Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De afgelaste show van Linkin Park in Bern wordt waarschijnlijk ingehaald op 20 juni 2026. Op 21 juni staan ze in Lissabon. 19 juni op pinkpop zou betekenen 3 shows achter elkaar. Betwijfel het...
De afgelaste show van Linkin Park in Bern wordt waarschijnlijk ingehaald op 20 juni 2026. Op 21 juni staan ze in Lissabon. 19 juni op pinkpop zou betekenen 3 shows achter elkaar. Betwijfel het...
Ik snap de redenering waarom die dag, maar zelf hoop ik voor Bern op een midweek show ergens of dat ze een weekje vroeger naar EU afzakken. Anyway, LP op Pinkpop geloof ik niet meer in cognitief gezien, maar ben er emotioneel gezien nog niet klaar voor
Dat gerucht komt blijkbaar omdat de datum in Ticketmaster werd veranderd van 20 juni 2025 naar 20 juni 2026. Wil dus nog niet zo veel zeggen imo. Kan gewoon iemand daar zijn die alvast het jaar heeft aangepast.
De 2026 tour stond al redelijk vast zo te zien, dus ik verwacht eerder dat Bern als eerste of juist als laatste nog aan wordt geplakt.