Best Kept Secret 2025

Teun (achtergrondzangeres/danseres bij Eefje De Visser) heeft ook op haar Instagram gezet om 15u een set te spelen op vrijdag, die is vooralsnog niet in de app te vinden denk ik?
De sessie op vrijdag is inderdaad mysterieus verdwenen uit de app.
Ze zullen er misschien nog aan bezig zijn, aangezien dat een nieuwe artiest is. Dus moeten ze daar nog een aparte artiest-pagina voor aanmaken.

Teun (achtergrondzangeres/danseres bij Eefje De Visser) heeft ook op haar Instagram gezet om 15u een set te spelen op vrijdag, die is vooralsnog niet in de app te vinden denk ik?
Jawel hoor!! in de muziekgieterij :) jammer dat ik mijn vroeg niet eerder richting BKS krijg want had die graag willen zien

Hmm, ik was eigenlijk van plan om mijn Bohemians F.C. voetbalshirt aan te trekken waar Fontaines D.C. als sponsor op staat, maar begin nu wel te twijfelen. Wist niet dat voetbalshirts verboden waren. Gezien het warme weer en de voorspelde regen zijn dat namelijk wel fijne shirts om te dragen.
Denk niet dat die club een probleem is.

Staat er zeer waarschijnlijk meer in om de Ajax, feyenoord of psv shirtjes te vermijden.

• Leuk
Waarderingen: splinter013 en Jelle
Ik reis morgen toch ook af. Lang zitten twijfelen. Ik had al wel weekendkaartje gescoord, in de hoop nog vrij te kunnen vragen op vrijdag. Nu heb ik die vrije dagen al aan andere festivals verspeeld. Zondag ook last-minute een familiedingetje waardoor ik de zondag ook mis. Maar de vrijdagavond en zaterdag hele dag bij zijn is het mij meer dan waard!

Voor het eerst dat ik alleen naar een festival ga, moet stiekem toch toegeven dat ik het een beetje spannend vind. Benieuwd om sommigen van jullie te meeten, zaterdag bij de festileaks meet up!

Heb er vooral heel veel zin in!
Verleden jaar ben ik in m'n eentje gegaan en dat is me uitstekend bevallen, nieuwe bff gemaakt, mooie gesprekken, te gekke muziek, alles! Dit jaar ga ik weer alleen. Tot de meet-up!

Verleden jaar ben ik in m'n eentje gegaan en dat is me uitstekend bevallen, nieuwe bff gemaakt, mooie gesprekken, te gekke muziek, alles! Dit jaar ga ik weer alleen. Tot de meet-up!
Vind ik ergens meer info over die meet-up? Ik ga ook alleen (net als ieder jaar) en vindt het ook wel leuk om te connecten met de lui van hier (:

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Voor degenen die al eerder in een huisje hebben gezeten (specifiek lake resort), wat voor spullen kun je al verwachten en wat moet je zelf meenemen?

Denk aan theedoek, handzeep, afwasmiddel, vuilniszakken, wcpapier, olie, peper&zout.

Ik reis morgen toch ook af. Lang zitten twijfelen. Ik had al wel weekendkaartje gescoord, in de hoop nog vrij te kunnen vragen op vrijdag. Nu heb ik die vrije dagen al aan andere festivals verspeeld. Zondag ook last-minute een familiedingetje waardoor ik de zondag ook mis. Maar de vrijdagavond en zaterdag hele dag bij zijn is het mij meer dan waard!

Voor het eerst dat ik alleen naar een festival ga, moet stiekem toch toegeven dat ik het een beetje spannend vind. Benieuwd om sommigen van jullie te meeten, zaterdag bij de festileaks meet up!

Heb er vooral heel veel zin in!
Ik ga ook voor het eerst alleen naar een festival, komt goed! Het gaat sowieso weer een mooi weekend worden!!

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo en yeaghi
Voor degenen die al eerder in een huisje hebben gezeten (specifiek lake resort), wat voor spullen kun je al verwachten en wat moet je zelf meenemen?

Denk aan theedoek, handzeep, afwasmiddel, vuilniszakken, wcpapier, olie, peper&zout.
Wij zaten in 2022 op Lake Resort, dit jaar Safari Resort 🦁. Alles wat je opnoemt meenemen. Bedlinnen en handdoeken zijn in huisje.

Tip: check even bij faciliteiten van het huisje wat voor koffiemachine er staat. De oudere huisjes hebben filterkoffie. De nieuwere hebben Nespresso Pro machines waar speciale cups voor nodig zijn.

Veel plezier!

Dit jaar voor het eerst niet op de BKS camping maar op een camperplaats in de buurt. Net aangekomen en ik moet zeggen dat het nu al echt enorm relaxt is. Merk dat de massacamping en het drukke sanitair me nornaal best veel energie kosten, laat staan het slapen op een luchtbed, dus ik hoop dat het een extra fijn weekend gaat worden. Morgen fietsen we naar de ingang.

Misschien dat we nog wel even bij de Festileaks meetup zijn, maar we wilden eigenlijk The Pill ook wel zien. We kijken nog wel even.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Dit jaar voor het eerst niet op de BKS camping maar op een camperplaats in de buurt. Net aangekomen en ik moet zeggen dat het nu al echt enorm relaxt is. Merk dat de massacamping en het drukke sanitair me nornaal best veel energie kosten, laat staan het slapen op een luchtbed, dus ik hoop dat het een extra fijn weekend gaat worden. Morgen fietsen we naar de ingang.

Misschien dat we nog wel even bij de Festileaks meetup zijn, maar we wilden eigenlijk The Pill ook wel zien. We kijken nog wel even.

Naarmate je ouder wordt, krijg je daar steeds meer last van. Wij gaan nog steeds naar veel festivals, maar zoeken altijd een B&B of hotel in de buurt. Met inmiddels meer dan 40 jaar festivals op de teller werkt dat goed.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread