Pinkpop 2026

Voorzover ik weet is er op dit ogenblik geen Foodtruck met Michelin-ster, dus dat kan nog even duren.
In Nederland niet nee, wellicht kunnen we een foodtruck of andere streetfood verkoper met Michelinster uitnodigen om een keer op een festival te komen staan hier.

In Nederland niet nee, wellicht kunnen we een foodtruck of andere streetfood verkoper met Michelinster uitnodigen om een keer op een festival te komen staan hier.
Nee wereldwijd niet. Er zijn alleen een paar streetfood verkopers met Michelin-ster in Mexico en Singapore, maar naast dat dat sowieso best ver is zijn die dus niet echt mobiel.

Paul McCartney altijd boeken maar vorige keer was het veld maar half vol/ leeg als afsluiter.

Doet nog steeds shows van kleine 3 uur.

Paul McCartney altijd boeken maar vorige keer was het veld maar half vol/ leeg als afsluiter.

Doet nog steeds shows van kleine 3 uur.
Als McCartney nog aanzet wordt het na de zomer. De laatste 3 jaar hanteert hij een schema van touren in oktober november december. Er gaan wat wilde verhalen over dat hij mogelijk naar Amerika gaat. Maar ik vond hem nu echt oud geworden onlangs op het podium bij Springsteen in Liverpool.
Ik zie hem ook stoppen met optredens zonder daar veel poespas van te maken.

Als McCartney nog aanzet wordt het na de zomer. De laatste 3 jaar hanteert hij een schema van touren in oktober november december. Er gaan wat wilde verhalen over dat hij mogelijk naar Amerika gaat. Maar ik vond hem nu echt oud geworden onlangs op het podium bij Springsteen in Liverpool.
Ik zie hem ook stoppen met optredens zonder daar veel poespas van te maken.
Inderdaad US tour vanaf 29 september tot eind november.

Inderdaad US tour vanaf 29 september tot eind november.
Ah, was al bekend dan heb ik dat gemist. Wel vreemd want sinds covid heeft hij geen fatsoenlijke tour meer gedaan door UK/Europa. Bijna altijd (Zuid) Amerika en Australië. Nu dus weer Amerika... 2 maanden touren door die continenten is geen probleem maar Europa is toch een ander verhaal de laatste jaren...

Beetje laat ingehaakt, maar voorlopig de eerste gedachte

* Oasis (weet niet waarom, maar verwacht ze eerder dan L.P. en er vanuit gaande dat Oasis niet zou worden weggezet als Sub of afsluiter Noord)
* YUNGBLUD (denk dat Pinkpop nu bij Werchter gezien heeft, dat hij daar ook kon headline en zullen denken. Dan kan dat ook op P.P)
* The weeknd of Eminem wordt nog ergens uit de hoed getoverd (gingen eerder geruchten dat, die dit jaar op tour zou gaan). Of misschien toch de Foo's

Als sub of afsluiter Noord dan wellicht.
- Twenty One pilots
- VOLBEAT!
- Benson Boone

Met daar onder
- disturbed (heeft nog iets in te halen)
- Within Temptation en/of evanescence
- Adam Lambert ( heeft misschien ook nog iets in te halen)

Chris Stapleton, zou ik persoonlijk ook wel erg kunnen waarderen ergens er tussen in te zetten.

Laatst bewerkt:
Omdat ik het nieuwe Yungblud album echt heel goed vind uit nieuwsgierigheid even de Werchter stream aangezet. Dat 'ie een showman is was al bekend maar ik denk dat 'ie met dit album wel eens goud in handen zou kunnen hebben wat zijn toekomst betreft. Erg welkom komende editie imo, echt een vette show gewoon.
Was indd een goede (althans vanaf de bank op tv).

In eerste instantie dacht ik wel, waarom kan YUNGBLUD wel headliner zijn en NBT (nog) niet. Maar bij het zien van het optreden, snapte ik de keuze wel. Vond hem de laatste x wel al goed op pp en overigens NBT steld mij ook nooit teleur. Maar indd goede show neergezet YUNGBLUD.

Stond er 2024 nog....
Ja en dat maakt op/voor Pinkpop niet uit hoor. Hoe vaak heeft NBT nu niet achter elkaar op Pinkpop gestaan. En hoe lang heeft er voor måneskin tussen gezeten? Dan is YUNGBLUD nu een betere keuze dan vorig jaar de plank mis te slaan met måneskin als headliner.

vind het altijd vreemd dat "voedselaanbod" zo'n punt is... ik vind het echt een ontzettend ruim en verschillend aanbod als ik een rondje over het terrein maak? van simpele frikandel tot de ingewikkelde foodtrucks
Ja eens, al is mij wel opgevallen (of dat lag aan de indeling van het terrein) dat het aanbod minder was. Dan de afgelopen edities.

kan ik wel voorstellen inderdaad....

ik heb dan zelf juist steeds meer het idee dat ik juist moet opletten wat ik bestel, want zelfs bij de hamburger tent kan je een vega en een beef variant krijgen. UItkijken dat ik niet op een smakeloos stukje tofu aan het kauwen ben en wel een lekker sappig stuk (rund)vlees aan het eten ben. Of de pokewowl met kip of fallaffel. Dat het aanbod Vega en veganistisch steeds meer groeit jaarlijks, dat zie ik wel. Wat ik dan weer gek vind in het Limburgs hoekje, is dat het zoervleis (zuurvlees) in de verste verte niet lijkt op zoervleis, op de eerste plaats lijkt het op een hollandse runderstoof en heeft het totaal niet de reuk, smaak en kleur van een Limburgs zoervleis en zelfs niet eens met paardenvlees gemaakt is.
Dennis, als dochter van een slager. Heb ik zoervlejs al heel vaak gemaakt, samen en alleen met mijn pa. En nog nooit paarden vlees, gebruikt. Altijd runder rib lappen en echt, de meeste proeven dat geeneens, zeker niet met genoeg alcohol op. Maar het moet indd wel naar zoervlejs ruiken en smaken.

Want het risico bestaat dat je per ongeluk de vegaburger bestelt?
O ja, hier thuis is er ook eentje anti vega. Hoor hem gewoon zeggen, het enige vegetarische dat ik eet, is een frietje met een kaassouffle. En series, ik heb een keer vega balletjes gemaakt, het is dat wij niet getrouwd zijn. Maar dat was bijna een echtscheiding geweest. Die was echt niet blij.
(Had het trouwens ook pas kenbaar gemaakt, toen alle borden leeg waren)

• Thinking
Waarderingen: Timmetje
Ja en dat maakt op/voor Pinkpop niet uit hoor. Hoe vaak heeft NBT nu niet achter elkaar op Pinkpop gestaan. En hoe lang heeft er voor måneskin tussen gezeten? Dan is YUNGBLUD nu een betere keuze dan vorig jaar de plank mis te slaan met måneskin als headliner.
Ging over 2025....

Users who are viewing this thread