Graspop Metal Meeting 2025

Kan iemand bevestigen of de parkingtickets al dan niet op datum staan? Ik kreeg zojuist een "event reminder" mail van ticketswap waar erbij staat dat mijn parkeertickets voor zondag 22 juni zijn. Ik heb echter nooit een datum moeten invoeren bij het bestellen van deze tickets en aangezien ik enkel op vrijdag naar graspop kom zal ik mijn parkeerticket dan nodig hebben.

Geen extra plekken met toiletblokken wel een pak extra toiletten op de blokken die ze hebben. In plaats van een groot open vlak zijn het nu allemaal kleinere vakken geworden precies.
Met volgens mij de urinoirs voor de gewone toiletten. Grijze gedeelten voor het groen. Vraag me af of dat slim is en of je dat niet gescheiden had moeten doen. Maar misschien zit ik ernaast

Kan iemand bevestigen of de parkingtickets al dan niet op datum staan? Ik kreeg zojuist een "event reminder" mail van ticketswap waar erbij staat dat mijn parkeertickets voor zondag 22 juni zijn. Ik heb echter nooit een datum moeten invoeren bij het bestellen van deze tickets en aangezien ik enkel op vrijdag naar graspop kom zal ik mijn parkeerticket dan nodig hebben.
Nee, ticketmaster heeft het event op zondag staan blijkbaar ook voor de combitickets en de camping.
Ik kreeg vandaag 3 van die mails. (inferno, parking, combi) inderdaad wel verwarrend ja!
Graspop verkoopt geen parking tickets die gebonden zijn aan bepaalde dagen dus daar moet je je geen zorgen om maken. je kunt woensdag-zondag gewoon 1 keer de parking oprijden met dat ticket ongeacht welke dag je komt, als je de parking verlaat heb je alleen een nieuwe ticket nodig

Blijkbaar is dat bij iedereen zo

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Nee, ticketmaster heeft het event op zondag staan blijkbaar ook voor de combitickets en de camping.
Ik kreeg vandaag 3 van die mails. (inferno, parking, combi) inderdaad wel verwarrend ja!
Graspop verkoopt geen parking tickets die gebonden zijn aan bepaalde dagen dus daar moet je je geen zorgen om maken. je kunt woensdag-zondag gewoon 1 keer de parking oprijden met dat ticket ongeacht welke dag je komt, als je de parking verlaat heb je alleen een nieuwe ticket nodig
Top, bedankt om zo snel te antwoorden!

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Zover ik op de luchtfoto's zie, is de wandelroute van de shuttles tot aan het festival dus ongewijzigd gebleven, enkel gebarricadeerd. Fijn!

Mocht er nog iemand goeie tips hebben tegen de hitte naast: schaduw zoeken/voorzien (cool&dark tent en tarp ...) , veel water drinken (camelbag bvb), hoedje / pet met nekflap natmaken, ... laat maar weten. Het ziet er naar uit dat het nodig gaat zijn. Heb net een handventilator gekocht ook. Zie wel of het iets opbrengt.

Laatst bewerkt:
Mocht er nog iemand goeie tips hebben tegen de hitte naast: schaduw zoeken/voorzien (cool&dark tent en tarp ...) , veel water drinken (camelbag bvb), hoedje / pet natmaken, ... laat maar weten. Het ziet er naar uit dat het nodig gaat zijn
Zelf nam ik de afgelopen warme edities altijd een oude keukenhanddoek mee. Deze maakte ik dan ook nat en liet die als "nekflap" onder mijn pet uitsteken. Op deze manier zijn je hoofd en nek koel, het water drupt ook wat verder over je rug. Plus het extra voordeel dat je nek ook wat beschermd is van de zon.

Opzich lijkt het niet zo heel erg veel verschillend van een natte pet/hoedje, maar voor mij maakte het toen altijd een groot verschil.
En uiteraard is het ook perfect te combineren met al de andere zaken die je vermeld.

• Leuk
Waarderingen: Elf
De temperaturen lijken al weer wat te dalen met pas vanaf de zondag boven de 30 graden. Maar misschien weer een ander weermodel ten opzichte van @Pauly Robin

Even een vraagje op basis van de foto's vanaf boven. Weet iemand of hier weer parkeerplaatsen zullen zijn zoals 2 jaar terug en daarvoor? screenshot.jpg

• Leuk
Waarderingen: Nietje

Users who are viewing this thread