Rock Werchter 2025

Ze zijn heel chill met de controles. Hun systeem voor MySpace is wel drama zeg 🙈 werkt voor geen meter

Wat niet? Half uur geleden aangekomen en niks aan de hand.
Gewoon het systeem is niet handig vergeleken met andere festivals. Ze rekenen per klein vakje, dus als je 16m2 hebt heb je 4 vakjes. Maar dat is gemixt met de andere afmetingen groepsplekken. Dus her en der vallen er gaten, waar ze vervolgens weer iemand tussen moeten proppen

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Wij staan! Geen file gehad en “controle” ging ook in een keer door. Ook nog mooi plekkie dichtbij zone 4.

Voor diegene die er vanavond nog niet bijzijn, maar wel al volop in de sfeer willen zitten! 🤩

De eerste biertjes zijn gedronken, gezellige buren en een paar potjes Hitster met ze gespeeld.

1 tegenvaller, naar het plein geweest voor wat eten en vervolgens moeten we als we terug willen naar de tent bij MySpace overnieuw in de rij voor controle terwijl we niks bij ons hebben, half uur van mijn leven weg..

Ngl ik heb wel wat stress voor morgen. We komen rond 10u toe op de C3 en zijn wss de eersten van de hoop dus plaats proberen houden rond onze tent voor de rest. Geen andere tenten op te zetten.

Ze zijn heel chill met de controles. Hun systeem voor MySpace is wel drama zeg 🙈 werkt voor geen meter
Mijn Apollo Tent ging toch vlot! Enkel mocht de luchtmatras wat harder, maar als ik het ging gaan bijblazen dat hielp niet veel. Hoe kan je ook dat ventiel sluiten binnen de 3 milliseconden? Het is mij een raadsel 🤣

• Haha
Waarderingen: JP5
1 tegenvaller, naar het plein geweest voor wat eten en vervolgens moeten we als we terug willen naar de tent bij MySpace overnieuw in de rij voor controle terwijl we niks bij ons hebben, half uur van mijn leven weg..
Dit hoeft niet! Je kan gewoon links langs de rij lopen, staat een beveiliger en als je gewoon je bandje laat zien laat ‘ie je er gewoon langs, alleen als je een tasje bij hebt opnieuw controleren.

Users who are viewing this thread