Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
BMTH speelde vorig jaar nog op GMM, zou wat vroeg zijn om ze daar opnieuw te zien maar zeg nooit nooit natuurlijk. In 2019 stonden ze nog op Rock Werchter dus ze zouden daar zeker ook passen. The Offspring lijkt me een naam die toch eerder naar Werchter zal trekken dit jaar (is ook alweer geleden van 2016).
zullen we anders eerst eens voor beide festivals in 2025 editie eens eindelijk een einde maken aan "Hello Tempest Road" en die aankondiging er uit gooien jeetje wat een lijdensweg is dat geworden...
zullen we anders eerst eens voor beide festivals in 2025 editie eens eindelijk een einde maken aan "Hello Tempest Road" en die aankondiging er uit gooien jeetje wat een lijdensweg is dat geworden...
Wellicht zal dat toch wel Tom Odell zijn. Ik ben benieuwd of dit voor Werchter ook nog doorgaat aangezien "Hello Tempest Road" uit de planning verdwenen is.
Wellicht zal dat toch wel Tom Odell zijn. Ik ben benieuwd of dit voor Werchter ook nog doorgaat aangezien "Hello Tempest Road" uit de planning verdwenen is.
Voor 3 kwartier een man achter de piano kunnen ze Jef Neve ook binnenhalen, besparen op het geld en een gratis vat geven.
Haat is het niet, het was verschrikkelijk saai vorig jaar en dat gaat gewoon niet anders zijn, waarom het gedoe.
Het gedoe was er omdat er nog concerten verkocht moesten worden in Belgiƫ en Nederland. Daarnaast vind ik het een perfecte artiest voor in de middag met een heerlijk zonnetje. Want de zon gaat hoogstwaarschijnlijk heerlijk schijnen tijdens Werchter!
Neen het is gedoe. Op Pinkpop is het als vervanging, op Werchter is die wel als surprise geboekt.
Krijgt een downgrade tov vorig jaar in spot en tijd en samen met Damiano geeft ons dat nog eens een kwartier Goldband meer. Die middag is gewoon zaaddodend.
Gelukkig bieden de Barn en de Slope pracht alternatieven op die uren, dus eigenlijk geen klagen verder.
Het gedoe was er omdat er nog concerten verkocht moesten worden in Belgiƫ en Nederland. Daarnaast vind ik het een perfecte artiest voor in de middag met een heerlijk zonnetje. Want de zon gaat hoogstwaarschijnlijk heerlijk schijnen tijdens Werchter!
Stond er nog maar net. Idd prima artiest om een middagdutje te doen.
Begrijp het gedoe gewoon niet goed. Er zijn genoeg artiesten die nog concerten hebben. Veel gedoe voor niets
Als Pinkpop hetzelfde we doorgaat in 2026 dan is Linkin Park al bevestigd voor zondag in Portugal dus meer kans op vrijdag op Pinkpop. Natuurlijk kan PinkpƓp ook een weekeinde later doorgaan omdat Glastonbury wegvalt in 2026.
Gut feeling denkt aan SOAD. Dat die zomer 2026 rondje EU festivals gaan doen. En met die beelden van afgelopen weken in het achterhoofd, gaat Werchter die niet laten passeren.
Gut feeling denkt aan SOAD. Dat die zomer 2026 rondje EU festivals gaan doen. En met die beelden van afgelopen weken in het achterhoofd, gaat Werchter die niet laten passeren.
Had die eerder op GMM verwacht, maar een EU tour (en mogelijk nieuw album) zal net als bij LP voor een gigantische boost zorgen, waardoor RW meer voor de hand ligt.