Graspop Metal Meeting 2025

As everything unfolds speelt hier onverwacht gewoon één van de shows van het weekend, wat een energie. Het is de eerste show van de tour van hun blijkbaar en ze hebben er duidelijk zin in. Heerlijk begin van de dag zo :)

Het is nog een stuk beter als de vorige keer op graspop, was een beetje bang dat het niet zou werken in de metaldome maar dat valt ook heel erg mee. Heb denk ook niet eerder zo'n volle tent gezien zo vroeg op de dag. De nieuwe songs klinken live ook fantastisch. Oja en na wat minder geluid soms gisteren mag ook gezegd worden dat het werkelijk perfect is bij deze show.

Ik heb gisteren tussen de marquee en jupiler stage een pad thai gehaald. Of iets dat pad thai moet voorstellen althans. 4,5 (!) bonnen voor een klein bakje noedels met een saus die eerder neigde naar provençale. Daarna nog een wrap gehaald bij Yalla Yalla, dat vond ik dan wel weer schappelijk. Straks is het tijd om Karma kebab een go te geven.
Ik heb gehoord van meerdere mensen op een privé camping dat die allemaal ziek zijn en allemaal zelfde kebap gegeten. Wees voorzichtig best zou ik zeggen

Begint ook al aardig te vullen voor house of protection. Denk dat er veel volk al vroeg is

Gisteren was weer top! Hoogtepunten: MIW, Landmvrks en Epica 🤘 en damn het viel wel op hoeveel volk er was tijdens Alestorm, die mogen ze gerust wat later programmeren denk ik dan.

1750419008751.png

Houden ze de volgorde aan bij de signeersessies? En waar zijn precies de infoschermen waarop ze dit tonen?

• Leuk
Waarderingen: won666 en El_Leipo
As everything unfolds speelt hier onverwacht gewoon één van de shows van het weekend, wat een energie. Het is de eerste show van de tour van hun blijkbaar en ze hebben er duidelijk zin in. Heerlijk begin van de dag zo :)

Het is nog een stuk beter als de vorige keer op graspop, was een beetje bang dat het niet zou werken in de metaldome maar dat valt ook heel erg mee. Heb denk ook niet eerder zo'n volle tent gezien zo vroeg op de dag. De nieuwe songs klinken live ook fantastisch. Oja en na wat minder geluid soms gisteren mag ook gezegd worden dat het werkelijk perfect is bij deze show.
Ook nog goed gevulde pit zo vroeg! Dit gaat wss ook de verassing van vandaag worden, of VoIC gaat hier echt wat speciaals moetwn neerleggen svvs

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Gisteren was weer top! Hoogtepunten: MIW, Landmvrks en Epica 🤘 en damn het viel wel op hoeveel volk er was tijdens Alestorm, die mogen ze gerust wat later programmeren denk ik dan.

Bekijk bijlage 14753

Houden ze de volgorde aan bij de signeersessies? En waar zijn precies de infoschermen waarop ze dit tonen?
Tussen de bands door op de schermen aan de main stages passeren de timings.

• Winning
Waarderingen: PreFXDesigns
Verder stuk pro pain was weer vol energie zoals anders geluid mix was voor de zang iig matig

Rijbewijs geld alleen dat je in Nederland het mag gebruiken als id en in het buitenland heb je of een paspoort of id nodig om je officieel te identificeren

• Leuk
Waarderingen: Valthys en Loek123

Bekijk bijlage 14753

Je hebt rechts van south stage ook een klein schermpje boven de signing booth met alle tijden. Als je op een leeg moment de signing booth instapt hangt er ook een geprint A4tje met de tijden.

De volgorde zoals in de app is ook wel de tijd volgorde. De volgorde zoals op socials gedeeld van het gehele weekend is níet de volgorde op een specifieke dag

Op de socials van GMM zag ik dat Knocked Loose ook gestreamd zou worden, maar op de stream staat ie niet tussen het programma. Komt misschien nog, hoewel latere tijdstippen er wel al staan?

Edit: staat er nu wel.

Laatst bewerkt:
De energie van house of protection is ongeëvenaard. Nog een paar songs nodig om op een hoger niveau te komen maar dit was wel leuk.
Pfoeh ja, dat was zeer overtuigend! Niet echt mijn muziek perse, maar ik hoor en zie wel echt kwaliteit. Die gaan ver kunnen geraken.

Daarna onwijs genoten van de zegetocht van Villagers of Ioannina City. Dat was er vol op zeg! Heerlijke combinatie van 'wegdroom' muziek en dansbare muziek. De goed gevulde Metal Dome was ook helemaal mee.

Users who are viewing this thread