Best Kept Secret 2025

Ik hoef Kneecap niet zo nodig te zien, maar voor mij werkt dit ook top. Na King Hannah op mijn gemakje naar de Two lopen om een plekje aan de barrier te bemachtigen.

Trouwens staat in datzelfde bericht ook nog dit:
ELLiS·D will replace Rocket, who have cancelled their European tour. (The Casbah / Sunday / 18:00 – 18:45)

Denk ook dat beide bands muzikaal beter tot hun recht komen op deze stages. En voor TV On The Radio geld dat al helemaal, snapte sowieso niet dat die niet in de TWO stond. Jammer dat Wilco die switch niet maakt :(.

• Leuk
Waarderingen: davadude
Denk ook dat beide bands muzikaal beter tot hun recht komen op deze stages. En voor TV On The Radio geld dat al helemaal, snapte sowieso niet dat die niet in de TWO stond. Jammer dat Wilco die switch niet maakt :(.
Blijft inderdaad heel jammer dat Wilco het met een uurtje op ONE moet doen. TVOTR op TWO kan zo wel eens de set van het jaar worden.

Ben ik ook erg blij mee! Maar als TVOTR op een goede plek wilt zien in the Two, moet je toch weer wat eerder weg bij Kneecap, blijft lastig deze
Denk dat dit nog wel zal meevallen eigenlijk. In ieder geval lijkt het me een minder groot ding dan andersom.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Snap deze band nog altijd niet. Vind het zelf verschrikkelijk matige muziek.
Ik denk eerlijk gezegd dat weinig mensen het nou bijzonder mooie muziek vinden en dat ze het thuis dagelijks opzetten. Ze rappen dan ook in een taal die niemand echt goed verstaat.

Maar vorig jaar op DTRH heb ik geen concert gezien waarbij er zoveel energie werd overgedragen op het publiek. Het was een uur lang moshpitten. En dan niet een kleine pit vooraan, maar echt in de hele tent. Ik kwam er eigenlijk een soort van per ongeluk aanzetten en ze bliezen me echt omver. Als het qua niveau een beetje hetzelfde is zal het inderdaad het concert van het weekend worden. Tegelijk vraag ik me ook af hoe goed dit concept werkt op een complete festivalweide, maar dat ik daar in die moshpit zal staan is duidelijk en ik kan iedereen aanraden om een kijkje te nemen ongeacht of het je muzieksmaak is.

Weet iemand hier toevallig wanneer het tweede terrein voor de camping opengaat? Die ligt wat verderop en ging vorig jaar pas later open, maar geen idee hoe laat dat was.

Verder: nog iemand die baalt van de Lucy Dacus - Christian Lee Hudson clash?! Toch een vreemde keuze om twee artiesten uit dezelfde hoek tegelijk te laten spelen….

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Weet iemand hier toevallig wanneer het tweede terrein voor de camping opengaat? Die ligt wat verderop en ging vorig jaar pas later open, maar geen idee hoe laat dat was.

Verder: nog iemand die baalt van de Lucy Dacus - Christian Lee Hudson clash?! Toch een vreemde keuze om twee artiesten uit dezelfde hoek tegelijk te laten spelen….

Gebeurt toch wel vaker? Denk dat ook de liefhebbers van Personal Trainer en Big Special grotendeels overlappen en die staan ook precies tegelijkertijd.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Ik denk eerlijk gezegd dat weinig mensen het nou bijzonder mooie muziek vinden en dat ze het thuis dagelijks opzetten. Ze rappen dan ook in een taal die niemand echt goed verstaat.

Maar vorig jaar op DTRH heb ik geen concert gezien waarbij er zoveel energie werd overgedragen op het publiek. Het was een uur lang moshpitten. En dan niet een kleine pit vooraan, maar echt in de hele tent. Ik kwam er eigenlijk een soort van per ongeluk aanzetten en ze bliezen me echt omver. Als het qua niveau een beetje hetzelfde is zal het inderdaad het concert van het weekend worden. Tegelijk vraag ik me ook af hoe goed dit concept werkt op een complete festivalweide, maar dat ik daar in die moshpit zal staan is duidelijk en ik kan iedereen aanraden om een kijkje te nemen ongeacht of het je muzieksmaak is.
Ja, een feestje zal dit vast wel worden. Maar de muziek raakt me gewoon niet, en dat is voor mij het belangrijkste.

Maar lekker moshen kan vast wel gaan gebeuren. 'Een uur lang moshpitten' staat bij mij niet meteen gelijk aan een concert waar ik bij moet zijn. :LOL:

• Leuk
Waarderingen: Martijn76 en Timmetje
Eigenlijk niet eens een post hier waard, maar dan zijn jullie op de hoogte.
Blijf het persoonlijk wel jammer vinden dat BKS al een jaar of 8 Fritz Kola (+ varianten) schenkt maar dat ze nooit hebben overwogen om Club Mate op de drankenlijst te zetten. Als je meer cafeïne wilt in de avond ben je nu beperkt tot Red Bull

• Leuk
Waarderingen: Tumbleweedovski

Users who are viewing this thread