Rock Werchter 2025

Donderdag:
- Heilung
- lambini girls
- Iggy Pop

Lastigste clash: heilung vs deftones

Vrijdag:
- Simple Minds
- joey valence
- Three sacred souls
Lastigste clash: Celeste vs Boston Manor

Zaterdag
- Amenra
- Raye
- Cymande
Lastigste clash: Raye vs Elbow

Zondag
- Soulwax
- 2manydj's
- Durand Jones
geen clash

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Een clash tussen een internationale artiest en een lokale vind ik niet zo moeilijk, altijd de internationale. Tenzij je die lokale act in een setting ziet die je nooit ergens anders kunt krijgen, maar dat is eigenlijk enkel in de Barn.

Donderdag

-Linkin Park
-Fontaines DC
-Deftones
Clash: Deftones en Heilung

Vrijdag
- Simple Minds
- Green Day
- Fat Dog
Clash: Geen Clash alleen bijna onmogelijk om alle 3 op een mooie plek te kunnen zien

Zaterdag
- Sam Fender
- Amenra
- Elbow
Clash: Twijfel om Elbow helemaal af te kijken of iets eerder weg te gaan voor een goede plek bij Yungblud

Zondag
-Wunderhorse
-Olivia Rodrigo ( Was voor zaterdag nog niet zo enthousiast maar Pinkpop heeft mij overtuigd)
- 2manydjs

• Leuk
Donderdag
(we komen als alles goed gaat pas om 21.00 uur aan, dus programma is beperkt)
- Linkin Park
- Deftones
- Nia Archives
Lastigste clash: Linkin Park vs Nia Archives, gaat LP worden

Vrijdag
- Simple Minds
- Green Day
- Wet Leg
Lastigste clash: Celeste vs Weezer, gaat Celeste worden, via de Pinkpopstream Weezer gezien - was prima, maar hoef het niet per se live te zien

Zaterdag
- Beth Gibbons
- Raye
- Sam Fender
Lastigste clash: Raye vs Elbow, gaat Raye worden, met de ijdele hoop dat ik daarna nog een stukje Elbow kan meepakken

Zondag
- Olivia Rodrigo
- Rüfüs du Sol
- Wunderhorse
Lastigste clash: rennen van Wunderhorse naar Finneas naar Allie X

• Leuk
Zaterdag
- RAYE
- YUNGBLUD
- Sam Fender
Lastigste clash: Raye vs Elbow, gaat Raye worden, met de ijdele hoop dat ik daarna nog een stukje Elbow kan meepakken.

Zondag
- Olivia Rodrigo
- Pommelien
- Goose
Lastigste clash: Rüfüs du Sol vs Noah Kahan. Beetje noodgedwongen naar Kahan, om met mijn dochter toch een fijne plek bij Olivia te hebben.

----

We proberen tijdens deze 2 dagen 4 keer een echt goeie plek te pakken, in het voorvak of direct daarachter. Verder willen we lekker veel ronddwalen en een beetje afgaan op het gevoel van de dag, vooral geen gehaast en geren.

Bij de shows van RAYE, Olivia, YUNGBLUD en Pommelien denken we dat een goeie spot nog net wat extra meerwaarde gaat meebrengen, gaan stuk voor stuk een geweldige festivalsfeer opleveren. Al wil ik bij Olivia, YUNGBLUD en Pommelien ook weer niet tussen de hyterische stans komen te staan. 😁

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: DirkG en visdave34
Mooi om te zien dat Elbow toch nog zo populair is. Had ik niet verwacht eigenlijk. Weet nog dat ze een tijd geleden veel moeite hadden om Vorst te vullen, was best leeg toen.
Ik zou er ook niet heel snel een kaartje voor kopen maar, op een festival zou ik ze altijd meepakken. Is vaak toch wel magisch.

• Leuk
Mooi om te zien dat Elbow toch nog zo populair is. Had ik niet verwacht eigenlijk. Weet nog dat ze een tijd geleden veel moeite hadden om Vorst te vullen, was best leeg toen.
Denken jullie dat de Barn vol zal staan? Zou graag na Raye nog binnenraken...

