Graspop Metal Meeting 2025

Wanneer ik de skullies bekijk staat er nu ineens QR Code Not Yet Available als ik op mijn ticket weergeven klik, is dat bij jullie ook? Vorige week stond er dan gewoon de qr code van het ticket.

Het is bijna zover!
Ik heb nog 2 kleine vraagjes m.b.t. de signeer sessies.

1. afgelopen jaar merkte ik dat er op de dag zelf nog een aantal bands waren die toch deden signeren, hoe groot is de kans dat dit nu weer het geval is? Ik doel voornamelijk op LANDMVRKS die op veel andere festivals wel doen signeren.

2. Mocht het bovenstaande inderdaad het geval zijn zou ik graag een LP laten signeren, is het veilig om deze in mijn tent te bewaren met oog op diefstal of de eventueel verdwaalde dronken bezoeker die struikelt? Of kan ik er dan beter voor kiezen om een extra locker te huren (indien die er nog zijn)?

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Het is bijna zover!

1. afgelopen jaar merkte ik dat er op de dag zelf nog een aantal bands waren die toch deden signeren, hoe groot is de kans dat dit nu weer het geval is? Ik doel voornamelijk op LANDMVRKS die op veel andere festivals wel doen signeren.

2. Mocht het bovenstaande inderdaad het geval zijn zou ik graag een LP laten signeren, is het veilig om deze in mijn tent te bewaren met oog op diefstal of de eventueel verdwaalde dronken bezoeker die struikelt? Of kan ik er dan beter voor kiezen om een extra locker te huren (indien die er nog zijn)?

1. kans is er altijd. gewoon blijven hopen
2. neem een locker en stop daar je LP (andere merch) in blijft die veilig / koel / schoon en je hoeft niet op te letten

• Leuk
Waarderingen: Dennis.vd.Brand
ZOOOO

Gisteren even naar Metal park gereden en vast ingecheked en het bier koud gezet

huisje in zone 1 en de lage honderd dus lekker dichtbij de parking en de plaza

• Leuk
Waarderingen: Nietje
ZOOOO

Gisteren even naar Metal park gereden en vast ingecheked en het bier koud gezet

huisje in zone 1 en de lage honderd dus lekker dichtbij de parking en de plaza
Top! Ga ik vandaag ook doen. Ik neem aan dat het huisjesnummer al in de e-mail met info stond? Bij mij staat er KM###, dat laatste is het huisjesnummer.

De temperaturen op Hellfest lol: https://www.instagram.com/hellfestopenair/p/DK-FQfMoNws/. Ik zou mijn ticket meteen te koop zetten denk ik, no way dat ik dat overleef.
wel, het noemt ook hellfest natuurlijk. altijd warm daar naartschijnt

Fire Elmo GIF

Ik moet nu eerlijk zeggen dat ik toch ook nog een vraag heb over de signeersessies. Moet je zelf iets mee nemen om te laten signeren, of hebben ze ter plekke iets van kaartje/papiertje/... ofzo?

Ik heb weinig zin om iets "echt cool" (LP, Shirt, ...) mee te nemen om te laten signeren, dus zou eerder voor iets klein willen gaan.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Ik moet nu eerlijk zeggen dat ik toch ook nog een vraag heb over de signeersessies. Moet je zelf iets mee nemen om te laten signeren, of hebben ze ter plekke iets van kaartje/papiertje/... ofzo?

Ik heb weinig zin om iets "echt cool" (LP, Shirt, ...) mee te nemen om te laten signeren, dus zou eerder voor iets klein willen gaan.
Je krijgt een speciaal Graspop kaartje wat ze signeren.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: PreFXDesigns en Wanorix
Het is bijna zover!

De bands die gisteren bekend gemaakt zijn, zijn de bands die tot dan toe officieel hebben toegezegd te gaan signeren, dus er kan nog wel het een en ander bij komen, maar verwacht niks groots meer

Users who are viewing this thread