Rock Werchter 2025

Veld is leger nu, maar respect voor yungblud, ga er maar aan staan…ik blijf😉
Wij zijn toch ook vertrokken. Muzikaal vonden we er tock ook muzikaal niks aan en veel te veel aanstellerij. Inzet en sleuren aan publiek kan je hem zeker niet verwijten om die headliner spot waardig te zijn. Nu nog de songs!

Vind het geschreeuw nog meevallen eigenlijk. Absoluut geen fan, maar prima headliner. En dit 😅 posten als iemand geraakt wordt door een nummer is teleurstellend. Ik schat je toch wat hoger in (verkapt compliment).
Excuus als dat verkeerd landt dan! Sprak uiteraard voor mezelf.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Via de stream lijkt het een dik feest. Paar lalalas minder en helemaal top. Nieuwe songs van t album zijn wel sick! Vooral the greatest parade

Mega toffe headliner via stream. Al het gezeik niet waard. Naar huis gaan gewoon dom (edit: jammer), ook al vind je het niks. Treurige inkoppertjes her en der hoor.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Mark's Kal
Na 20 minuutjes Yungblud vertrokken, ik kan er echt niks mee. Ligt niet per se aan het optreden an sich, voor wie z’n muziek en persona kan smaken is dit wellicht heel goed.

Raye was werelds. Minstens 5 mensen van onze groep zijn op een gegeven moment in tranen uitgebarsten, nog nooit meegemaakt.

Ook Jazz Brak, Bright Eyes, Goldband, Damiano en NBT stuk voor stuk sterk, beste dag so far ondanks het ontbreken van dé (voor mij) headliner van het festival.

Had deze headliner niet in de sterren toen we in 2017i in de bovenzaal van de Melkweg voor 5 euro een shirtje kochten van die aardige enthousiaste jongen met het idee jonge artiesten moet je altijd steunen. Maar goed voor hem! En shirtje heeft goed thuis bij een superfan die nu nog lekker in het voorvak staat te springen. Maar hier tijd om af te taaien.

Laatst bewerkt:
Mega toffe headliner via stream. Al het gezeik niet waard. Naar huis gaan gewoon dom, ook al vind je het niks. Treurige inkoppertjes her en der hoor.
Naja t moet je wel liggen, wat extravagante adhd rock. Helemaal als je energielevel na een lange dag niet zo tof is kan ik begrijpen dat je t wat minder trekt. Maar alsnog is dit gewoon een headliner waardige show, gaat m zeker hoop nieuwe fans opleveren!

Veel gedans, geklap. Mag van mij iets minder heei heei clap clap tussendoor en dan is t helemaal tof.

Naja t moet je wel liggen, wat extravagante adhd rock. Helemaal als je energielevel na een lange dag niet zo tof is kan ik begrijpen dat je t wat minder trekt. Maar alsnog is dit gewoon een headliner waardige show, gaat m zeker hoop nieuwe fans opleveren!

Veel gedans, geklap. Mag van mij iets minder heei heei clap clap tussendoor en dan is t helemaal tof.
Haha nee tuurlijk. Het is geen TOOL, maar als Green Day kan, kan dit ook. Minder hits, allez. Maar gewoon een leuke, heel goede poprockshow. Zou er bij mij prima in gaan iig. Ieder zijn ding uiteraard, maar vind het toffer dan NBT.

samson & gert GIF by vrt

• Haha
Waarderingen: Kachelle
Haha nee tuurlijk. Het is geen TOOL, maar als Green Day kan, kan dit ook. Minder hits, allez. Maar gewoon een leuke, heel goede poprockshow. Zou er bij mij prima in gaan iig. Ieder zijn ding uiteraard, maar vind het toffer dan NBT.
Goed samengevat, t ligt iig niet aan zn inzet en energie; smaak is altijd te betwisten maar heb liever dit dan een statische show van een grotere naam.

• Leuk
Waarderingen: Wonderpaard
Mega toffe headliner via stream. Al het gezeik niet waard. Naar huis gaan gewoon dom, ook al vind je het niks. Treurige inkoppertjes her en der hoor.
Ik ben naar huis gegaan omwille van mijn energiepeil. Ik ben zeker niet de grootste Yungbludfan, maar in de auto klonk het goed. Voor mij is het net iets te veel geschreeuw. Maar alle respect voor de man.

Na 20 minuutjes Yungblud vertrokken, ik kan er echt niks mee. Ligt niet per se aan het optreden an sich, voor wie z’n muziek en persona kan smaken is dit wellicht heel goed.

Raye was werelds. Minstens 5 mensen van onze groep zijn op een gegeven moment in tranen uitgebarsten, nog nooit meegemaakt.

Ook Jazz Brak, Bright Eyes, Goldband, Damiano en NBT stuk voor stuk sterk, beste dag so far ondanks het ontbreken van dé (voor mij) headliner van het festival.
Ik zou dan weer nog eerder naar Yungblud gaan kijken, dan naar Raye. Ik heb niets met dat soort muziek, met haar stem en het genre tout court. Bij Bright Eyes matchte het voor mij niet qua stem, instrumentaal wel leuk.
Blanco White vond ik sterk.

Wij zijn toch ook vertrokken. Muzikaal vonden we er tock ook muzikaal niks aan en veel te veel aanstellerij. Inzet en sleuren aan publiek kan je hem zeker niet verwijten om die headliner spot waardig te zijn. Nu nog de songs!
Yungblud las dit en zette prompt Bitter Sweet Symphony in.

• Haha
Waarderingen: Kachelle
Na een halve set ook maar huiswaarts gekeerd. Lefgozer eerste klas en prima show, maar muzikaal niet genoeg mijn ding om er nog een extra uur aan vast te kleven.

Wel overtuigd dat we hem binnen een paar jaar terugzien op dezelfde plek, zonder invalbeurt. ;) (Volgend jaar al Pukkelpop?)

• Leuk
Waarderingen: Louwers en Jimmeh07
Voorts een kort maar kwalitatief dagje. Door omstandigheden pas begonnen bij Beth Gibbons, ook Elbow en Cymande waren voltreffers.

Users who are viewing this thread