Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik werk in de zorg, dus voor de mannen heb ik 1 tip: breng een condoomkatheter aan. Lekker plassen in een zakkie, je kan uren aan het hoofdpodium blijven staan. Moet je voor wat anders? Daar heb ik geen oplossing voor helaas.
Hoi allemaal! Na een flink aantal jaar Graspop ga ik dit jaar eens een kijkje nemen op Rock Werchter. Wat zijn jullie Werchter-specifieke festival tips?
Welke foodstand is echt een verborgen parel? Welke wc's zitten het lekkerst? Wat mogen wij echt niet missen voor de ultieme ervaring? Ik ben benieuwd!
Het kippen- of spareribskraam op Cluster A1 is prijs/kwaliteit zeker de moeite waard. Je vindt het kraam links van de ingang van camping A1, +/- 150 verder in de rij met de lokale verenigingen. Ook de pastastand ernaast is top!
Ik werk in de zorg, dus voor de mannen heb ik 1 tip: breng een condoomkatheter aan. Lekker plassen in een zakkie, je kan uren aan het hoofdpodium blijven staan. Moet je voor wat anders? Daar heb ik geen oplossing voor helaas.
Sowieso klinkt elke creatieve truc waardoor ik mezelf zou kunnen forceren vele uren achtereen op dezelfde plek te kunnen blijven me extreem ongemakkelijk. Maar jij noemt dan ook nog eens de variant die me het aller- aller- ongemakkelijkst lijkt.
Purple Disco Machine wordt tijdens Greenday dus mogelijk net zo’n leuk feestje als Röyksopp tijdens Mumford & Sons in ‘23. Daarna met z’n allen nog het laatste deel van de Main + vuurwerk meepakken.
Ikzelf twijfel nog een beetje (40% kans, kan morgen weer anders zijn) of ik niet voor diezelfde constructie kies op de zaterdag, met niet zwemmende Barry, en dan door naar Fender. Moet nog eens checken op YouTube wat Barry er van bakt.
ik werk ook in de zorg, ik ken het systeem maar zie het al voor me, dat ding aan frotten op de plee, zak aan koppelen in de hoop dat niks lekt…tijd voor bospop zou ik zeggen…
Het is beetje plat maar heerlijke sfeer, fijne visuals. Prima met die drummer en die toetsenist. Een paar maffe dansers en wat artiesten die hun nummertje komen zingen. Ik kende bijna elk nummer, heeft blijkbaar flink wat radiohitjes (en knallers van remixes). God wat waren de 80’s toch fout maar fijn.
Genieten ook om het PP publiek voor de verandering eens zoveel plezier te zien hebben.
Tis mijn eerste keer Werchter en kom op donderdag voor Linkin Park. Uiteraard zoals zoveel anderen wil ik goei plaatsen. Maar ik vermoed dat de eerste 2 vakken al snel vol gaan zijn wanneer de dag begint. Hoe zijn jullie er ervaringen hiermee? Iemand tips?
Ik vraag me ook af hoe ze dit doen voor te eten en te drinken als je eenmaal vooraan staat of zijn er sommige die dit opofferen?
Tis mijn eerste keer Werchter en kom op donderdag voor Linkin Park. Uiteraard zoals zoveel anderen wil ik goei plaatsen. Maar ik vermoed dat de eerste 2 vakken al snel vol gaan zijn wanneer de dag begint. Hoe zijn jullie er ervaringen hiermee? Iemand tips?
Ik vraag me ook af hoe ze dit doen voor te eten en te drinken als je eenmaal vooraan staat of zijn er sommige die dit opofferen?
Ik zou die hele donderdag wel in het voorvak willen/kunnen staan, maar het is mij echt te veel gedoe en het niet waard om daar uren achter elkaar te moeten bivakkeren. Als je kort achter het voorvak staat heb je ook nog prima plekken en kun je in elk geval nog bier halen.
Voor degenen die zich nog zorgen maakten, Linkin Park heeft inderdaad gewoon opgetreden op Hellfest. Toch benieuwd wat die dringende medische reden was om één show te cancellen.
Precies vanwege Jacotene en almost monday wordt de zaterdag een vroege start. Het wordt zelfs een clash tussen almost monday afkijken of het begin van Bright Eyes niet willen missen.
Voor mij wordt het denk ik ook PDM. Nog wel een beetje afhankelijk van de mensen met wie ik ben. Het mooie is dat je daarna ook nog een goed half uur Greenday kan zien.
Dat klopt maar is zeker niet slecht voor de voorpret, na alle beelden van Pinkpop en Graspop kan ik echt niet meer wachten om zelf weer in de wei te staan! 26 graden is inderdaad voor mij ook echt perfect, niet te warm maar je kan heerlijk in t-shirt en korte broek staan!
Ik zou die hele donderdag wel in het voorvak willen/kunnen staan, maar het is mij echt te veel gedoe en het niet waard om daar uren achter elkaar te moeten bivakkeren. Als je kort achter het voorvak staat heb je ook nog prima plekken en kun je in elk geval nog bier halen.