Pukkelpop 2025

Zou logisch zijn dat de aankondiging er 1 maand voor het festival komt, volgende week dus.

Zou logisch zijn dat de aankondiging er 1 maand voor het festival komt, volgende week dus.
Waarom spreken we over dé aankondiging alsof er nog maar 1 iets moet aangekondigd worden? Zoals eerder al aangegeven hebben we nog geen info gekregen over de Wave, de surprise act op zaterdag, de laatste namen, de timetable, Food Wood, Boulevard Bizar...

Waarom spreken we over dé aankondiging alsof er nog maar 1 iets moet aangekondigd worden? Zoals eerder al aangegeven hebben we nog geen info gekregen over de Wave, de surprise act op zaterdag, de laatste namen, de timetable, Food Wood, Boulevard Bizar...
Hoeveel aankondigingen verwacht je dan wel? Eentje met praktische info en misschien nog een naam of 10, meer niet toch?

Wel gek dat het uitverkoopt op een moment wanneer ze altijd aankondigingen doen.

Ook gek dat ondanks uitverkochte combi's en 2 uitverkochte dagen nu pas 1 van de 2 campings uitverkocht is.

Tot zover mijn wappie gedrag.

Ik zie ze zo snel niet, maar het artikel wordt achter de 'betaalmuur' vandaan gehaald. Ik denk dat archive.ph verder er niets meedoet. Dus schrijffouten van hln.be dan?

Ik zie ook niet meteen fouten. Enkel “zitten kijken” klinkt daar een beetje raar in het begin. Maar voor de rest lijkt me dat correct te zijn.

Ik heb een beetje 🤏 overdreven maar er zijn er wel 2 of 3 maar soit maakt ook niet uit ondanks dat heb ik het toch begrepen het was mij gewoon opgevallen. Hier is er eentje van 👇
IMG_4163.jpeg

Het hoeft geen welles/nietes te worden, maar in het stuk wat ik kan lezen staat echt het woordje weken niet.

Het hoeft geen welles/nietes te worden, maar in het stuk wat ik kan lezen staat echt het woordje weken niet.
ja, maar dat is toch fout? ik heb nog nooit iemand dit weten gebruiken ''onder weken anderen'' het is onder anderen dat lijkt mij toch het enige correcte te zijn. dit is het laatste wat ik hierover gezegd heb beloofd 🤝. en nu kunnen we allemaal terug gewoon verder ademen alsof deze discussie nooit bestaan heeft 🤣

Users who are viewing this thread