Rock Werchter 2025

Nog geen nieuws of inside info over maatregelen die woensdag genomen worden voor de kampeerders van The Hive? Want eigenlijk is het echt zeer onverantwoord om in die hitte zo’n inspanning te doen… ik vond dat bij 25 graden al kut om zo 2u op het gras te wachten tot een nieuw vak werd geopend.

Ik denk dan aan schaduw, water, snellere controles/meer controles en sneller een groot deel van de camping openstellen om te vermijden dat mensen in de volle zon moeten wachten?
Jawel, zullen ze nog wel over communiceren. Alsof ze dat gewoon zo gaan laten 😅.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Even een rare vraag wellicht, mijn dochter heeft vandaag een ongeluk gehad met de fiets en sowieso een zware kneuzing aan de knie en scheenbeen. Mogelijk ook de kniebanden beschadigd.
Is er een policy voor als je op krukken loopt? Of is dit op eigen risico?
Dat is balen! De inschrijving voor faciliteiten is dicht, maar ik zou me melden bij de miva ingang (in de buurt van a1 met rolstoelvlag) en daar de situatie uitleggen. Je kunt dan vaak nog wel toegang krijgen tot de miva platforms en via die rustigere ingang naar binnen (met max 1 begeleider). Je mag ook een klein vouwkrukje mee. Dat is wel lekker om even been wat rust te geven. Ze hebben ze bijvoorbeeld bij de Decathlon.

Beste mensen,

Dit jaar helaas geen werchter voor mij, omdat ik begin deze week een oorontsteking heb opgelopen.
Ik kan wel janken…

Ik heb in de pre sale ongeveer 50 coins gekocht, weet iemand of ik dit nog terug kan krijgen.
Ze staan gekoppeld aan mijn ticket, maar hoe zit het als ik deze doorverkoop op ticketswap?

Hopelijk kunnen jullie helpen.

En veel plezier alvast!

Beste mensen,

Dit jaar helaas geen werchter voor mij, omdat ik begin deze week een oorontsteking heb opgelopen.
Ik kan wel janken…

Ik heb in de pre sale ongeveer 50 coins gekocht, weet iemand of ik dit nog terug kan krijgen.
Ze staan gekoppeld aan mijn ticket, maar hoe zit het als ik deze doorverkoop op ticketswap?

Hopelijk kunnen jullie helpen.

En veel plezier alvast!

Wat zuur voor je! 🤨

Tickets niet via TicketSwap doorverkopen. ⬇️

IMG_7431.jpeg

• Leuk
Waarderingen: Paddy en TorbenH
Het weerbericht van dinsdag:

Het KMI verwacht morgen (woensdag) maxima rond 22 graden vlak aan zee, tussen 23 en lokaal nog 29 graden over het westen van het land, zo'n 31 à 32 graden in het centrum en nog 36 tot lokaal 37 of 38 graden in het oosten en zuiden van het land.
Donderdag wordt het duidelijk minder warm, met maxima van 21 graden aan zee tot 26 graden in de Gaume. De zon kan af en toe gesluierd zijn door hoge wolkenvelden.
Vrijdag wordt het opnieuw een zonnige dag, met maxima van 21 tot 25 graden.
Zaterdag neemt de bewolking geleidelijk aan toe en tijdens de daaropvolgende nacht trekt een zone met buien, mogelijk met onweer, over ons land. De temperaturen lopen wel nog op tot 22 à 27 graden.
Zondag wordt een wisselvallige, frissere en vrij winderige dag, met nu en dan wat regen of een bui. De maxima schommelen tussen 20 en 24 graden.
Maandag blijft het wisselvallig en relatief fris, met nog steeds kans op wat regen of enkele buien. De maxima liggen tussen 18 en 22 graden.

Het weerbericht van dinsdag:

Het KMI verwacht morgen (woensdag) maxima rond 22 graden vlak aan zee, tussen 23 en lokaal nog 29 graden over het westen van het land, zo'n 31 à 32 graden in het centrum en nog 36 tot lokaal 37 of 38 graden in het oosten en zuiden van het land.
Donderdag wordt het duidelijk minder warm, met maxima van 21 graden aan zee tot 26 graden in de Gaume. De zon kan af en toe gesluierd zijn door hoge wolkenvelden.
Vrijdag wordt het opnieuw een zonnige dag, met maxima van 21 tot 25 graden.
Zaterdag neemt de bewolking geleidelijk aan toe en tijdens de daaropvolgende nacht trekt een zone met buien, mogelijk met onweer, over ons land. De temperaturen lopen wel nog op tot 22 à 27 graden.
Zondag wordt een wisselvallige, frissere en vrij winderige dag, met nu en dan wat regen of een bui. De maxima schommelen tussen 20 en 24 graden.
Maandag blijft het wisselvallig en relatief fris, met nog steeds kans op wat regen of enkele buien. De maxima liggen tussen 18 en 22 graden.

