Pukkelpop 2025

Zullen we deze avond nog een aftelklok teaser krijgen voor nieuwe namen morgen op het Instagram verhaal van Pukkelpop? Ik geef de hoop stilletjes aan op en begin sterk te twijfelen of er morgen wel nieuwe namen komen nu is de organisatie serieus met onze voeten 🦶 aan het spelen. daar moet een goede reden voor zijn neem ik aan.

Ben ten einde raad morgen zal weer niets zijn vrees ik nog altijd geen aftelklok teaser en die zal vandaag ook niet meer komen, vind het vreemd waarom ze zo lang wachten om nieuwe namen bekend te maken vorig jaar waren op 5 juni nieuwe namen bekend gemaakt na de namen pauze en die duurde al lang. Morgen zijn we 11 juni 6 weken na de laatste namen worp naar mijn mening veel te lang geleden. hoop doet leven volgende week dan maar.

Dit hebben ze Daar straks geplaatst op hun socials, er komt meer kijken bij het organiseren van een (mega)festival dan we ons kunnen inbeelden. Ze doen dat super goed om elk jaar opnieuw ervoor te zorgen dat pukkelpoppers de tijd van hun leven kunnen hebben en daar ben ik hun dankbaar voor dat mag gezegd worden want daar staan we te weinig bij stil dat het een heuse organisatie is om een festival te organiseren want zonder hun is er geen pukkelpop.

Uiteindelijk besloten mijn vriendin en ik om zaterdag en zondag te boeken, plus een bonus voor Fontaines DC in Bonn op de dinsdag erna. Welkom terug op mijn favoriete festival! 😁
Dan kan je dus al vrijdag komen en om middernacht het terrein betreden :cool:

• Leuk
Waarderingen: Gigi21
Is dat nog steeds zo? Het staat nergens op de site. Ik heb een dagkaart voor zaterdag, maar zou misschien wel van deze optie gebruik willen maken.
  • Met een dagticket kan je vanaf 11 uur ā€˜s morgens tot het einde van die festivaldag feesten.
Staat zo op site pukkelpop bij veelgestelde vragen - dagtickets. Zou er dus niet van uitgaan dat je met een zaterdagticket op vrijdagnacht na 24u binnen mag. ;)

Is dat nog steeds zo? Het staat nergens op de site. Ik heb een dagkaart voor zaterdag, maar zou misschien wel van deze optie gebruik willen maken.
Dat is toch altijd al zo geweest? Vorig jaar nog verschillende vrienden en kennissen die zo binnengekomen zijn om ƩƩn over middernacht. Begin april hebben we in dit topic dezelfde discussie al gehad.

• Leuk
Waarderingen: Jaulez
Dat is toch altijd al zo geweest? Vorig jaar nog verschillende vrienden en kennissen die zo binnengekomen zijn om ƩƩn over middernacht. Begin april hebben we in dit topic dezelfde discussie al gehad.
Ja, maar toen was er ook twijfel omdat blijkbaar de officiƫle openingstijden op de site gewijzigd zijn ten opzichte van vorig jaar.

In de popcast deze week de stagemanager van pkp. Meerdere podia worden dit jaar helemaal herdacht! Benieuwd! Interessante kijk wel op de festivalwereld!
Heb de popcast zojuist helemaal beluisterd en inderdaad ik vond het ook zeer interessant. Daarin werd ook gezegd dat ze er bijna uit zijn hoe die stages uiteindelijk gaan veranderen en Eruit gaan zien en er werd ook verteld dat over 4 a 5 weken de opbouw officieel van start zal gaan.

Users who are viewing this thread