Graspop Metal Meeting 2025

Het probleem is dat er geen extra trussen zijn voorzien om schermen aan op te hangen, (dat is toch wat we op de foto zien)
misschien moeten ze die nog ergens t(r)ussen plaatsen..

See Ya Reaction GIF by Travis

Linkin Park heeft hun 2017 dag uitverkocht op 26 januari 2017 bron

Als je dan Metallica erbij pakt in 2014, dan kan je vinden dat hun dag uitverkocht op 21 februari bron

Wat betekent dat Linkin Park hun dag 26 dagen eerder uitverkocht heeft dan Metallica. Maar dan gaat het misschien nog om wanneer ze zijn aangekondigd of wanneer de verkoop start? In het geval van start verkoop komt dat uit op:
- Linkin Park op 19 november bron met hun aankondiging op 10 november bron
- Metallica op 7 december bron met hun aankondiging op 2 december bron

Wat een verschil is van 18 dagen, waarmee je dus alsnog gewoon uitkomt op het feit dat Linkin Park hun dag 8 dagen eerder uitverkocht heeft dan Metallica.
Linkin Park stond voor 2017 in 2011 voor het laatst op het affiche, 6 jaar verschil ten opzichte van de 5 jaar verschil tussen Metallica in 2014 en 2009. Dat ene jaartje gaat het verschil dan ook weer niet maken.

Dus ook destijds in 2017 maakte het weinig uit ten opzichte van Metallica in 2014. En dan heb ik hier Metallica in 2022 buiten beschouwing gelaten, omdat iedereen de tickets vanuit de geannuleerde edities van 2020 en 2021 gewoon heeft doorgeschoven, dat zou een vertekend beeld geven.
Na Girl math en Boy Math

Metal math

In mijn geval kijk ik vast iets op een afstand maar vooral regelen dat we de natjes en droogjes hebben geregeld zodat we weer vol energie en op tijd bij blood incantation kunnen zijn.
Man wat kijk ik uit naar die set

Dag beste kijkers,
Zit ik nu wel in het juiste forum. Ik zag minstens 2 kijkers al een early acces op dit weerpraatje. 2de poging:
Het wisselvallige weer is grotendeels gedaan, de line-up voor het weer is compleet dus kunnen er enkele wijzingen in de programmatie komen.
Ik heb een beetje proberent e duwen in de warmere richting.
max wo - ma: 24, 23, 23, 25, 24, 26
min wo/do - zo/ma: 13, 13, 13, 14, 14
Verandering is dat de neerslagkans nu nog kleiner is tot bijna onbestaande.
licht briesje meestal uit N, soms NW of NO
min en Max is op het eidne van de rit nog onzeker.
Morgen zijn we er weer met meer weer.
Edit: Nu blijkt mijn redenering van weersverandering = verandering in weersprogrammatie graspop nog te kloppen. haha.

Dag beste kijkers,
Zit ik nu wel in het juiste forum. Ik zag minstens 2 kijkers al een early acces op dit weerpraatje. 2de poging:
Het wisselvallige weer is grotendeels gedaan, de line-up voor het weer is compleet dus kunnen er enkele wijzingen in de programmatie komen.
Edit: Nu blijkt mijn redenering van weersverandering = verandering in weersprogrammatie graspop nog te kloppen. haha.
Good bizzy Paul!

Die temperaturen gaan richting perfectionisme.

Wel opletten dat je het niet laat uitmonden in een hittegolf.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en nikita
Dag beste kijkers,
Wat een heerlijk vooruitzicht! Kan niet beter!

Is Me First And The Gimme Gimmies niet echt zo'n meezing feestje? Lijkt me niet zo gezellig met 2 man daar

• Confetti
Waarderingen: saurus
Als ik het goed begrijp (weil meine Deutsch ist auch mit viel Heere da auf), gaan de geplande HSB shows wel door deze week en worden ze bijgestaan door de zanger van Hiraes. En gaat het herstel goed. Dus Graspop lijkt safe te zijn

• Leuk
Waarderingen: saurus

Ik kijk tegenwoordig meer uit naar kleinere bands dan headliners.
Ik vermoed dat die in mijn top 5 gaan staan van het weekend!

LINKING PARK
(Even vermelden als je er nog niet genoeg van had :D)
Bedankt voor weer een clash. Klinkt leuk, maar ik zie terwijl dream theater en epica staan. Totdat ik op't zelfde moment ook nog yellowcard zag. Waarop ik zeker 7 keer zei: Komt f¨cking yelowcard? :o ! Weer zo'n afvinkbandje van vroeger net als aliën ant farm en me first and the gimme gimmes. Helaas voor de laatste want ik zal bij falling in reverse zijn. Veel plezier met jullie 2. And I quote...
Is Me First And The Gimme Gimmies niet echt zo'n meezing feestje? Lijkt me niet zo gezellig met 2 man daar

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Yellowcard stond in november nog gwn in d'n Trix zenne, niet zo speciaal :P

Kans bestaat eigenlijk wel dat ik bij Me first and the gimmie gimmies terecht kom, zal wat van m'ne maat afhangen en mood.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Pauly Robin
Met dat het weer gekend is kunnen we ook beginnen nadenken over onze menu op de camping. ´t Wordt garnalencocktail en Caesers salad vrijdag en zaterdag denk ik met het goeie weer. Als ontbijt de traditionele sandwiches met kaas, salami blokjes en 1 maal eitjes.

• Leuk
Waarderingen: kruimige schoenzool
Met dat het weer gekend is kunnen we ook beginnen nadenken over onze menu op de camping. ´t Wordt garnalencocktail en Caesers salad vrijdag en zaterdag denk ik met het goeie weer. Als ontbijt de traditionele sandwiches met kaas, salami blokjes en 1 maal eitjes.
Heerlijk! Doe bij die sandwich ook nog wat hesp mayonaise en tomaat bij en je bent volledig vertrokken.
Kheb nog slecht nieuws en goed nieuws.
Het slechte nieuws is dat ik koorts heb.
Het goede nieuws is dat het graspopkoorts is.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread