Graspop Metal Meeting 2025

Heerlijk! Doe bij die sandwich ook nog wat hesp mayonaise en tomaat bij en je bent volledig vertrokken.
Kheb nog slecht nieuws en goed nieuws.
Het slechte nieuws is dat ik koorts heb.
Het goede nieuws is dat ik graspopkoorts heb.
Beterschap voor het ene pauly en goed dat het nou is. Zodat de kans klein is dat het op graspop nog actief is.

Wat betreft de graspop koorts die vooral houden en oplaten lopen zodat je het na maandag pas hebt uitgezweet.

• Winning
Waarderingen: Pauly Robin
Heerlijk! Doe bij die sandwich ook nog wat hesp mayonaise en tomaat bij en je bent volledig vertrokken.
Kheb nog slecht nieuws en goed nieuws.
Het slechte nieuws is dat ik koorts heb.
Het goede nieuws is dat het graspopkoorts is.
Ne smos hebben we al mee voor donderdagmiddag ;)

• Winning
Waarderingen: Pauly Robin
Heeft er toevallig iemand een "foodhack" om u darmen toch enigzins ok te houden tijdens 4 dagen zuipen?

Met dat het weer gekend is kunnen we ook beginnen nadenken over onze menu op de camping. ´t Wordt garnalencocktail en Caesers salad vrijdag en zaterdag denk ik met het goeie weer. Als ontbijt de traditionele sandwiches met kaas, salami blokjes en 1 maal eitjes.
Klinkt heerlijk en energievol! Hier wordt het garnalencocktail zonder garnalen en biersalade zonder salade ook veel tomaat en sla natuurlijk maar dan wel op een burger. Als ontbijt de traditionele koude guiness blikken met 3 maal gebakken eitjes en spek. Die phat thai ook met een beetje koriander😋 dat eten proeft voor mij echt als graspop.

Heeft er toevallig iemand een "foodhack" om u darmen toch enigzins ok te houden tijdens 4 dagen zuipen?
Indisch of oosterse gerechten daar overleef ik meestal op. Wel opletten dat we niet pikant eten.
btw over dat slechte nieuws: denk dat iedereen doorhad dat die koorts een grapje is.
Die graspopkoorts is wel echt.
Voordat iemand zich zorgen begint te maken. haha.

Indisch of oosterse gerechten daar overleef ik meestal op. Wel opletten dat we niet pikant eten.
btw over dat slechte nieuws: denk dat iedereen doorhad dat die koorts een grapje is.
Die graspopkoorts is wel echt.
Voordat iemand zich zorgen begint te maken. haha.
Denk dat mijn raad niet zo veel telt want ik drink niet.
...
behalve water als dat drinken is, haha

glas volle melk in plaats van koffie bij het ontbijt....mogen der ook meer zijn...
Zonder frigo lijkt me dat niet echt een slim idee xD

Bananen heb ik tegenwoordig standaard bij en wat appels... helpt helaas niet al te veel.
Beetje minder drinken zou al veel doen maar da's nu ook nie de bedoeling 😇

Heb op zich wel een tip, maar ik geef toe: het is ietwat controversieel. Al kan ik uit ervaring vertellen dat het echt werkt.

In de ochtend een mokerdikke sigaar opsteken, liefst zo'n Cubaanse. En daar dan een paar hijsen over je longen van roken. Wel zorgen dat je dicht bij het toilet bent, want binnen no time schijt je heel je endeldarm leeg. En dan kan je er wel weer een hele tijd tegenaan.

Tegenover inferno kan je die bekertjes fruit kopen, is mijn vaste ontbijt. (Watermeloen, aardbei etc) Vanuit boneyard loop je er ook zo naar toe. Je darmen zullen je dankbaar zijn :)

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en abzurd
Tegenover inferno kan je die bekertjes fruit kopen, is mijn vaste ontbijt. (Watermeloen, aardbei etc) Vanuit boneyard loop je er ook zo naar toe. Je darmen zullen je dankbaar zijn :)
Vorige 2 edities ontbijt inferno geskipt (want wie vindt dat 'roerei' van eierpoeder nu ook ècht de moeite?) en over inferno een full breakfast met croque, yoghurt, aardbeitjes, kaas, sandwich, spek + koffie voor een min of meer democratische prijs waar je het goede doel mee steunt. Aanrader!

• Leuk
Waarderingen: johanra en Loek123
Heb op zich wel een tip, maar ik geef toe: het is ietwat controversieel. Al kan ik uit ervaring vertellen dat het echt werkt.

In de ochtend een mokerdikke sigaar opsteken, liefst zo'n Cubaanse. En daar dan een paar hijsen over je longen van roken. Wel zorgen dat je dicht bij het toilet bent, want binnen no time schijt je heel je endeldarm leeg. En dan kan je er wel weer een hele tijd tegenaan.
Klinkt een beetje als de tip van een huisarts aan m'n moeder: 'Afvallen mevrouw? Weer gaan roken.'

Vorige 2 edities ontbijt inferno geskipt (want wie vindt dat 'roerei' van eierpoeder nu ook ècht de moeite?) en over inferno een full breakfast met croque, yoghurt, aardbeitjes, kaas, sandwich, spek + koffie voor een min of meer democratische prijs waar je het goede doel mee steunt. Aanrader!
Waar precies is die breakfast a la volentee met het goede doel? btw, welk goede doel?

Users who are viewing this thread