Graspop Metal Meeting 2026

Wordt daar wel een duur jaar. Oasis op Classic, Lady Gaga op Boutique, Linkin Park op Parklife, SOAD, Billie Eilish op de echte Werchter.... als ik het allemaal mag geloven.
Blijf het wel raar vinden dat wechter linkin park 2jaar achter elkaar zet. Ander festival maar het blijf werchter locatie en organisatie natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Blijf het wel raar vinden dat wechter linkin park 2jaar achter elkaar zet. Ander festival maar het blijf werchter locatie en organisatie natuurlijk.
Is nu een ideale hybride band voor een festival als RW. Je verbindt 2 generaties met mekaar. Je hebt er die er van het eerste uur bij waren met Chester. En dan nu een sterk rock-album met een frontvrouw met heel wat talent. Dat is weinig bands gegeven momenteel. Die dag verkoopt vlotjes uit.

De reünie is ook echt in het lang en breed besproken op sociale media en daar haalt Gen Z hun muziek vandaan blijkbaar.

Is natuurlijk gewoon easy money. Enkele jaren geleden hadden ze ook 2 jaar achter elkaar Bruce Springsteen.

Voor mij moet het ook allemaal niet op het podium, huur dan een trekker en zet je voor de deur van onze Europese politici om daar je boodschappen te zeggen/zingen.

Begrijp ook niet goed waarom, de mensen die er staan weten het al en we zijn allemaal akkoord dat het niet kan en liefst zo snel mogelijk stopt. Helaas kunnen wij er niet veel aan veranderen, wat we ook doen.
(vervolg discussie in H&M-chat)

• Leuk
Waarderingen: DaanV
er is ook nog een Belgisch bandje die volgend jaar zijn afscheidstournee viert...verwacht deze toch ook nog op graspop.

• Leuk
Waarderingen: saurus
er is ook nog een Belgisch bandje die volgend jaar zijn afscheidstournee viert...verwacht deze toch ook nog op graspop.
Idd het zou niet mooi zijn van graspop uit mochten ze volgend jaar niet op graspop staan.

• Leuk
Waarderingen: wess
Die stonden vorig jaar nog als derdelaatste op Alcatraz, lijkt me niet dat die dan opeens headliner gaan zijn twee jaar later
Voor mij hoeft het ook niet, maar lijkt me niet ongeloofwaardig als het exclusieve laaste festivalshow is.

• Leuk
Waarderingen: wess
Hellfest this year 349€ +10€ transaction fee.
They also provided the option to send directly the wristband at home for additional 15€.

I had 2 tickets in the shopping cart, but I skipped them. I want to go to Graspop 🤘

What do you expect for ticket prize next year at GMM?
Is camping included at Hellfest? 359 euro is pretty steep.

I think Graspop was 309 this year, if I would have a wild guess I would assume a 10 euro price increase

de sfeer zal sowieso goed zijn, zelfs al is het vocaal niet super, ik ben er vrij zeker van dat het instrumentaal gewoon wel in orde zal zijn. en bij livin on a prayer, it's my life, you give love a bad name, ... gaat het publiek toch sowieso over die vocals.

ik verwacht ook niet dat de vocals guns n roses niveau slecht zullen zijn, misschien helpt dat ook wel om te begrijpen

Serieus,....heb ze een aantal jaar geleden op werchter gezien,....Sfeer sloeg heeeeeel snel om en serieus ,... ik heb al 3 jaar geen enkel Bon Jovi nummer meer opgezet sindsdien,....zelfs Runaway niet meer.

Dit was voor mij de grootste deceptie van de eeuw en trek maar gerust het vergelijk met GNR.... zet ze allebei op de donderdag en je weet dat je een lege weide zal hebben, helemaal voor jezelf alleen, om ze een keer gezien te hebben

Is camping included at Hellfest? 359 euros is pretty steep.

I think Graspop was 309 this year, if I would have a wild guess I would assume a 10 euro price increase
Camping is included in the price. And trust me, Graspop is amazing but it's only about music, while Hellfest is really something special. Better location, Hellcity is great, close to the city so you can go to the market (Leclerq and Lidl) every day and buy a cheap beer, food and everything else you need. And McDonalds is also there if anyone wants to eat that shit.

And most important, they can't have shitty lineup two years in a row so I expect amazing lineup.

Btw we have 10 tickets for next year, still can't believe.

• Leuk
Waarderingen: Akephalos
Camping is included in the price. And trust me, Graspop is amazing but it's only about music, while Hellfest is really something special. Better location, Hellcity is great, close to the city so you can go to the market (Leclerq and Lidl) every day and buy a cheap beer, food and everything else you need. And McDonalds is also there if anyone wants to eat that shit.

And most important, they can't have shitty lineup two years in a row so I expect amazing lineup.

Btw we have 10 tickets for next year, still can't believe.

Alleen jammer dat de kans op warm weer daar wel wat hoger ligt

• Haha
Waarderingen: PreFXDesigns
Alleen jammer dat de kans op warm weer daar wel wat hoger ligt
39 graden dit jaar was wel extreem hoor. Weet niet in hoeverre Hellfest schaduwplekken heeft? Met de hoeveelheid randactiviteiten verwacht ik wel dat ze daar ook redelijk wat voor hebben geregeld.
Ik wil ergens komende jaren zeker eens een editie van GMM missen om Hellfest eens mee te pakken. Lijkt me wel echt een heel toffe ervaring.

Users who are viewing this thread