Rock Werchter 2025

Cymande was fijn, daarna zonder programma een beetje buiten gehangen met m’n puber. Heerlijk, geen stress of druk, we hebben Maribou State lekker laten gaan en nog stukje NBT van afstand meegepakt.

Voorvak YUNGBLUD nu, allebei wel erg veel zin. Nog aan het nagloeien van RAYE overigens want dat was echt van een andere planeet. Was dat op de stream ook zo nice?
Jaa echt weggeblazen op de stream!
Nog maar een goed album droppen en dan maar headlinen over een jaar of 2/3 dacht ik

• Leuk
Waarderingen: JP5
Vermoed dat Yungblud wel gaat verrassen vanavond!
Bom vol energie maar ook nieuwer, trager en meer gevoelig werk.

Zo, nog 1 nachtje op de camping en dat zit Werchter erop voor mij. Vandaag wederom een erg toffe dag gehad. Ben gestart met Goldband, wat een feest en zoveel energie. Ik vond het tof. Daarna Damiano David, prima om op een afstand mee te pakken. Raye, ge-wel-dig. Ik begon met luisteren op een afstand ongeveer ten hoogte van de snelweg maar het kwam niet over en mensen om me heen waren niet enthousiast. Daarom maar naar voren gaan lopen, beste beslissing! Op deze plek ook nog NBT meegepakt, dit blijft gewoon heel goed.

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
Vandaag toegekomen. Was dit er gisteren al? Anders is dit toch iets voor 2manydjs? Met dit bedoel ik die zwarte kubus van schermen achter de pa.

( Het forum laat niet toe om foto's te posten die te groot zijn vanaf mobiel)

Yungblud kan dit gewoon, we zijn wel eens toe aan een nieuwe lichting. Is het te vroeg? Is hij de juiste persoon? Is het echt heel goed? Je kan op ze allemaal geen eenduidig antwoord geven, maar vet is het!
Muzikaal gezien zou ik dit op CD gelijk afzetten, maar toegeven het is wel een goede showman.

Ik denk sowieso dat voor veel bands zo'n nacht spot veel beter kan doen uitpakken. Brengt gewoon iets extra's.

Vandaag toegekomen. Was dit er gisteren al? Anders is dit toch iets voor 2manydjs? Met dit bedoel ik die zwarte kubus van schermen achter de pa.

( Het forum laat niet toe om foto's te posten die te groot zijn vanaf mobiel)
Ja dat moet inderdaad zo zijn. 2manydjs begint hun set 5 minuten na olivia, dat kan nooit op de Main dus ik vermoed dat het van de kubus zal zijn

Ik vond dat echt verschrikkelijk klinken. 😅 Toch extra bevestiging dat dit ge-overschreeuw echt niets voor mij is. Maar hij geeft er wel een lapje op, dat zeker.
Vind het geschreeuw nog meevallen eigenlijk. Absoluut geen fan, maar prima headliner. En dit 😅 posten als iemand geraakt wordt door een nummer is teleurstellend. Ik schat je toch wat hoger in (verkapt compliment).

Users who are viewing this thread