Best Kept Secret 2026

Nog maar ff een wishlist voor volgend jaar:

ONE: War on Drugs, Fontaines DC, Beach House, King Gizzard, David Byrne, Ben Howard
TWO: Air, Big Thief, Nu Genea, Cameron Winter, MJ Lenderman, Matt Berninger, Wunderhorse, The Tallest Man on Earth, Squid, Nation of Language, King Krule, Max Cooper als dans-afsluiter TWO
SECRET: Slomosa, Greg Freeman, Frankie and the Witch Fingers, Slift, bar italia, Deafheaven, Hotline TNT, Been Stellar, Daniel Norgren
CASBAH: Heath

Verwacht Bicep ook wel een keer als dans-afsluiter

Addison Rae - Björk - Arca (dromen mag toch)

Ik hoop vooral een beetje op namen die niet al de afgelopen 5 jaar op elk festival gestaan hebben en het hoeft geen ultieme klepper te zijn, maar wel een beetje namen die prikkelen.

Gewoon even wat (random) namen droppen die ik wel zou willen zien:
Four Tet - Radiohead - Erika de Casier - yeule - Leon Vynehall - Kelly Lee Owens - Alison Goldfrapp - Orbital - Everything Everything - Kate Nash - Pantha du Prince - Foals

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Lijkt aardig druk voor de Presale? Sta al 10 minuten in de rij. Kan ook niet zien welke plek in de rij ik heb trouwens, zou dat zo horen?

Heeft iemand een lijstje van de prijzen van de huisjes van 2025? Vrienden van mij willen misschien een huisje?

Lijkt aardig druk voor de Presale? Sta al 10 minuten in de rij. Kan ook niet zien welke plek in de rij ik heb trouwens, zou dat zo horen?
Ik kon dat laatste ook niet zien, maar was er wel om 12:03 doorheen (ik opende rond 11:57 de pagina)

Ik was al sinds half 11 op de pagina. Maar heb even gerefresht en toen kwam ik er direct doorheen! 2 tickets voor volgend jaar binnen!

• Leuk
Waarderingen: team-0
Het is jammer dat veel festivalvrienden totaal niet geinteresseerd zijn in BKS, wat maakt dat ik er vaak alleen naar toe ga. Op zich niet heel erg, maar dan moet er wel een goed dagvullend programma zijn. Persoonlijk vond ik dat dit jaar een beetje tegenvallen.
Ik ben iig benieuwd wat er komend jaar gaat zijn.

Yes, Best Kept Secret 2026 here we come!
5 tickets voor de early bird prijs. 🪩

Benieuwd wat voor effect Pinkpop in 't zelfde weekend zal hebben op het publiek en de boekingen. Is dat ooit eerder gebeurd?

In elk geval slecht nieuws voor de dagtickets, lijkt me. Zeker als ze de 'headliners als toetje' koers voortzetten.

Benieuwd wat voor effect Pinkpop in 't zelfde weekend zal hebben op het publiek en de boekingen. Is dat ooit eerder gebeurd?

In elk geval slecht nieuws voor de dagtickets, lijkt me. Zeker als ze de 'headliners als toetje' koers voortzetten.
Ik geloof niet de Pinkpop in hetzelfde weekend zit, ondanks wat Festivalinfo meldt. Lijkt me toch echt een week later.

• Leuk
Waarderingen: tampie
Ik was al sinds half 11 op de pagina. Maar heb even gerefresht en toen kwam ik er direct doorheen! 2 tickets voor volgend jaar binnen!

Waarom zou je dat doen? Het gaat echt (nog) niet uitverkopen en ik heb al 2 jaar achter elkaar een flinke korting op onze tickets gescoord via het resale platform.

Waarom zou je dat doen? Het gaat echt (nog) niet uitverkopen en ik heb al 2 jaar achter elkaar een flinke korting op onze tickets gescoord via het resale platform.
En deze tickets werden nog verkocht voor de prijs van tickets dit jaar. Goedkoper dan de 2026 prijs. Kom je vast ongeveer op die resale prijs uit, maar heb je wel je ticket al binnen als loyale BKS bezoeker ;)

Users who are viewing this thread