Twijfel om Elbow helemaal af te kijken of iets eerder weg te gaan voor een goede plek bij Yungblud

Ja, die voel ik ook wel. Wij wilden na RAYE nog even gaan luisteren buiten de Barn maar ik vermoed dat we dat achterwege laten. Eer je eten/drinken hebt gehaald en naar de wc bent geweest blijft er toch amper tijd over om Elbow nog fatsoenlijk te beleven. Dan liever rustig een plekje pakken bij YUNGBLUD. En dan weet je ook niet wat je bij Elbow gemist hebt. 😅

Donderdag:
- Linkin Park
- Deftones
- Grade2
Lastigste clash: Amyl & the sniffers vs Sigrid

Vrijdag:
- Green Day
- Simple Minds
- Arsenal
Lastigste clash: Warhaus vs Boston Manor

Zaterdag
- Sam Fender
- Raye
- Almost Monday
Lastigste clash: /

Zondag
- Wunderhorse
- Foster The People
- Olivia Rodrigo
Lastigste clash: Goose vs Somebody's Child

Vond dit op Setlist.fm.

Is dit de Hive Lineup? Ken er vrij weinig van.

Bekijk bijlage 14810
Lijkt me wel te kloppen. Allemaal binnenkoppers. Op The Hive heb je eerst die karaoke op woensdag en dan wellicht vanaf 23 uur weer het feestgeweld. Op IG Flo Windey was ook al duidelijk te merken dat er nog een gat in haar kalender zat op zondag 6 juli.

Ohja, als je tijd hebt, ga NOFUN! maar checken. Dat was een feestje op Pinkpop. 10 man op het podium, niet altijd even "goed", maar wel echt een feest.

Donderdag:
1. Sigrid
2. London Grammar
3. English Teacher

Lastigste clash: London Grammar vs. Fontaines D.C.

Vrijdag:
1. Wet Leg
2. Girl In Red
3. Thee Sacred Souls

Lastigste clash: Geen onoverkomelijke clashes. Als ik er ééntje moet kiezen is het Weezer vs. Celeste.

Zaterdag:
1. Beth Gibbons
2. Elbow
3. Bright Eyes

Lastigste clash: Beth Gibbons vs. Gurriers. Vooral zonde van die tweede.

Zondag:
1. Wunderhorse
2. Olivia Rodrigo
3. Gracie Abrams

Lastigste clash: Gracie Abrams vs. Bolis Pupul & Soulwax

• Leuk
DO
- Deftones
- Linkin Park
- Fontaines D.C.
Clash : Amyl + Lambrini Girls vs. Sigrid

VR
- Joey Valence & Brae
- Green Day
- Wet Leg
Clash : Underworld vs. Fat Dog + begin van Green Day

ZA
- Beth Gibbons
- Elbow
- Amenra
Clash : Geen. Met moeite drie dingen om naar uit te kijken op deze dag.

ZO
- Goose
- Allie X
- Olivia Rodrigo
Clash : Gracie Abrams vs. Bolis Pupul + Soulwax

• Leuk
Donderdag:
- Fontaines DC
- Julia Wolf
- Linkin Park
Lastigste clash: Fontaines DC & Ezra Collective

Vrijdag:
- Arsenal
- Warhaus
- Celeste
Lastigste clash: Lola Young & Simple Minds

Zaterdag
- Sam Fender
- Bright Eyes
- Raye
Lastigste clash: Raye & Elbow

Zondag
- Wunderhorse
- Durand Jones & The Indications
- Olivia Rodrigo
Lastigste clash: Gracie Abrams & Soulwax

• Leuk
Zaterdag
- Sam Fender
- Amenra
- Elbow
Clash: Twijfel om Elbow helemaal af te kijken of iets eerder weg te gaan voor een goede plek bij Yungblud
Als je Elbow in je lijst hebt staan en Yungblud niet lijkt me de keuze snel gemaakt. Daarnaast is het missen van My Sad Captains en One Day Like This ook een vanzelfsprekendheid. Ik denk dat je ook nog best makkelijk een goede plek bij Yungblud kan krijgen als je niet te ver vooraan staat bij Elow.
Dus ik zou voor Elbow gaan ;)

Users who are viewing this thread