Graspop Metal Meeting 2025

Ik snap ook dat er eerst ongeloof is dat iemand dit zoiets bewust doet(vraag blijft mss nog steeds). Maar super goed dat ze het daarna wel erkennen en actie ondernemen. En de statement is heel grondig.

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin
Dan had Ronnie dus wel een punt lijkt me. Los van de verwijten richting GMM wat niet helemaal gerechtvaardigd is volgens mij, maar prima dat hij dit kenbaar heeft gemaakt en dat er nu naar gehandeld wordt.
Eens. En het is ook niet dat de hele band nu gecanceld moet worden of moet stoppen. Maar een paar jaar pauze alvorens verder te gaan zonder het desbetreffende bandlid is wel een goed idee.

• Leuk
Waarderingen: MikeHell
Dan had Ronnie dus wel een punt lijkt me. Los van de verwijten richting GMM wat niet helemaal gerechtvaardigd is volgens mij, maar prima dat hij dit kenbaar heeft gemaakt en dat er nu naar gehandeld wordt.
I agree. Also, I hope that this won’t strain the relationship between band and festival in the long run.

As per usual, Ronnie’s video was a bit weird but I think we can all agree that his heart was in the right place here.
In hindsight, Graspop could have addressed the situation sooner but I guess it was difficult to assess the situation without more information.

I hope they can patch things up and continue their partnership for future editions. FIR put on one of the most popular shows of the weekend and I think they would be a worthy headline act in the not-too-distant future.

As per usual, Ronnie’s video was a bit weird but I think we can all agree that his heart was in the right place here.
Sorry, maar nee ik ben het daar niet mee eens. Ja, het is terecht dat hij die viespeuk heeft geopenbaard. Maar die steek richting Graspop over de catering is ook heel erg lelijk, totaal onnodig in die video (gelogen bovendien) en getuigt niet van 'het hart op de juiste plaats'.

Is dat enkel voor jezelf? 😅
Maruf on X: me: trust me i speak spanish waiter: tacos or burritos? me:  https://t.co/V6oFsWmnM8 / X

Sorry, maar nee ik ben het daar niet mee eens. Ja, het is terecht dat hij die viespeuk heeft geopenbaard. Maar die steek richting Graspop over de catering is ook heel erg lelijk, totaal onnodig in die video (gelogen bovendien) en getuigt niet van 'het hart op de juiste plaats'.
En laten we eerlijk zijn. Schijnbaar had de moeder van het meisje hem ingeseind. Kun je schijnbaar beter doen als de autoriteiten waarschuwen. Maar goed, er is hier een apart topic voor en dit is het laatste wat ik over die scumbag kwijt wil

Nu, 27 pintjes op die hete zaterdag is echt wel een knappe prestatie.
Ik had achteraf gezien toch liever het einde van de dag gehaald xD
Die data kan je vinden via de site btw, ergens onder skullies.
Een per een de rekening gemaakt per dag wel, kon geen uitreksel maken precies.

Ik had achteraf gezien toch liever het einde van de dag gehaald xD
Die data kan je vinden via de site btw, ergens onder skullies.
Een per een de rekening gemaakt per dag wel, kon geen uitreksel maken precies.
Donderdagavond wel gehaald dan? Het ging smiddags al wel lekker toch?🤣🍻

• On fire
Waarderingen: Jimmeh07
That’s all cool and good. I respect your opinion and I also think that this was unnecessary.

However, if we were to exclude every musician that’s ever been rude, we would barely have any band on stage at all.

In any case, there is some patching up to do. But as we’ve seen with acts like motley crue, that’s very much possible and I’d be happy if we could move past that hiccup.

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread