Graspop Metal Meeting 2025

De Skullies die op een 'oud' bandje (van een andere dag dus) staan blijven geldig. Had ik vorig jaar ook, ging op donderdag en zaterdag. Op zaterdag eerst de Skullies op het donderdag bandje opgemaakt, daarna nieuwe Skullies op het zaterdag bandje. Overzetten ging niet volgens mij. Dus zou de Skullies gelijk verdelen over de bandjes, alles wat over is op het bandje van dag 1 kan je gewoon opmaken op dag 2.

Kan je het beste gewoon alles op het eerste bandje zetten, zodat je niet met 0,1 skullies over gaat blijven op zo'n bandje. Of je moet met beide bandjes tegelijk kunnen afrekenen, maar dan nog is het het makkelijkst om gewoon beide dagen met 1 bandje te kunnen doen!

• Leuk
Waarderingen: MikeHell
Nogal een manke vergelijking, aangezien Metallica gemiddeld om de 3-4 jaar op het podium in Werchter staat. Nu zit je met een band die gestopt was en aan een comeback werkt, waardoor je sowieso een surge in ticket sales krijgt. Als ze de komende 6 jaar nog 2x headlinen, gaan die dat kunstje niet meer herhalen :).

Soit, deze discussie is sowieso een beetje overbodig. Ik vind het persoonlijk goedkoop scoren dat ze doen, door verder te varen onder de vlag van Linkin Park. Op mij komt het eerder over als een glorified coverband die snel wat cash wilt incasseren. Maar goed, dat is mijn mening :).
Vandaar dat ik ook "grootste van het moment" zei. Vergelijking gaat dus wel degelijk op.
Zonde van de jupiler, zeker omdat op basis van de map die zone nog wat groter is geworden.

Misschien naast die banners, volgens de map hebben ze wel wat ruimte links en rechts van het podium op iets te voorzien.

Vandaar dat ik ook "grootste van het moment" zei. Vergelijking gaat dus wel degelijk op.

Je gaat wel voorbij aan een belangrijk argument, lol. Dus volgens jou zou Linkin Park Werchter op 1 dag uitverkocht hebben, als zij de afgelopen 8 jaar waren blijven toeren en ondertussen al 2-3x op Werchter hadden gestaan? Dat geloof je toch zelf niet? :).

Makkelijk te controleren é. Hun laatste passage was in 2017, zoek eens op wanneer "hun" dag uitverkocht was.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Net zoals AC/DC en tal van andere bands die hun zangers zijn kwijtgeraakt?
Ja. Wat is daar zo moeilijk te begrijpen aan? Alsof AC/DC met Axl Rose hetzelfde is als Brian Johnson. Je verliest voor een groot stuk wat de sound van een band maakt. Journey met Pineda is toch ook niet vergelijkbaar met Perry, ook al klinkt het heel gelijkaardig.

Dus volgens jouw redenering is Queen met Adam Lambert even iconisch als Freddie Mercury. Kan er zo nog wel een paar bedenken :).

Je gaat wel voorbij aan een belangrijk argument, lol. Dus volgens jou zou Linkin Park Werchter op 1 dag uitverkocht hebben, als zij de afgelopen 8 jaar waren blijven toeren en ondertussen al 2-3x op Werchter hadden gestaan? Dat geloof je toch zelf niet? :).

Makkelijk te controleren é. Hun laatste passage was in 2017, zoek eens op wanneer "hun" dag uitverkocht was.
En dat was met soad en blink erbij als subs, dus extreem sterke affiche

Ja. Wat is daar zo moeilijk te begrijpen aan? Alsof AC/DC met Axl Rose hetzelfde is als Brian Johnson. Je verliest voor een groot stuk wat de sound van een band maakt. Journey met Pineda is toch ook niet vergelijkbaar met Perry, ook al klinkt het heel gelijkaardig.

Dus volgens jouw redenering is Queen met Adam Lambert even iconisch als Freddie Mercury. Kan er zo nog wel een paar bedenken :).
Dat is toch een heel andere discussie? Queen brengt al jaren geen nieuwe muziek meer uit, terwijl Linkin Park net een nieuwe - zeer gesmaakte - nieuwe plaat heeft gemaakt. Dus hen afschrijven als veredelde coverband is toch echt te belachelijk voor woorden, zeker als je het vergelijkt met Queen van nu.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Users who are viewing this thread