Graspop Metal Meeting 2025

Sorry voor het late antwoord! Zoals N1tje zei inderdaad echt recht tegenover Inferno. Als je voor de ingang staat en je kijkt naar de weg richting festivalterrein, dan is het aan de linkerkant op de hoek. Vanvoor is een stand met verse fruitbekers (wellicht degene waarvan al sprake eerder in dit topic).
Tnx, ah verse fruitbeker heb ik daar inderdaad voor de eerste keer gevonden. Nu zien of ik het goede doel daar vindt. En nee, khoef geen randanimatie van een tv die België speelt, maar een sandwich, spek en de rest is ook al goed.

Laatst bewerkt:
Zouden dit jaar de pitchers bier terugkomen denken jullie? Dat was vaak wel een oplossing nu het onmogelijk is om (in steeds wisselend gezelschap) even rond te gaan voor een muntje wanneer je drank gaat halen. Een pitcher even delen en iedereen is ook voorzien, dan hoef je ook niet rond te gaan voor lege bekers. Volgens mij was die pitcher per cl zelfs goedkoper maar veel hangt natuurlijk af van hoe het wordt uitgeschonken.

Zouden dit jaar de pitchers bier terugkomen denken jullie? Dat was vaak wel een oplossing nu het onmogelijk is om (in steeds wisselend gezelschap) even rond te gaan voor een muntje wanneer je drank gaat halen. Een pitcher even delen en iedereen is ook voorzien, dan hoef je ook niet rond te gaan voor lege bekers. Volgens mij was die pitcher per cl zelfs goedkoper maar veel hangt natuurlijk af van hoe het wordt uitgeschonken.
Ik zou denken van wel, de prijs was idd gelijk aan 5 pinten terwijl je 6 pinten aan bier krijgt. (Ook zou ik denken dat die pitchers aanzetten aan meer/ sneller drinken dus een win win)

NIN kan ik begrijpen dat is totaal iets anders maar Oomph en Eisbrecher klinkt voor mij toch bijna exact hetzelfde
Is eerder dat sommige liedjes van Eisbrecher mij veel meer aanspreken dan wat ik van Oomph hebt gehoord. heeft op zich niets met het genre te maken.

Helaas gaan die dit jaar niet terugkomen. We hebben onlangs de werkings info voor de drankenstanden gekregen en de pitcher is weggevallen.

Helaas gaan die dit jaar niet terugkomen. We hebben onlangs de werkings info voor de drankenstanden gekregen en de pitcher is weggevallen.
Is het alcoholloos bier in blik of in flesje dat overgekapt wordt in beker? Opnieuw in blik zeker :( ?

Is het alcoholloos bier in blik of in flesje dat overgekapt wordt in beker? Opnieuw in blik zeker :( ?
Jupiler en Corona 0.0 staat als 33cl op de prijslijst, dus dat zijn waarschijnlijk blikken. De Jupe tap maten zijn 25cl, 50 cl en Hoegaarden in 25 cl bekers. Verder is er nog 33 cl voor de specials in de Belgian beer bar en in de Beers & Stories en 33cl blik aan de camping bar.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark en won666
Ik denk dat het komt doordat er veel meegenomen werden of toch geprobeerd.
Zal eerder met de extra logistiek te maken hebben. Die pitchers moeten apart verzameld en afgewassen worden wat de nodige extra arbeid kost, net zoals bv de bekers op voet aan de Beers & Stories. De reguliere hard cups zijn eevoudiger te stapelen en gaan dan in grote bakken naar de automatische zuivering.

• Leuk
Waarderingen: saurus
Zal eerder met de extra logistiek te maken hebben. Die pitchers moeten apart verzameld en afgewassen worden wat de nodige extra arbeid kost, net zoals bv de bekers op voet aan de Beers & Stories. De reguliere hard cups zijn eevoudiger te stapelen en gaan dan in grote bakken naar de automatische zuivering.
Van mij hoeven de beers en stort dranken niet in een speciaal plastic glas. Het feit is dat het beide plastic is maakt het mij niet uit.
Als er meer lucht bij moet komen dan maar gewoon in een 0.5 glas 0.33 inschenken.

Kan dat speciaal afwassen ook weg en pitchers terug

Van mij hoeven de beers en stort dranken niet in een speciaal plastic glas. Het feit is dat het beide plastic is maakt het mij niet uit.
Als er meer lucht bij moet komen dan maar gewoon in een 0.5 glas 0.33 inschenken.

Kan dat speciaal afwassen ook weg en pitchers terug
Als ik al extra betaal voor een speciaal biertje, wil ik er ook een beter "glas" bij dan een simpel plastic bekertje. Geeft ook net wat meer het gevoel dat je echt een lekker speciaalbiertje aan t drinken ben 🍻

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Simoni
Blik is per definitie beter voor bier dan fles dus tja...
Eerlijk gezegd ben ik anti blik maar dat komt omdat ik weet wat er met die blikjes gebeurd
In de coca cola fabriek waar een kameraad van mij werkt nemen ze enkel van de band. Nooit blikjes uit het machien. Want zij weten ook wat ermee gebeurd
Enkel als ik mijn blikje kan afwassen, vertrouw ik het een beetje. Uit glas. Voor dat die blikjes de fabriek uit gaan worden die nog wel bespoten met een product maar toch

Users who are viewing this thread