Rock Werchter 2025

Op de Pinkpop Instagram wordt Hello Tempest Road getoond. O gosh.
Deze ochtend waren ze op StuBru trouwens aan het teasen dat ze vrijdag groot nieuws hebben.
Daar dit nog eens bij lijkt het me dus dat dit nieuws de aankondiging van Odell is.

Spijtig dat die zaterdag Main zo nog wat meer onthoofd wordt:
- Tom Odell komt terug om te zorgen dat iedereen die na vorig jaar nog niet in slaap was gewiegd, nu zeker K.O. gaat.
- Yungblud komt na vorig jaar nog eens terug om er de 4e keer op de laatste 5 edities te staan.
- Dan heb je nog de zanger van Maneskin die na een matige headlineshow op basis van die band een veel te hoge spot krijgt met zijn verschrikkelijke solomuziek
- en Goldband brrr...

Gelukkig staan er nog een aantal toffe namen op de andere podia en Raye en Sam Fender niet te vergeten.

Waarom zou je voor zo'n 13 in een dozijn artiest als Tom Odell zo geheimzinnig doen. Ook helemaal geen bijzondere spot ofzo verder...

Met het wegvallen van KoL is het toch wel een beetje trieste dag geworden op de main. Alle ballen op Elbow en Sam Fender (en in mindere mate Amenra en Gurriers).

Zondag is ook niet mijn smaak, maar daarvan kun je in ieder geval nog zeggen dat het sterk geboekt is.

Met het wegvallen van KoL is het toch wel een beetje trieste dag geworden op de main. Alle ballen op Elbow en Sam Fender (en in mindere mate Amenra en Gurriers).
Beth Gibbons en Raye zijn misschien wel m’n twee grootste must-sees over de 4 dagen. Daar zet ik m’n twee grootste ballen op in. Klinkt een beetje vies, maar ik laat het maar zo.

Laatst bewerkt:
Na zoveel heisa van een headliner op herhaling (RHCP) krijgen we nu een hele dag op herhaling + Goldband. Gelukkig zijn er nog wat sprankels elders te vinden.
Goldband op Gladiolen waren heel goed als headliner op vrijdag. Maar heb ook wel eens een slecht optreden van hen gezien op Crammerock toen ze eerst optraden in Scheveningen.

Waarom zou je voor zo'n 13 in een dozijn artiest als Tom Odell zo geheimzinnig doen. Ook helemaal geen bijzondere spot ofzo verder...

Zondag is ook niet mijn smaak, maar daarvan kun je in ieder geval nog zeggen dat het sterk geboekt is.
Amenra!

Snap ook heel dat gedoe niet voor iemand zo laag op de affiche

• Leuk
Waarderingen: Paddy en Joslittel
Snap ook heel dat gedoe niet voor iemand zo laag op de affiche
Begin meer en meer de indruk te krijgen dat ze die affiche met het anagram echt per ongeluk zo de ether hebben ingegooid.
Odell die nog niet volledig vaststond (of een embargo) en stond intern gewoon zo op hun affiche.

Begin meer en meer de indruk te krijgen dat ze die affiche met het anagram echt per ongeluk zo de ether hebben ingegooid.
Odell die nog niet volledig vaststond (of een embargo) en stond intern gewoon zo op hun affiche.
Hello Tempest Road stond nooit op de affiche volgens mij, verscheen enkel een aantal dagen in de app.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y en BeWario
Weet iemand of je je ticket gewoon kan overdragen aan een vriend zonder te gaan via Ticketmaster of Ticketswap? Het ticket zou dan dus nog op mijn naam staan.

Ik ben er alleen in het weekend dus ik voeg nog even mijn top 5 aan jullie mooie must see-lijstjes toe.
  1. RAYE
  2. Sam Fender
  3. Olivia Rodrigo
  4. Beth Gibbons
  5. Elbow
RAYE niet voor niks met hoofdletters, hier kijk ik veruit het meest naar uit.

Verder gaan we het vast geweldig naar onze zin hebben bij Goldband, YUNGBLUD, Pommelien, Merol en Goose. Niet echt muziek die ik zelf graag draai maar gaat er op de weide natuurlijk als zoete broodjes in. Jacotène en Wunderhorse ook zeker meepakken. En 2manydj’s uiteraard. Heerlijk programma eigenlijk.

Noah en Gracie… tja, ik weet het zelf nog niet. Ik had ze beiden geskipt als ik het in m’n eentje voor het zeggen had gehad. Maar wordt vast mooi. 👌

Laat maar komen hoor!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Blikjesvanger
Het zwaartepunt van deze editie ligt voor mij volledig op donderdag en vrijdag, dewelke ik vrij sterke dagen vind. Zaterdag wordt enigzins gered als Fender een strakke headline show speelt, maar verder is dit zeker de minste dag. Al blijft het een feit dat je met Beth Gibbons, Elbow en Cymande wel een potentieel sterk dagtrio kan spotten. Zondag richt ik mijn pijlen meer op de tenten, al vind ik dit wel een pittig programma voor de zondag in combi met mijn leeftijd. 😁 Wie weet ga ik gewoon een dagje eerder naar huis... Overall allesbehalve een zwakke line up dit jaar, maar er zijn er zeker ook al betere geweest (bv 2007, 2009, 2014, 2018, 2023)

• Leuk
Waarderingen: festirock en Pommer
Ik ben nog op zoek naar een Hive-ticket. Als iemand mij hiermee kan helpen, zou ik dat erg waarderen!
stuur mij maar een bericht op het forum of op instagram :)

instagram: nicolas__hermans

Er staan zeker mooie namen op het programma maar met zoveel herhaling en die lamme zaterdag en zondag is een weekender natuurlijk veels te hoog geprijsd.

Er staan 0 echte rocknamen die twee dagen ...

Users who are viewing this thread