Festival totem

LPGBob

Playlistbediener
21 jul 2025
37
90
Goedemiddag mede Lowlanders!

Ik heb een vraagje voor de mensen die eerder een Festival Totem meegenomen hebben naar Lowlands. Zijn er (buiten de regels dat stokken niet breder dan 2cm mogen zijn en 1.5m hoog) nog andere specifieke regels waar deze aan moet voldoen? Wij zijn bezig met er een in elkaar knutselen maar zouden hem wel graag mee naar binnen krijgen! Eventuele tips zijn ook welkom!

Alvast bedankt!

Goedemiddag mede Lowlanders!

Ik heb een vraagje voor de mensen die eerder een Festival Totem meegenomen hebben naar Lowlands. Zijn er (buiten de regels dat stokken niet breder dan 2cm mogen zijn en 1.5m hoog) nog andere specifieke regels waar deze aan moet voldoen? Wij zijn bezig met er een in elkaar knutselen maar zouden hem wel graag mee naar binnen krijgen! Eventuele tips zijn ook welkom!

Alvast bedankt!
Ik denk niet dat er specifieke regels voor totems zijn. Er zijn ook jaren geweest dat er op het festivalterrein een mogelijkheid was om deze ter plekke te knutselen. Kan me ook niet voorstellen dat als ze voldoen aan de regels die je al noemt, dat ze er erg moeilijk over gaan doen. Zolang er geen scherpe punten aan zitten en het niet gemaakt is van lood o.i.d., zal het wel loslopen! Wel goed om te bedenken dat een hele grote, volle totem behoorlijk in de zichtlijn van je medebezoekers komt te hangen.

Users who are viewing this thread