Zo... dagje erop zitten
Paar oke shows gezien.
Hannah mae was een leuke opwarmer. Queerbeat vond ik maar niks. Krezip nostalgie, leuk om ze eens live te zien en laatste x met drummer bram! Verder stukje girl in red gekeken maar voelde niet als een klik.
Sigrid helaas gecancled;( dus dean lewis; eerste paar ns gezien, trok de eentonigheid vd nrs niet echt: mn vriendin was er wel fan van. Toch was t voor t tijdstip wat ie speelde wel chille muziek. De yoga-stretch sessie meegepakt bij bob vylan maar ook hier haakte ik af; geen klik met zn muziek dus weer terug naar dean lewis.
Op de achtergrond korn meegekeken; was me al hard genoeg. Snap dat mensen hier tinnitus van gekregen hebben.
En toen; mn favo band MUSE! Unravelling als opener is subliem, direct de toon gezet. Eerste deel vd setlist waren de hardere nrs: gaanderweg de wat meer radio friendly songs zoals compliance en uprising.
UNINTENDED GESPEELD? JAWEL Ik was in shock; 1 vd eerste nrs van muse die ik ooit hoorde en nu dus live. Heb op reddit een post over gemaakt met de opname van t nr.
Helaas wel een medisch incident tijdens dit nr net achter mij net na dit nummer; hulp aangeboden maar ehbo etc was erbij.
Uiteindelijk prima dagje, ondanks de afzegging van sigrid; maar muse redde t vooral. Maar daar kwam ik ook hoofdzakelijk voor.