Rock Werchter 2025

Ik denk nog steeds dat dit enorm goed gaat werken op Werchter. Ik had inderdaad stiekem ook gehoopt dat dit in de Barn was geweest, dan was het helemaal perfect, maar met haar bekendheid natuurlijk helemaal niet denkbaar.

Gracie gaat echt geweldig worden!

• Leuk
Waarderingen: Coaster
Ik denk nog steeds dat dit enorm goed gaat werken op Werchter. Ik had inderdaad stiekem ook gehoopt dat dit in de Barn was geweest, dan was het helemaal perfect, maar met haar bekendheid natuurlijk helemaal niet denkbaar.

Heel grote Phoebe Bridgers vibe dit nummer.

Donderdag
Linkin Park
Fontaines DC
Deftones
Geen echte clashes: Heilung spijtig, maar al gezien gehad en Iggy komt in orde in Lokeren.

Vrijdag
Joey Valence & Brae
Green Day
The Scratch
Fat Dog niet kunnen zien wegens plaats voor Green Day (vriendin wil die vanvoor zien)

Zaterdag
Raye
Wisp
Amenra
Niets

Zondag
Wunderhorse
Soulwax
Olivia Rodrigo (benieuwd na Pinkpopcommentaar maar echt naar uitkijken is het ook niet)
Niets

Donderdag:
- Mother Mother
- Amyl and the Sniffers
- Fontaines DC
Lastigste clash: Deftones vs Iggy Pop

Vrijdag:
- Wet leg
- Lola Young
- Simple minds
Lastigste clash: Weezer vs Celeste

Zaterdag
- Sam fender
- Cymande
- Beth Gibbons
Lastigste clash: Raye - Elbow

Zondag
- Foster the people
- Bolis Pupul
- Olivia Rodrigo
Lastigste clash: geen

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Staan er dit jaar bands op werchter vergelijkbaar met dropkick murphys/flogging molly/rumjacks? Tijdens het inluisteren ben ik nog niet echt iets vergelijkbaar tegengekomen.

Klopt idd…karig aanbod voor een heel restaurant zo te zien🤭
Ja, je verwacht toch iets meer van zo’n aparte plek. Thema Italiaans restaurant lijkt mij prima, maar serveer dan ook antipasti, meerdere soorten pasta en echte pizza.

• Leuk
Waarderingen: Islaaa
Staan er dit jaar bands op werchter vergelijkbaar met dropkick murphys/flogging molly/rumjacks? Tijdens het inluisteren ben ik nog niet echt iets vergelijkbaar tegengekomen.
The Scratch is voorprogramma geweest van Dropkick Murphy's meer is er niet echt in dat straatje

Hoe gaat het met woensdags aanrijden op The Hive Parking? Moet ik drukte/file verwachten? Hoe ging dat voorgaande jaren? Enig advies?

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Iemand ook ervaring met de auto (vanuit Gent)?
Ik ga de donderdag een dagje, maar niet zeker wat de beste oplossing is. Ik dacht aan zone roze, omdat je dan toch vrij dicht bij de E314 zit.
Enig voordeel ook tussen roze 1-2-3 met zicht uit hoe snel je weggeraakt?

Users who are viewing this thread