totaal anders; die zaterdag is bijvoorbeeld niet te doen: rennen van The Beaches naar Vampire Weekend dan Royel Otis, Raye, FKA Twigs, Chappell Roan en dan mis ik nog Squid, The Joy en Papa Roach!

Users who are viewing this thread