Rock Werchter 2025

Veel plezier allemaal, geniet van dit prachtige weekend!

Ik zet de stream hier aan op de computer en doe mijn best om niet jaloers te kijken ;)

Is daarnaast alles te volgen via de stream of is er ergens een schema met welke er uitgezonden worden?

Veel plezier allemaal, geniet van dit prachtige weekend!

Ik zet de stream hier aan op de computer en doe mijn best om niet jaloers te kijken ;)

Is daarnaast alles te volgen via de stream of is er ergens een schema met welke er uitgezonden worden?

Hier nog geen schemaatje gevonden voorlopig.

• Leuk
Waarderingen: JohndeBever
Je kan het ticket toch gewoon downloaden via ticketmaster (misschien eenvoudigste op een laptop) en dan verkopen op ticketswap? Momenteel zijn er zelfs geen combis meer beschikbaar op ticketswap, dus normaal krijg je het meteen weg. Anders is 2dehands een optie, maar is al wat meer gedoe.
Thanks allemaal, ‘t is gelukt via laptop (en dat na heel de morgen liggen sukkelen via gsm).

‘T is met spijt in het hart, want ik keek er echt naar uit, maar de slapeloze nachten met een baby beginnen zijn tol te eisen.

Gelukkig heb ik het vrijdag-ticket van de madam nog voor een dagje RW

• Leuk
Waarderingen: kaiser

RAYE is echt wel opengebloeid tot een sterke main act. Wat mij betreft met een nieuw album erbij een toekomstige headliner. En ze is via open'er
festival helemaal 'recharged' dat belooft voor zaterdag. Sterk dat ze een echte big band mee op het podium heeft.

Vraagje: wij zouden zaterdag voor één dag naar Werchter komen en dit via de trein van Gent en nachttrein terug om 2u30. Kunnen we dan het volledige optreden van Sam Fender nog zien? Einduur 1u? Met andere woorden; geraken wij op 1,5 uur van de weide in Leuven station?
Vertrek gewoon 2-3 nummers eerder, dan red je het easy. Ben je de menigte voor.

Later op de avond wel ja maar in het begin niet, links lieten ze mij er niet langs
Dit hoeft niet! Je kan gewoon links langs de rij lopen, staat een beveiliger en als je gewoon je bandje laat zien laat ‘ie je er gewoon langs, alleen als je een tasje bij hebt opnieuw controleren.

Users who are viewing this thread