Qua onweer en regen zegt KMI het volgende. Op basis daarvan maak ik me voorlopig niet veel zorgen, is 1 mm regen op zondag.

IMG_7432.jpeg

Het zal er vooral op aankomen hoe laat het warmteonweer morgen in Werchter arriveert, die neemt gelijk de grootste hitte weg waarna we op ons gemak kunnen vertrekken.

Gisteren nog de 2e aflevering gekeken van de docu en nog wat extra munten bijgehaald, we hebben er zin in! ☀️ 🍻

119790.jpg
FESTILEAKS MEET-UP OP ROCK WERCHTER 2025!
🗓️ zaterdag 5 juli 2025
⏱️ 15:00 uur
📍Meeting Point 🍌

Lieve festivalvrienden, Rock Werchter staat voor de deur, daarom nodigen we je graag uit voor de Festileaks meet-up! Of je nu dagelijks op het forum zit, alleen af en toe een story kijkt of stiekem alles volgt zonder iets te zeggen: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is van harte welkom ✨

Trek je meest zomerse outfit aan en kom gezellig langs. Natuurlijk maken we ook dit jaar weer een legendarische groepsfoto op de festivalweide. Kom jij met ons proosten? 🤘🏼🍻🎸

Thanks!

Maar als ik het zo lees; zou het dan niet kunnen om tijdens de refund periode je coins gewoon terug te vragen terwijl je het ticket al verkocht hebt?

Daar lijkt het wel op. Mits je via TM Doorverkoop verkoopt.

We moeten toch richting die 1150 pagina's... Zijn jullie van de merch of vinden jullie dat duur en niets toevoegen?

Ik koop alleen merch als ik het echt mooi vind en denk dat ik het vaker ga dragen, maar ik vind het wel leuk om elk jaar in ieder geval een aandenken mee te nemen, dat kunnen RW sokken zijn of een hoedje oid.

Ben benieuwd.

We moeten toch richting die 1150 pagina's... Zijn jullie van de merch of vinden jullie dat duur en niets toevoegen?

Ik koop alleen merch als ik het echt mooi vind en denk dat ik het vaker ga dragen, maar ik vind het wel leuk om elk jaar in ieder geval een aandenken mee te nemen, dat kunnen RW sokken zijn of een hoedje oid.

Ben benieuwd.
Vind de merch van RW echt lelijk.

• Leuk
Waarderingen: Chiel

Ben benieuwd.
Merch van RW vind ik niet zo mooi behalve het petje, die gaat jaarlijks mee. Merch van bands haal ik vaker. LP heeft bij elk optreden een uniek shirt dus die ga ik donderdag zeker halen.

Ben benieuwd.
Ik koop eigenlijk nooit festival merch, durf wel eens iets van bands meepikken maar da's dan voornamelijk op aparte shows als ik de show écht goed vond, en niet zozeer op festivals. Vaak is dat slecht geregeld en dus lang wachten.

Werchter is nu ook zo'n festival waar ik steeds minder een band T aandoe, in vgl. met Graspop toch. Ik ben wel geneigd om dit jaar mijn eerste band T ooit aan te doen op donderdag - Linkin Park, maar zo'n random shirt dat ik meer dan 20 jaar geleden ergens in een winkeltje aan zee gekocht heb.

Bekijk bijlage 14938
FESTILEAKS MEET-UP OP ROCK WERCHTER 2025!
🗓️ zaterdag 5 juli 2025
⏱️ 15:00 uur
📍Meeting Point 🍌

Lieve festivalvrienden, Rock Werchter staat voor de deur, daarom nodigen we je graag uit voor de Festileaks meet-up! Of je nu dagelijks op het forum zit, alleen af en toe een story kijkt of stiekem alles volgt zonder iets te zeggen: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is van harte welkom ✨

Trek je meest zomerse outfit aan en kom gezellig langs. Natuurlijk maken we ook dit jaar weer een legendarische groepsfoto op de festivalweide. Kom jij met ons proosten? 🤘🏼🍻🎸

Goed idee! Spannend, een meeting met mensen die je helemaal niet kent.

Het zal er vooral op aankomen hoe laat het warmteonweer morgen in Werchter arriveert, die neemt gelijk de grootste hitte weg waarna we op ons gemak kunnen vertrekken.
Regen zal in de avond en nacht vallen, en kans op stevige wind. Overdag droog geleidelijk meer zon en perfecte temperaturen van 25 graden.

Users who are viewing this thread