Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand een inschatting hoe laat we vrijdag in de rij voor de hoofdingang moeten gaan staan, om een enigszins goede plek bij Droom Dit te bemachtigen? (lees: ver genoeg vooraan om niet al teveel last van de kletsers te hebben)
Op basis van de streams van Primavera Sound ben ik heel blij met de keuze van Best Kept Secret voor de bovenstaande vijf (en Christian Lee Hutson).
The Hard Quartet, Stereolab en MJ Lenderman waren zeker ook welkom geweest.
De rest ga ik echt niet missen op BKS.
(De stream van het volledige optreden van Christian Lee Hutson is ook nog op Youtube te vinden.)
Het was niet de bedoeling na 2 maanden op vakantie, maar toch gisterochtend voor 260 een ticket gehaald in de resale . Wordt niet zo'n druk schema als op pre-covid BKS of een gemiddelde Lowlands, maar misschien bevalt het flaneren me beter dan ik denk.
Zie wel enorm uit naar Daniela Pes, Erol Alkan en Eefje op vrijdag, Kneecap, Lucy Dacus en Caribou op zaterdag en Waxahatchee, Big Special en Youth Lagoon op zondag!
We hebben nog geen heftige onweersbuien gehad op BKS voor zover ik me kan herinneren. Hopelijk valt het deze keer ook mee. Als die temperatuurwisselingen van Buienradar kloppen, is de kans echter vrij groot dat het gaat knallen.