Rock Werchter 2025

En ik krijg ook instant war flashbacks naar 2016 met dit weer, arme campers morgenochtend 🫡😭

Vorig jaar op Pinkpop dit drama gehad voor 2 dagen. Toen had mijn tent het nog overleefd. Blijkbaar heeft hij er toch schade aan overgehouden....

Voelt dat ergens niet een beetje balen? Je mist dan wel een ijzersterke festivaldag. Al is die regen wel erg jammer. Hopelijk voor iedereen klaart het zo wat op.
Niet mijn muziek en ging sowieso vroeger vertrekken dus, doordat morgenvroeg de madam haar 35weken echo heeft. Tot paar weken terug ging ik helemaal niet gaan, dus heel blij met en dankbaar voor wat ik meegemaakt heb 🙏

Voelt dat ergens niet een beetje balen? Je mist dan wel een ijzersterke festivaldag. Al is die regen wel erg jammer. Hopelijk voor iedereen klaart het zo wat op.
“IJzersterk”

Bewijst de regen niet, dat zelfs de weergoden het programma afkeuren?

(Grapje: had vandaag nog best wat willen zien. Op een gegeven moment wordt het poncho aan, niet zeiken en gaan.)

Veel combis rond me die het voor bekeken houden door de eenzijdige dag gecombineerd met zondvloed. Ga het toch een kans geven, hopelijk nog een plekje in barn

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Grote twijfel of ik straks naar Allie X ga of het zekere voor het onzekere neem en meteen na Finneas de Barn in kruip voor Goose…

Ik heb de naam hier nog niet zien passeren, maar Barry Can't Swim heeft echt een serieuze sprong gemaakt qua opbouw en ritme in zijn set. Zeker vergeleken met zijn optreden vorig jaar op Pukkelpop waar het ritme er steeds uit werd gehaald vloeide dit mooi door. Klub C was helemaal los.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe
Iemand zicht op The Barn? Nu nog in apero NWW en vragen ons af of het niet vol staat al met schuilers

Users who are viewing this thread