Rock Werchter 2025

Eerste paar noten van deftones zaten er ferm naast maar lijkt nu toch wel beter. Ziet er toch naar uit dat Chino er zin in heeft.

15 minuten stream. Veel te kort.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
We waren in het voorste voorvak en veel mensen die geen nummer kenden of op hun mobiel zaten waar wij stonden. Bij de catwalk wel meer sfeer, maar veel fans die er al voor Deftones en LP stonden. Met alle Fontaines shirts die ik vandaag zag had ik wel meer mensen in het voorvak verwacht. Bij Iggy nu nog plek zat.
Al die Fontaines shirts zaten bij Lambrini Girls eerst leek het mij

• Leuk
Waarderingen: BeWario en fiesta
Ja, het is ook gewoon een radio-uitzending? Die TV uitzending is zaterdag of zondag volgensmij.
Zou allemaal afgeschaft zijn. Nu is het dit format, radio en soms eens wat beelden. Als je dat vergelijkt met bbc, tis huilen met de pet op.

• Thinking
Waarderingen: JP5
Pff, Glints via de stream is nog erger dan zijn liveshow op Mama's Pride 2 maanden geleden. Dat Britse accentje... not for me. Ja, net zo zuur als de postpunk hater eerder vandaag. Faisal wel goed op dreef trouwens.
Ziet er ondanks de drukte erg gezellig uit overigens. Was er gewoon bij geweest als mijn managers niet de bizarre obsessie hadden dat iedereen (ondanks alles) bij een teamuitje moet zijn...

• Leuk
Waarderingen: Special Monkey
Pff, Glints via de stream is nog erger dan zijn liveshow op Mama's Pride 2 maanden geleden. Dat Britse accentje... not for me. Ja, net zo zuur als de postpunk hater eerder vandaag. Faisal wel goed op dreef trouwens.
Mja. Faisal anders wel met exact dezelfde bindteksten en tussenwerpsels van tijdens de Glints show in AB onlangs…

• Haha
Waarderingen: koolket
Ja, het is ook gewoon een radio-uitzending? Die TV uitzending is zaterdag of zondag volgensmij.
Voorheen was er alle dagen een TV uitzending, met op zondag een extra lange terugblik (4 uur?) op het festival.

Users who are viewing this thread