Pinkpop 2025

Is het aan te bevelen om een kluisje te reserveren vooraf? Wij weten niet hoeveel kluisjes we nodig hebben, aangezien we met 3 kleine rugzakken komen. We komen alleen op de zondag.
Normaal gesproken past in een medium locker wel een goed vol gepropte eastpack rugzak + nog een los vest. Maar met dit weer is een vest echt niet nodig dus wellicht kunnen jullie samen 1 rugzak delen en die opbergen? Ik betwijfel of reserveren nu noodzakelijk is. Er lijken minder bezoekers te komen en met dit weer is er denk ik minder vraag naar kluisjes. Ik neem zelf normaal ook een kluisje om een vest/jas op te bergen maar ga er nu geen nemen.

Laatst bewerkt:
Is nog bizar rustig op de glampink. Hoe is het bij jullie?
Toch wel weer wat kriebels hoor als je naar L1 kijkt en ziet dat het begonnen is. Voor het eerst in 11 jaar dat we maar 1 dag gaan. Hopen dat ik iedereen kan overtuigen om volgend jaar weer een weekend te gaan 🎉

Overigens zei de verslagever van L1 ook al dat het beduidend rustiger was op de campings dan voorgaande jaren.
Waar voorheen lange rijen stonden zijn die er nu niet

Hebben de campinggasten al comments op het festival bandje en het cashless?

(ondertussen staat hier uit Pinkpop Archive Foo Fighters 2008 aan)

• Leuk
Waarderingen: Minie
Hmmm.. da's nu te laat. Wat zijn mogelijke alternatieven? Op paar km langs straat parkeren en met fiets komen?

Of toch in auto slapen op de parking? Iemand hier ervaring mee?

Hebben de campinggasten al comments op het festival bandje en het cashless?

(ondertussen staat hier uit Pinkpop Archive Foo Fighters 2008 aan)
Cashless werkt prima, het geld vliegt eruit! 🙂

Veel plezier allemaal! Zondag ben ik er ook bij.

Is er al iets bekend over wat er live uitgezonden gaat worden op NPO 2 Extra?

Twijfelde nog voor een dagticket morgen, maar 155 euro voor dat programma vond ik toch iets te veel van het goede.

Heel veel plezier aan iedereen die gaat dit weekend!

Users who are viewing this thread