Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Remind me, waar haal ik ook al weer het lekkerste ontbijt (of ontbijt-achtig eten) op het terrein? Ik kan me van twee jaar geleden nog wel het eten bij de B-side herinneren, maar vroeg het festivalterrein op en daar iets eten vind ik ook wel chill.
en dan nog een vraag: wat is hiervan allemaal groepsplekken/vooropgezette tenten? In 2023 stond ik zo ongeveer bij het kruis en vond dat een fijne plek. Lijkt me nu niet haalbaar, maar wat is er wel ‘normale’ camping in dit stuk?
Remind me, waar haal ik ook al weer het lekkerste ontbijt (of ontbijt-achtig eten) op het terrein? Ik kan me van twee jaar geleden nog wel het eten bij de B-side herinneren, maar vroeg het festivalterrein op en daar iets eten vind ik ook wel chill.
Inderdaad op het strandje aan de camping. Op het terrein zelf zijn er zaterdag en zondag nu ook brunches aan The Lodge (en die brunch op The Floor, maar daarvoor moet je reserveren).
Verder is er aan The Secret ook nog een american pancakeskraam en ik vermoed dat er aan die Lidl-stand ook nog wel iets ontbijtachtig te scoren valt.
en dan nog een vraag: wat is hiervan allemaal groepsplekken/vooropgezette tenten? In 2023 stond ik zo ongeveer bij het kruis en vond dat een fijne plek. Lijkt me nu niet haalbaar, maar wat is er wel ‘normale’ camping in dit stuk?
Volgens mij geen vooropgezette tenten hier. Ik heb hier vorig jaar gestaan en kon toen na enig aandringen bij een vervelende Belgische enclave nog net twee tenten kwijt. Is wel een mooi stukje wat verder best rustig is (voor zover het al onrustig is op BKS)
Magisch vind ik dat, om super vroeg het terrein op te gaan. De podia ontwaken langzaam, fijne picknickbank opzoeken, hapje, drankje. En opeens is het 16 uur en heb je alle wereldproblemen opgelost, maar nog geen band gezien...