Graspop Metal Meeting 2025

Zag zaterdag op een warm en benauwd feestje nog een vrouw met een of ander ding om haar nek zitten, bleek een nekventilator te zijn.
Ik toch maar eens gaan zoeken op bol.com en voilà, deze twee gekocht en vanmiddag binnengekregen:

Bekijk bijlage 14703Bekijk bijlage 14704
Uiteraard getest en best tevreden, hoop wel dat ze lang meegaan op een dag (hangt wel van stand af die je gebruikt, linker heeft 3 standen, rechter 5).
Zie wel dat ze inmiddels allebei ineens een stuk (euro of 8-10) duurder zijn dan toen ik ze kocht.. 🫤
Ook wel een beetje late tip helaas.

• Verdrietig
Waarderingen: MetalLimbo
Unfortunately, Hardy has cancelled his European tour. Beyond the Black is moving from the Metal Dome to Hardy’s slot on the South Stage. Cobra The Impaler will take over Beyond The Black’s original spot in the Metal Dome!
⚡
🤘

Check the timetable in the app or on our website for the latest schedule.
📱
#GMM25

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en robbebeer
Nog steeds 3 bands die ik niet wil zien, maar met de toevoeging van Cobra op dat tijdstip 3 bands die ik wel wil zien

Voor mij is het uitstekend opgelost zo! Dermate kort voor het festival is de kans op een mainstage vervanger klein. Maar met Beyond the Black naar Mainstage en vooral het heerlijke Cobra the Impaler erbij op dat tijdstip is mijn zondag direct een stuk beter gevuld!

En als er iemand mij een plezier kan doen:

Ik moet zaterdagochtend nog flexijobben, ik ga daarna rechtstreeks door naar GMM.
Ik arriveer rond 12u. Gaan de kraampjes aan straat (de straat van Inferno) dan nog ontbijten aanbieden? Heb zeer veel goesting in spek met eieren en dergelijke.

Mijn combibandje is al binnen! Helaas is het eentje met zo'n plastieken afsluiter. Ik heb hier vorig jaar op Alcatraz héél wat problemen mee gehad omdat het plots véél te strak stond 😂 Toen konden ze dit oplossen door me een nieuwe te geven. Helaas lijkt me dit op Graspop wat lastiger met die QR-skullies ...
Iemand tips om te voorkomen dat het bandje zichzelf aanspant?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Mijn combibandje is al binnen! Helaas is het eentje met zo'n plastieken afsluiter. Ik heb hier vorig jaar op Alcatraz héél wat problemen mee gehad omdat het plots véél te strak stond 😂 Toen konden ze dit oplossen door me een nieuwe te geven. Helaas lijkt me dit op Graspop wat lastiger met die QR-skullies ...
als je stukje touw hebt: nog toestroppen "voor" de plastieken afsluiter?

• Geweldig
Waarderingen: jvandeweyer
Als het zwart wordt onder de nagels, subiet naar de EHBO!

Indien het echt te strak is gewoon naar de support aan de ingang gaan, daar kunnen ze een nieuw bandje geven en je skullies overzetten. Heb vorig jaar hetzelfde meegemaakt en was geen enkel probleem. Dat was op een minuut in orde gebracht.

En als er iemand mij een plezier kan doen:

Ik moet zaterdagochtend nog flexijobben, ik ga daarna rechtstreeks door naar GMM.
Ik arriveer rond 12u. Gaan de kraampjes aan straat (de straat van Inferno) dan nog ontbijten aanbieden? Heb zeer veel goesting in spek met eieren en dergelijke.
12u moet zeker nog lukken voor ontbijt

Users who are viewing this thread