Rock Werchter 2025

Begin al langzaam in de stemming te komen. Alvast wat powerbanks opladen, langzaam de eerste boodschappen halen. Kijken of het luchtbed nog goed is. Ik begin er zin in te krijgen. Daarnaast lijkt het mooie weer aan te houden.
Heerlijk die voorpret he? Ik wacht nog even met die dingen tot de laatste week, ik duim wel echt voor mooi weer🤞🏻

Zie trouwens op swap dat de combi’s daar ook goed verkocht worden…

• Leuk
Waarderingen: guillaume en Chiel
Even iets anders: ik vind het zo enorm jammer dat Turnstile niet op de RW line-up staat dit jaar. Zouden perfect op het festival thuishoren, zeker nadat ze drie jaar geleden opeens op de Mainstage terechtkwamen en daar zo goed waren. Nu hebben ze een week vroeger een AB-show die al lang hopeloos uitverkocht is.

Als je nu al bands aan je wilt verbinden die de komende jaren meer en meer die subheadliner-spots gaan innemen, dan mag je Turnstile echt niet missen lijkt me.

Even iets anders: ik vind het zo enorm jammer dat Turnstile niet op de RW line-up staat dit jaar. Zouden perfect op het festival thuishoren, zeker nadat ze drie jaar geleden opeens op de Mainstage terechtkwamen en daar zo goed waren. Nu hebben ze een week vroeger een AB-show die al lang hopeloos uitverkocht is.

Als je nu al bands aan je wilt verbinden die de komende jaren meer en meer die subheadliner-spots gaan innemen, dan mag je Turnstile echt niet missen lijkt me.
Turnstile gaat de komende jaren écht ook wel op Werchter opduiken. En denk persoonlijk dat ze uiteindelijk wel een mooie plek kunnen opeisen ook nog.

Turnstile gaat de komende jaren écht ook wel op Werchter opduiken. En denk persoonlijk dat ze uiteindelijk wel een mooie plek kunnen opeisen ook nog.
Daar twijfel ik niet aan. Het leek me gewoon de perfecte moment om ze te boeken, zo vlak na een release. Donderdag om 18u in The Barn, ipv. Jacob Collier liefst.

Ik ga alvast Ticketswap op voor hun show in de AB. Zal wel geweldig worden.

Daar twijfel ik niet aan. Het leek me gewoon de perfecte moment om ze te boeken, zo vlak na een release. Donderdag om 18u in The Barn, ipv. Jacob Collier liefst.

Ik ga alvast Ticketswap op voor hun show in de AB. Zal wel geweldig worden.
Lijkt me zo gepland om volgend jaar op Rock Werchter te staan

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Not sure if it was posted but BMTH and The Offsping announced for Nova Rock 2026. I know this year hasn’t happened yet but makes them both possibilities for next year

• Leuk
Waarderingen: iPopz_Butaye
Bring me the Horizon zou zeker passen maar dan zou ik daaronder eerder een Turnstile verwachten. Dan heb je een frisse maar ijzersterke bovenkant die ook past binnen de smoel van Werchter (hoewel die nogal divers kan zijn).

Linkin Park ook aangekondigd voor 21 juni 2026 als headliner Rock in Rio Lisbon nadat ze al aangekondigd waren voor Rock Am Ring, Rock im Park dus veel kans dat ze nog enkele weken erbij doen in hun Europese tournee tot einde juli 2026.

Users who are viewing this thread