Graspop Metal Meeting 2026

Als Alice Cooper opduikt kan die met redelijke zekerheid wel op donderdag of zondag gezet worden zeker. Maar nog steeds als hl vraag ik me dan af?
Dat zal volgens mij afhangen van de andere headliner(s), Bij een grote naam zullen ze hem wel als north stage head plaatsen, maar als er een kleinere naam langs staat zullen ze eerder een soort 3 headliner constructie maken veronderstel ik.

In 2022 stond hij bijvoorbeeld ook maar van 18:00-19:00
En stonden Deep Purple en Deftones er nog boven, dus hij zal wel niet heel kieskeurig zijn

Ik volg jou niet helemaal. Eerst zeg je dat je van Sepultura houdt. En vervolgens dat je ze zou skippen als ze de mooiste spot van het festival hebben: headliner van de Marquee.

Ik zou dan juist de show willen zien in jouw geval, tenzij er echt op de main stage iets te vinden is wat je koste wat het kost moet zien.
Voor mij is het vooral dat ik die show al heb gezien, er zit niks speciaals aan de set in mijn ogen. Tenzij ze echt gaan uitpakken is het voor mij niet interessant om te gaan kijken. En denk dat meer mensen die de show al hebben gezien zo gaan denken.

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
Mogelijke kanshebbers volgens copilot voor 2026 op basis van mogelijke tours en reeds bekendgemaakte bands. Ik mis rise against en The offspring nog wel.

Ondanks gevraagd te hebben de bands van 2025 ZEKER niet mee te nemen in de lijst stonden er toch in. zoveel mogelijk gevraagd te vervangen maar kunnen er nog instaan.

1751539499513.png

Mogelijke kanshebbers volgens copilot voor 2026 op basis van mogelijke tours en reeds bekendgemaakte bands. Ik mis rise against en The offspring nog wel.

Ondanks gevraagd te hebben de bands van 2025 ZEKER niet mee te nemen in de lijst stonden er toch in. zoveel mogelijk gevraagd te vervangen maar kunnen er nog instaan.

Bekijk bijlage 15019
Hij is wel heel optimistisch, met metallica Tool Rammstein en system of a down😂. Alle maal namen die ik niet verwacht, en waarvan System of a down dan nog de grootste "kanshebber" is als die überhaupt naar EU komen rond die tijd.

• Haha
Waarderingen: Lars.

Bekijk bijlage 15019
Gaat Heilung na deze tour niet op hiatus? Maastricht was al aangekonigd als laatste show hiervoor, wat nu Werchter is geworden

Dan lijkt mijn (Vrij optimistische) voorspelling toch nog niet zo overdreven.

(met volbeat mooi achter de hand gehouden voor de leegte van SOAD op te vullen)

Poster Per stage.jpg

Dan lijkt mijn (Vrij optimistische) voorspelling toch nog niet zo overdreven.

(met volbeat mooi achter de hand gehouden voor de leegte van SOAD op te vullen)

Bekijk bijlage 15022
Als dat de zaterdag zou worden zal er toch nen RSVP voor een trouw zonder mijn naam teruggestuurd worden. geen idee of ik dat thuis overleef.

defend season 1 GIF by The White Princess

• Winning
Waarderingen: BlackwaterPark
Metallica is door hun tour plannen toch al zeker geen kanshebber meer voor GMM26? Lijkt wel alsof er het 1 en ander zou spelen tussen Graspop en Metallica. Je zou toch denken dat een band als Metallica een festival als Graspop wel eens zou aandoen ipv telkens op Werchter te staan. Voor mij zeker niet de grote must om ze op Graspop te hebben maar is wel eigenaardig.

Metallica is door hun tour plannen toch al zeker geen kanshebber meer voor GMM26? Lijkt wel alsof er het 1 en ander zou spelen tussen Graspop en Metallica. Je zou toch denken dat een band als Metallica een festival als Graspop wel eens zou aandoen ipv telkens op Werchter te staan. Voor mij zeker niet de grote must om ze op Graspop te hebben maar is wel eigenaardig.
We gaan ooit 4 dagen metallica krijgen ter compensatie en om te zorgen dat ze er ineens vanaf zijn voor de komende 30jaar

ben ook wel van plan om eens een lineup suggestie te proberen maar mijn photoshop skills zijn alles behalve op punt op ziets af te leveren als @BlackwaterPark en mijn kennis van marquee of metal dome bands evenmin

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
We gaan ooit 4 dagen metallica krijgen ter compensatie en om te zorgen dat ze er ineens vanaf zijn voor de komende 30jaar
Daarna gaat ook niemand meer vragen om Metallica, na 4x in 1 weekend is iedereen het wel zat :ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Daar heeft Herman heel veel mee te maken. Er is een regeling waar Werchter voorrang krijgt op Graspop. En aangezien Herman aan beide affiches werkt. Daarom verwacht ik SOAD (als ze België doen) ook altijd op RW.

En die laat Metallica nooit gaan. Omgekeerd speelt Metallica ook wel heel erg graag op Werchter.

Daar heeft Herman heel veel mee te maken. Er is een regeling waar Werchter voorrang krijgt op Graspop. En aangezien Herman aan beide affiches werkt. Daarom verwacht ik SOAD (als ze België doen) ook altijd op RW.

En die laat Metallica nooit gaan. Omgekeerd speelt Metallica ook wel heel erg graag op Werchter.
Misschien hebben die de voorwaarde op het grootste podium te willen spelen. 2x zo een zetten als op werchter en het is mss opgelost 😄 past ineens die productie van Ghost en Sleep Token ook!

• Winning
Waarderingen: El_Leipo

Users who are viewing this thread